Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke telefoon heb jij?

+42
Error
Cheesegirl
Tyrael
Mari
Lynn_
VeryCherry
Beachgirl
Mamasapje
Joli86
love
Jerry
SuperGrover
Zwerver
TGR
Blond
Chocolate Cookie
dr_oupy
Koffieleut
Flippin' Bitch
Muppetje
Lady4
Jeanette
Monte
Bruintje Beer
_DoI
Lies
Shisha
Caresses
patjuhhh
ExpressoB
Sarah1985
PrimaBella
Zora
Susan
Kqip
Pien
SnowWhite
ekiaam87
Atelier Madame
Cow
Serena
Ella
46 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:23

Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:Is dat niet heel duur dan? Al die extra functies waar je mee online gaat?

Mijn rekening is praktisch gehalveerd. Dus nee! Very Happy

Maar de aanschaf? Mijn telefoon kreeg ik gewoon voor niks bij mijn abbo, als ik een IPhone ofzo wilde moest ik heel veel bijbetalen. Jij niet?


Ik heb een BB en deze kreeg ik gratis onder het mom van "Vaste klant", anders had ik 'slechts' 70 euro hoeven te betalen. Ik ben niet zo heel erg fan van Touchscreen, dus een Iphone komt er hier niet in. Maar een BB kan ik iedereen aanraden. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:24

Nee, kreeg 'm ''gratis''

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:24

Tea-Leaf schreef:Is dat niet heel duur dan? Al die extra functies waar je mee online gaat?
Ik betaal nu 30 euro in de maand.
Edit: moest wel 130 euro bijbetalen. Maar ik zei vandaag tegen m'n man: als ik 'm ooit verleng of als ik tegen die tijd een ander abbo met iPhone neem en ik moet weer bijberalen, dan doe ik dat. Vind 't de anaschaf echt wel waard. 't Blijft natuurlijk een hebbedingetje, maar ik doe er zó ontzettend veel mee dat ik die aanschafprijs er echt alweer uit heb.

Volgens mij zijn Android-telefoons trouwens iets goedkoper.


Laatst aangepast door Maple op za 2 apr 2011 - 10:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:24

ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:Is dat niet heel duur dan? Al die extra functies waar je mee online gaat?

Mijn rekening is praktisch gehalveerd. Dus nee! Very Happy

Maar de aanschaf? Mijn telefoon kreeg ik gewoon voor niks bij mijn abbo, als ik een IPhone ofzo wilde moest ik heel veel bijbetalen. Jij niet?


Ik heb een BB en deze kreeg ik gratis onder het mom van "Vaste klant", anders had ik 'slechts' 70 euro hoeven te betalen. Ik ben niet zo heel erg fan van Touchscreen, dus een Iphone komt er hier niet in. Maar een BB kan ik iedereen aanraden. Very Happy

Touchscreen is echt totaal anders op de Iphone dan op andere telefoons.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:24

Tea-Leaf schreef:
ABE schreef:
Tea-Leaf schreef:Is dat niet heel duur dan? Al die extra functies waar je mee online gaat?

Mijn rekening is praktisch gehalveerd. Dus nee! Very Happy

Maar de aanschaf? Mijn telefoon kreeg ik gewoon voor niks bij mijn abbo, als ik een IPhone ofzo wilde moest ik heel veel bijbetalen. Jij niet?


Ik had m'n iPhone gratis bij het abonnement. Maar had beter een grotere iPhone kunnen nemen, of het nieuwste model. Dus dat is wel een fout geweest. Maar wilde geen 150 euro bijbetalen idd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:25

Marin schreef:Nee want je hebt in principe onbeperkt internet en door Whatsapp (=sms programma via internet op je telefoon) is smsen gratis!

Klinkt wel goed! Ik mag einde dit jaar weer mijn abbo verlengen, als zo'n smartphone dan gratis is dan zou ik het wel doen denk ik! Dacht dat het echt heel duur was per maand haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:25

Giacomo schreef:
Touchscreen is echt totaal anders op de Iphone dan op andere telefoons.

+1. Het is niet te vergelijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:27

Maple schreef:
Tea-Leaf schreef:Is dat niet heel duur dan? Al die extra functies waar je mee online gaat?
Ik betaal nu 30 euro in de maand.

En dan heb je een IPhone of ander soort smartphone waar je onbeperkt mee kan bellen/smsen en online kan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:27

Als volgend jaar mijn abonnement afloopt wil ik ook een nieuwe Iphone en dan wil ik denk ik een 1jarig abonnement. Dan maar bijbetalen, daarna is het zooooveel goedkoper met een simonly. Bovendien hebben de mensen met wie ik het meest sms allemaal Whatsapp, dus dan kan je ook besparen op smsjes (ik heb er nu 1000 en dat kost me 11 euro :S). Maar ik kan nu de oude Iphoen van mijn broertje overnemen om te kijken of ik het wat vind Very Happy jeej!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:27

Giacomo schreef:
Touchscreen is echt totaal anders op de Iphone dan op andere telefoons.

Dat durf ik ook wel te geloven, maar toch wilde ik er niet meer aan. Mijn moeder heeft de BB torch, deels Touchscreen, deels toetsen en bij haar werkt het al anders, dan waar ik twee jaar mee heb lopen knoeien. Maar ik durf het gewoon niet meer aan, der aan, en ben dus heel blij dat ik, behalve het muisje in het midden, geen touch meer heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:30

Fauve schreef:Als volgend jaar mijn abonnement afloopt wil ik ook een nieuwe Iphone en dan wil ik denk ik een 1jarig abonnement. Dan maar bijbetalen, daarna is het zooooveel goedkoper met een simonly. Bovendien hebben de mensen met wie ik het meest sms allemaal Whatsapp, dus dan kan je ook besparen op smsjes (ik heb er nu 1000 en dat kost me 11 euro :S). Maar ik kan nu de oude Iphoen van mijn broertje overnemen om te kijken of ik het wat vind Very Happy jeej!

Ja, die 1000 smsjes laat ik de volgende keer ook zitten idd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:30

Fauve schreef:Als volgend jaar mijn abonnement afloopt wil ik ook een nieuwe Iphone en dan wil ik denk ik een 1jarig abonnement. Dan maar bijbetalen, daarna is het zooooveel goedkoper met een simonly. Bovendien hebben de mensen met wie ik het meest sms allemaal Whatsapp, dus dan kan je ook besparen op smsjes (ik heb er nu 1000 en dat kost me 11 euro :S). Maar ik kan nu de oude Iphoen van mijn broertje overnemen om te kijken of ik het wat vind Very Happy jeej!

Ik betaal 10 euro voor 1000 smsjes maar ik vind dat goedkoop, of ben ik gek? Very Happy

Tof dat je de oude telefoon van je broertje over kan nemen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:31

Mhua, zie dat ik 5,9 GB aan foto's en filmpjes op mijn telefoon heb staan. Ik denk dat ik 'm binnenkort maar even leeg :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Joli86 za 2 apr 2011 - 10:32

Ik heb een witte samsung star smile
Inderdaad ook met 1000 smsjes voor €10,-
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Mamasapje za 2 apr 2011 - 10:32

Maple schreef:Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Apple-iphone-3gs1

deze:)
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:33

Fauve, ik dacht dat jij ook wel een smartphone had. Je twittert toch wel redelijk nu toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:36

Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Als volgend jaar mijn abonnement afloopt wil ik ook een nieuwe Iphone en dan wil ik denk ik een 1jarig abonnement. Dan maar bijbetalen, daarna is het zooooveel goedkoper met een simonly. Bovendien hebben de mensen met wie ik het meest sms allemaal Whatsapp, dus dan kan je ook besparen op smsjes (ik heb er nu 1000 en dat kost me 11 euro :S). Maar ik kan nu de oude Iphoen van mijn broertje overnemen om te kijken of ik het wat vind Very Happy jeej!

Ik betaal 10 euro voor 1000 smsjes maar ik vind dat goedkoop, of ben ik gek? Very Happy

Tof dat je de oude telefoon van je broertje over kan nemen!

Ik vind dathelemaal niet goedkoop haha. Ik hou heeel veel over daarvan, ik sms net meer dan 300 (daarom heb ik voor 1000 smsjes gekozen) maar lang geen 1000. Eerder 350 ofzo. Dus ja, beetje zonde van mijn geld, en al helemaal als ik straks kan whatsappen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:37

Giacomo schreef:Nee, kreeg 'm ''gratis''

En mag ik vragen wat je dan per maand betaald? Ik schaf namelijk ook alleen een nieuw abonnement aan als de telefoon voor niks is. ( Nou ja, niks... Je betaald hem natuurlijk wel af omdat de kosten zijn verwerkt in je maandbedrag )
Maar ik ga echt geen 130 euro betalen voor een telefoon. Niet rot bedoeld naar bijvoorbeeld jou Maple, maar ik vind dat zonde. Dat is echt heel veel geld.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:37

Giacomo schreef:Fauve, ik dacht dat jij ook wel een smartphone had. Je twittert toch wel redelijk nu toch?

Ja ik heb een Nokia e72 maar daar twitter ik niet mee hoor smile Dat doe ik gewoon op mijn laptop.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:39

Fauve schreef:
Tea-Leaf schreef:
Fauve schreef:Als volgend jaar mijn abonnement afloopt wil ik ook een nieuwe Iphone en dan wil ik denk ik een 1jarig abonnement. Dan maar bijbetalen, daarna is het zooooveel goedkoper met een simonly. Bovendien hebben de mensen met wie ik het meest sms allemaal Whatsapp, dus dan kan je ook besparen op smsjes (ik heb er nu 1000 en dat kost me 11 euro :S). Maar ik kan nu de oude Iphoen van mijn broertje overnemen om te kijken of ik het wat vind Very Happy jeej!

Ik betaal 10 euro voor 1000 smsjes maar ik vind dat goedkoop, of ben ik gek? Very Happy

Tof dat je de oude telefoon van je broertje over kan nemen!

Ik vind dathelemaal niet goedkoop haha. Ik hou heeel veel over daarvan, ik sms net meer dan 300 (daarom heb ik voor 1000 smsjes gekozen) maar lang geen 1000. Eerder 350 ofzo. Dus ja, beetje zonde van mijn geld, en al helemaal als ik straks kan whatsappen :P

Ik kom wel aan de 1000 ongeveer ( Embarassed ) dus dat is 1 cent per sms. Bellen doe ik zelden, ik laat me meestal bellen of mail veel gewoon op onze laptop. Misschien is dat het verschil in het feit dat jij het duur vindt en ik niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:40

Tea-Leaf schreef:
Giacomo schreef:Nee, kreeg 'm ''gratis''

En mag ik vragen wat je dan per maand betaald? Ik schaf namelijk ook alleen een nieuw abonnement aan als de telefoon voor niks is. ( Nou ja, niks... Je betaald hem natuurlijk wel af omdat de kosten zijn verwerkt in je maandbedrag )
Maar ik ga echt geen 130 euro betalen voor een telefoon. Niet rot bedoeld naar bijvoorbeeld jou Maple, maar ik vind dat zonde. Dat is echt heel veel geld.


45 euro, maar dat komt omdat ik 1000 smsjes heb en veel belminuten. Ik belde met mijn vorige abonnement veel en zat er altijd overheen. Achteraf niet nodig geweest, dus ik ga hem ook weer verlagen bij een volgend abonnement. Ik had bij de Iphone toen een aanbieding dat ik voor 26,50 kon gaan en toen had je het minimum aantal belmin.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 10:45

Giacomo schreef:
Tea-Leaf schreef:
Giacomo schreef:Nee, kreeg 'm ''gratis''

En mag ik vragen wat je dan per maand betaald? Ik schaf namelijk ook alleen een nieuw abonnement aan als de telefoon voor niks is. ( Nou ja, niks... Je betaald hem natuurlijk wel af omdat de kosten zijn verwerkt in je maandbedrag )
Maar ik ga echt geen 130 euro betalen voor een telefoon. Niet rot bedoeld naar bijvoorbeeld jou Maple, maar ik vind dat zonde. Dat is echt heel veel geld.


45 euro, maar dat komt omdat ik 1000 smsjes heb en veel belminuten. Ik belde met mijn vorige abonnement veel en zat er altijd overheen. Achteraf niet nodig geweest, dus ik ga hem ook weer verlagen bij een volgend abonnement. Ik had bij de Iphone toen een aanbieding dat ik voor 26,50 kon gaan en toen had je het minimum aantal belmin.

45 euro valt redelijk mee als je daar alles mee kan. Of hebben jullie nog een vaste lijn?

Ik zit rond de 25 euro per maand. Inclusief onbeperkt internet ( al gebruik ik het zeer zelden ), die smsjes en wat belminuten die ik normaal nooit opkrijg haha. Maar die mag ik meenemen naar de maand erop.
Heb alleen de afgelopen maanden veel gebeld en moet nu bijbetalen. Dat is wel balen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 11:07

Ja ik heb ook vaste telefoon. Maar dat kostte ons weinig meer dan alleen tv en internet. Plus dat we gratis kunnen bellen met andere Ziggo-ers (familie)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Ella za 2 apr 2011 - 21:41

Maple schreef:
Jerry schreef:
Yvette schreef:
Yvette schreef:Plaats hier een foto van


Dit is de mijne:
[url=Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Samsungstar]Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Samsungstar[/url]

Ik ben blij met deze telefoon maar heeft 1 nadeel. In mijn tas gaat hij altijd van de vergrendeling af

Ik heb 'm ook, maar dan in 't zwart. Voor dat ie vaak van de vergrendeling af gaat: je kunt er een hoesje voor halen; ik heb er zo-een met een klepje.. Waar de telefoon in vastgeklikt wordt. Of je moet in 't menu even zoeken naar vergrendeling, want je kunt ook instellen dat je met een letter ontgrendelt. Stel dat dat de 'i' is (dus als je een 'i' op 't schermpje schrijft met je vinger), dan wordt ie gemakkelijk ontgrendeld als ie in je broekzak of tas zit, omdat 't maar een streepje is... Dat kun je uitzetten, of een andere letter nemen (bv 'o' wordt minder snel per ongeluk in je tas geschreven :P )
Even uit m'n hoofd, maar volgens mij heet dat in het menu 'slim ontgrendelen', en dat kun je ook gewoon uitschakelen. Sindsdien heeft hij het bij mij een stuk minder gedana, maar het is alsnog gebeurd dat hij een keer uit het niets ineens een collega ging bellen en vervolgens zelfs sms-en (een lege sms).

Ben blij dat ik 'm niet meer heb. Nouja, heb 'm nog wel, als eventueel reservetoestel, maar ik vond 't niets.

Nou dan ga ik daar ook eens naar kijken dan ben ik misschien ook van dat probleem af. Dank jullie wel
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Beachgirl zo 3 apr 2011 - 2:11

ekiaam87 schreef:
Serena schreef:Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 9k= deze heb ik
+1 maar dan in het blauw

En ik heb em in het wit/roze
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke telefoon heb jij? - Pagina 4 Empty Re: Welke telefoon heb jij?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum