waar stagneert bij jou de was?
+20
Spring
Jerry
Winegum
*Lookie*
Lotus
Susan
VeryCherry
Lejow
Mizz_S
Shisha
Flip Fluitketel
blondje1313
PapillonRose
Serena
Caresses
Snoes
Mamsie
Parisienne
Caramba
Fiwen
24 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: waar stagneert bij jou de was?
Tot nu toe nergens, ik was braaf om de dag alles weg, en ruim het de volgende dag meteen op als het droog is. Alleen strijken gebeurt op dit moment met de franse slag. Normaal strijk ik heel veel, maar dat is nu even wat minder. Komt wel weer als ik weer normaal kan staan en lopen.
Gast- Gast
Bij het in de wasmand gooien, dat blijft daarna eeuwen liggen. Heb geen wasmachine namelijk.
en nadat het gewassen is bij m'n oom en tante, laat ik het gerust nog liggen voordat ik het op het droogrek gooi, en dan laat ik 't daar gerust een week hangen, en dan gooi ik 't in een hoek van m'n kamer en dan is het weer vuil.
Ik ben echt zo slecht daarin. Ik HAAT de was doen.
en nadat het gewassen is bij m'n oom en tante, laat ik het gerust nog liggen voordat ik het op het droogrek gooi, en dan laat ik 't daar gerust een week hangen, en dan gooi ik 't in een hoek van m'n kamer en dan is het weer vuil.
Ik ben echt zo slecht daarin. Ik HAAT de was doen.
Gast- Gast
Bij ons stagneert het eigenlijk nergens.
Alle kleding gaat in de wasmand. Op zaterdag was ik en hang ik het op en mijn vriend haalt het af en vouwt het op op dinsdag.
Strijken doen we niet aan...
Alle kleding gaat in de wasmand. Op zaterdag was ik en hang ik het op en mijn vriend haalt het af en vouwt het op op dinsdag.
Strijken doen we niet aan...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Hier stagneert het ook nergens. Ik heb echt een strak wasschema en ik hou me eraan ook. Ik was op maandag wit en bont, op woensdag wit en bont incl kinderbeddengoed, op vrijdag of zaterdag wit en bont en om de week ons beddengoed. Dit zijn per wasdag minimaal 2 machines maar vaak ook 3 of 4, en soms doe ik ook boxkleed, knuffels etc. Ik heb wel een droger maar die gebruik ik niet vaker dan 1x per week, en als die aanstaat is het alleen met handdoeken, theedoeken, beddegoed ed en niet met kleren. Dat doe ik als ik niet genoeg plek heb voor alles op het rek. Ongeveer 2x in de week vouw ik de was voor de tv 's avonds en dat ruim ik dan de ochtend erna op als de kinderen wakker zijn.
Zo'n schema moet ook wel, ik heb gewoon veel was en bijhouden is een must. Strijken doe ik trouwens niet, mijn vriend strijkt zn eigen overhemden en verder vind ik het niet zo nodig.
Zo'n schema moet ook wel, ik heb gewoon veel was en bijhouden is een must. Strijken doe ik trouwens niet, mijn vriend strijkt zn eigen overhemden en verder vind ik het niet zo nodig.
Gast- Gast
Bij het opvouwen en in de kast leggen, tot grote frustratie van mijn vriend.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Bij ons stagneert het ook niet echt, maar ik heb ook weer niet echt een strak schema, ik was niet wit, donker of gekleurd op vaste dagen. Wel meestal beddengoed voor het weekend, zodat het boven het trapgat kan drogen terwijl wij weg zijn.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben geen witte was
Bij mij stagneert het hooguit als een huisgenoot een was in de machine heeft zitten.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Bij mij is het soms zo dat ik wel de wasmachien vol stop, maar het vergeet op te hangen als het klaar is. Maar over het algemeen loopt het allemaal wel aardig door. Hoewel er nu al een paar dagen wat schone t-shirts van mijn vriend aan het wasrekje boven hangen, maar dat staat me dan niet in de weg...
Ben nu bezig de laatste was van dit weekend te draaien, heerlijk dat dan alles weer aan de kant is. En gisteren kon het lekker buiten, het droogde als een tierelier!
Ben nu bezig de laatste was van dit weekend te draaien, heerlijk dat dan alles weer aan de kant is. En gisteren kon het lekker buiten, het droogde als een tierelier!
*Lookie*- Kletskop
- Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10
Hier stagneert het eigenlijk ook niet. Ik vind de was eigenlijk een van de leukste klusjes in huis. Soms komt het er even niet van om te wassen en dan heb ik wel een bult was die ik weg moet wassen. Maarja we zijn maar met z'n 2e. Dus na 2 wasjes is ook weer alles weg.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Bij het in de kast leggen soms. Maar dat is niet standaard een stagneerpunt. Verder eigenlijk nergens.
Gast- Gast
Bij het strijken. We strijken maar heel weinig (alleen overhemden/bloesjes, maar die dragen we niet zo veel) en ik gooi 't altijd over de strijkplank... Ik gebruik wel altijd de strijkplank voor 't opvouwen, maar dan gooi ik het strijkspul gewoon aan de kant
Alles behalve het strijken dus vind ik de was denk ik de leukste klus in het huishouden! Vooral als je 't dan schoon in je kast legt; lekker zo'n volle kledingkast
Alles behalve het strijken dus vind ik de was denk ik de leukste klus in het huishouden! Vooral als je 't dan schoon in je kast legt; lekker zo'n volle kledingkast
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Oh dat kan op verschillende momenten zijn.
Of het zit te lang in de wasmachine waardoor die nog een rondje moet, of hij hangt wel zoooo lang op het wasrek dat het bijna breekt als je het er vanaf haalt, of het staat een week boven aan de trap te wachten om naar beneden te mogen om gestreken te mogen worden....
Maar gelukkig komt dat maar sporadisch voor
Of het zit te lang in de wasmachine waardoor die nog een rondje moet, of hij hangt wel zoooo lang op het wasrek dat het bijna breekt als je het er vanaf haalt, of het staat een week boven aan de trap te wachten om naar beneden te mogen om gestreken te mogen worden....
Maar gelukkig komt dat maar sporadisch voor
Gast- Gast
Ik heb een tijd geleden nog was gedaan van de zomer!
Haha.
Maar op het moment gaat het erg goed bij ons met de was. Ik probeer het nu bij te houden.
Ik vind het trouwens niet vervelend om de was te moeten doen.
Haha.
Maar op het moment gaat het erg goed bij ons met de was. Ik probeer het nu bij te houden.
Ik vind het trouwens niet vervelend om de was te moeten doen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Meestal voor dat het de wasmachine ingaat maar het is niet een ramp ofzo. Ik heb vanzelf niet echt meer iets aan te trekken naar mijn werk en dan moet ik het wel wassen. Soms hangt het ook te lang aan de waslijn. Dan heb ik de helft alweer gedragen en moet ik de andere helft nog steeds opvouwen haha.
Gast- Gast
Het gaat wel gelijk de wasmand in, maar vervolgens blijft het daarin liggen tot de wasmand uitpuilt. Dan verdwijnt het naar de kelder waar het gesorteerd in stapeltjes blijft liggen tot ik een keer ga wassen. Na het wassen hang ik 't wel direct op, maar dan kan het wel een paar dagen aan het wasrek of in de wasmand met schone was blijven liggen tot ik het vouw of strijk. Na het strijken ruim ik wel gelijk alles op.
Gast- Gast
Gaat eigenlijk vrij goed alleen strijken heb ik zo'n hekel aan, als het uit de wasmachine komt klop ik het eerst uit en hang het dan aan de waslijn, zodat het bijna kreukelvrij opdroogt. Ik probeer er zelfs ook rekening mee te houden als ik kleding koop, dat het een stof is wat niet zo heel erg kreukelt
Gast- Gast
Wij drogen de was in de woonkamer en ik vind het ongezelllig als dat er staat, dus dat ruim ik wel altijd op en dan vouw ik het ook meteen en leg het is de kast.
Maar bij ons stagneert het bij de strijk. We doen in principe ieder onze eigen strijk, maar ik de praktijk strijken we gewoon niet, totdat mijn vriend geen overhemden voor naar het werk mee heeft, dan moet hij wel en doet hij meestal die paar dingen van mij ook.
Maar bij ons stagneert het bij de strijk. We doen in principe ieder onze eigen strijk, maar ik de praktijk strijken we gewoon niet, totdat mijn vriend geen overhemden voor naar het werk mee heeft, dan moet hij wel en doet hij meestal die paar dingen van mij ook.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
De was stagneert nog wel eens na het drogen. Dan moet het opgevouwen worden en dat laat nog wel eens op zich wachten (maar dan is het in ieder geval schoon )
Gast- Gast
De was stagneert hier nauwelijks, maar als het stagneert dan blijft het op de eettafel liggen. Dat is vlakbij mijn balkon en als ik de was dan van het rek heb gehaald dan vouw ik het daar op. Ook was die ik uit de wasmachine haal. Maar dat ligt er dan meestal maar een dag dus dat valt reuze mee!
Verona- Prater
- Aantal berichten : 581
Punten : 708
Bij mij gaat het mis op het moment dat ik het van de waslijn heb gehaald en alles on opgevouwen in een wasmand heb gedaan. Dan blijft de wasmand gewoon staan, heb zo'n hekel aan opvouwen. Tegenwoordig haal ik het dus van de lijn en vouw het op voordat ik het in de wasmand leg, alleen doet zich nu het volgend probleem op: de wasmand met gevouwen spul blijft ook staan, gewoon te lui om het in de kast te leggen!
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Nja, ons probleem is dat we maar 1 kledingkast hebben voor 2 volwassenen. En die zit al vol, misschien moeten we maar gewoon een tweede kast er bij kopen
Vorige week is de was voor het eerst gestagneerd, en dat betekent dat wel alle was nu gewassen is (droger staat nog aan voor de laatste dingen) maar dat er 3 wasmanden en tassen vol staan met opgevouwen kleding die nog opgeruimd moet worden, maar ik was steeds te moe haha. Ook moeten er nog een aantal dingen gestreken worden.
Gast- Gast
Wassen vind ik één van de leukste dingen van het huishouden.
Dit doe ik ook het liefste zelf, vooral het ophangen en opvouwen.
Vriendlief doet dit naar mijn idee niet netjes genoeg.
Bij ons stagneert het bij het opruimen. We hebben veel te weinig kastruimte (of te veel kleding)
Ik werk onregelmatig dus wassen doe ik als de wasmachine vol zit en/of wanneer ik vrij ben.
Dit doe ik ook het liefste zelf, vooral het ophangen en opvouwen.
Vriendlief doet dit naar mijn idee niet netjes genoeg.
Bij ons stagneert het bij het opruimen. We hebben veel te weinig kastruimte (of te veel kleding)
Ik werk onregelmatig dus wassen doe ik als de wasmachine vol zit en/of wanneer ik vrij ben.
Zeester- Fluisteraar
- Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Waar leuke meisjesschoenen waar steunzooltjes in kunnen?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
» Rondreis Amerika - Waar heen? en waar te boeken?
» Waar geef jij voornamelijk geld aan uit, en waar niet?
» n.a.v. waar ben je geboren/waar woon je:
» Help! Waar o waar vind ik dit?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: