Vichy
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vichy
Ik zit er over te denken om Vichy Normaderm te gaan proberen. Ik heb wat vergrootte poriën, met soms wat onzuiverheden en een glimmende huid. Is er iemand die ervaring met die product heeft? Ik vind het namelijk wel wat duur om gewoon op de bonnefooi te proberen
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Vichy
een vriendin van mij heeft de dag en nacht creme en zweert er inmiddels bij.
Haar gezicht ziet er ook veel gezonder uit, stuk minder puisten etc.
Haar gezicht ziet er ook veel gezonder uit, stuk minder puisten etc.
Gast- Gast
Oke thanks voor je post!
Nog anderen?
Nog anderen?
_Femme- Prater
Ik heb een gevoelige huid en dacht dus dat ik er baat bij zou hebben, maar ik kon er niet tegen.
Gast- Gast
Ik gebruik dat ook. De tonic, gel, dagcreme, scrub en nachtcreme. Ben er heel tevreden over.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
Ik gebruik de reinigingsgel, vind het prettig spul waar je lang mee doet. Ik heb ook de dag- en nachtcreme gebruikt, maar daar werd mijn onrustige huid niet echt beter van. Ik gebruik nu als dag- en nachtcreme de Biopur van Biotherm. Love it!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
_Chance schreef:Ik gebruik de reinigingsgel, vind het prettig spul waar je lang mee doet. Ik heb ook de dag- en nachtcreme gebruikt, maar daar werd mijn onrustige huid niet echt beter van. Ik gebruik nu als dag- en nachtcreme de Biopur van Biotherm. Love it!
Ja ik heb een paar keer bij een vriendin die reinigingsgel geprobeerd en die voelt heel lekker en zacht Is die biopur dezelfde prijsklasse?
Nog anderen met ervaring?
_Femme- Prater
Fauve schreef:Ik heb een gevoelige huid en dacht dus dat ik er baat bij zou hebben, maar ik kon er niet tegen.
Hier hetzelfde. Mijn huid werd er enorm rood van en ging prikken.
Gast- Gast
Ik gebruik ook alleen de reiniginsgel die is erg fijn en niet eens zo heel duur (12/13 voor een potje en je kan er lang mee doen.) Dag- en nachtcrème heb ik geprobeerd maar vond het beide niks.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik vind alleen de dagcreme wel aardig. De nachtcreme voelt heel vies aan op je huid, en de reiniger deed bij mij niet veel.
Heb mijn dagcreme opgemaakt en de rest weggegeven.
Heb mijn dagcreme opgemaakt en de rest weggegeven.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Biopur is 26 euro, is een dag- en nachtcreme in een, en je doet er heel lang mee (ik denk zo'n 3 á 4 maanden), dus in verhouding is het even duur. Met een dag- of nachtcreme van Vichy deed ik maximaal 2 maanden, en dan betaal je in verhouding dus meer._Femme schreef:_Chance schreef:Ik gebruik de reinigingsgel, vind het prettig spul waar je lang mee doet. Ik heb ook de dag- en nachtcreme gebruikt, maar daar werd mijn onrustige huid niet echt beter van. Ik gebruik nu als dag- en nachtcreme de Biopur van Biotherm. Love it!
Ja ik heb een paar keer bij een vriendin die reinigingsgel geprobeerd en die voelt heel lekker en zacht Is die biopur dezelfde prijsklasse?
Nog anderen met ervaring?
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kan er ook niet tegen. Heb ook een gevoelige huid en kreeg er jeuk van en rode vlekken.Lize schreef:Fauve schreef:Ik heb een gevoelige huid en dacht dus dat ik er baat bij zou hebben, maar ik kon er niet tegen.
Hier hetzelfde. Mijn huid werd er enorm rood van en ging prikken.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: