Vichy Normaderm
+2
Toet
Sterre
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vichy Normaderm
Wat zijn jullie ervaringen met deze producten?
Ik heb een gemengde huid, met de laatste tijd onzuiverheden op voorhoofd en kin. Daarom heb ik laatst de dagcrème van dit merk gekocht. Het leek even te verbeteren, maar nu heb ik echt een enorme uitbraak van pukkeltjes en een paar ontstekingen :S. Ik lees dat dit vaker voorkomt, dat het er voor zorgt dat de viezigheid er 'uit' komt, maar het houdt nu al 2 weken aan. Ik baal er van!
Heeft iemand dit ook gehad? Raden jullie me aan om even door te zetten, of om dit product af te schrijven en iets anders te proberen?
Ik heb een gemengde huid, met de laatste tijd onzuiverheden op voorhoofd en kin. Daarom heb ik laatst de dagcrème van dit merk gekocht. Het leek even te verbeteren, maar nu heb ik echt een enorme uitbraak van pukkeltjes en een paar ontstekingen :S. Ik lees dat dit vaker voorkomt, dat het er voor zorgt dat de viezigheid er 'uit' komt, maar het houdt nu al 2 weken aan. Ik baal er van!
Heeft iemand dit ook gehad? Raden jullie me aan om even door te zetten, of om dit product af te schrijven en iets anders te proberen?
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vichy Normaderm
Ik vond het echt prutspul en heb het weggegooid. (is al wel een jaar of 4/5 geleden).
Ik kreeg er ontzettend veel gekke rode plekken van en de pukkeltjes werden toen echt niet minder.
Mijn vriend heeft ook een echte gemengde huid + glimmendere t-zone en die gebruikt efflacar van La Roche posay. Hij heeft nog nooit zo'n mooie huid gehad als het afgelopen half jaar. (okee toen ik hem net leerde kennen misschien, maar toen was hij 14 )
Ik kreeg er ontzettend veel gekke rode plekken van en de pukkeltjes werden toen echt niet minder.
Mijn vriend heeft ook een echte gemengde huid + glimmendere t-zone en die gebruikt efflacar van La Roche posay. Hij heeft nog nooit zo'n mooie huid gehad als het afgelopen half jaar. (okee toen ik hem net leerde kennen misschien, maar toen was hij 14 )
Gast- Gast
Ik heb een keer die hele lijn gebruikt, maar ik zag eigenlijk weinig verschil. Maar misschien dat het bij jou wel werkt!
Gast- Gast
Ik gebruik de Vichy facewash, erg fijn en ik merk ook wel verschil. De andere producten die ik heb gebruikt vind ik niet fijn (de dagcrème bijvoorbeeld.)
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb het ook gebruikt en voor mij maakte het geen verschil.
Ik gebruik nu Avène voor de onzuivere huid. Te koop bij Mediq apotheek. Daar zou je eerste proefjes mee kunnen vragen om het uit te proberen.
Ik gebruik nu Avène voor de onzuivere huid. Te koop bij Mediq apotheek. Daar zou je eerste proefjes mee kunnen vragen om het uit te proberen.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
La Roche Posay wilde ik eerst proberen, maar die hadden ze niet in mijn apotheek. Daarom heb ik Normaderm meegenomen, die had ik ook nog nooit geprobeerd. Ik had nog tonic en facewash van een ander merk, misschien is het ook niet zo goed om alles door elkaar te gebruiken.
Het lijkt alsof mijn poriën wel kleiner worden, maar daardoor krijg ik meer kleine rode plekjes en pukkeltjes :S. Misschien nog een weekje volhouden, werkt het dan nog niet dan doe ik 'm ook weg. Voortaan eerst proefjes aanvragen dus!
Het lijkt alsof mijn poriën wel kleiner worden, maar daardoor krijg ik meer kleine rode plekjes en pukkeltjes :S. Misschien nog een weekje volhouden, werkt het dan nog niet dan doe ik 'm ook weg. Voortaan eerst proefjes aanvragen dus!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik kan ook echt niet tegen Vichy. Ik krijg er ook ontstekingen van en een heel branderige huid. Dus ik heb het ook weggegooid (stom, want later heb ik ooit iets van Lancome gekocht en daar kreeg ik het ook van, mocht ik het terugbrengen bij Ici Paris, een allergie formulier invullen en een andere creme uitzoeken). Nu gebruik ik al een hele tijd La Roche Posay en die is echt heel fijn.
Gast- Gast
Ik heb het ook een tijdje gebruikt. Hielp opzich wel. Maar ik was nog niet tevreden genoeg. Daarnaast vond ik hem toch wel prijzig voor wat hij dus uiteindelijk deed.
Ik gebruik nu een sensitive dagcreme van het kruidvat-merk. En daar ben ik erg te vreden over. De rode vlekken zijn heel erg verminderd! Maar die puistjes komen sporadisch soms nog opduiken helaas.
Ik gebruik nu een sensitive dagcreme van het kruidvat-merk. En daar ben ik erg te vreden over. De rode vlekken zijn heel erg verminderd! Maar die puistjes komen sporadisch soms nog opduiken helaas.
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Ik gebruik de dag en nachtcreme van vichy normaderm en ik ben er wel tevreden over.
Vooral de nachtcreme werkt goed bij mij.
Vooral de nachtcreme werkt goed bij mij.
Gast- Gast
Nee ik vond Normaderm ook niet echt helpen. Ik kreeg er geen extra puistjes van, maar puistjes verdwenen ook echt niet. De fasewash vind ik wel prettig. Maar dat is meer omdat je er heel lang mee doet, lekker ruikt en niet zo duur is.
Vreemd dat Vichy adverteert dat 80% van de gebruikers huidverbetering ziet, terwijl ik nog nooit van iemand heb gehoord dat ze een mooiere huid ervan kreeg. Vreemde steekproef hebben die getrokken.
Vreemd dat Vichy adverteert dat 80% van de gebruikers huidverbetering ziet, terwijl ik nog nooit van iemand heb gehoord dat ze een mooiere huid ervan kreeg. Vreemde steekproef hebben die getrokken.
Laatst aangepast door _Chance op do 22 dec 2011 - 0:09; in totaal 1 keer bewerkt
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het ook geprobeerd en kreeg er uitslag van en meer pukkeltjes, ook op plekken waar ik ze nooit had. Ik gebruik nu la roche posay en heb nauwelijks meer puistjes.
Herfstblaadjes- Fluisteraar
- Aantal berichten : 380
Punten : 472
Registratiedatum : 19-11-11
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: