Dat is weer achter de rug!
+2
Limburg85
Sjaantje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dat is weer achter de rug!
H. heeft vanmorgen buisjes gekregen.
Toen ze met haar bezig waren bleek dat ze gewoon weer aan weerskanten een dubbele oorontsteking.
(Nu weten we ook waarom ze gisteravond zo veel wakker was...)
In de auto naar huis moest ze nog erg huilen maar toen we thuis waren was ze alweer met mijn man op de bank aan het stoeien...
Ze ligt nu lekker te slapen.
Ik hoop echt dat dit voorlopig de laatste keer is geweest dat we voor haar naar het ZH moesten hoor.
Ze heeft het daar nu wel genoeg van binnen gezien.
Toen ze met haar bezig waren bleek dat ze gewoon weer aan weerskanten een dubbele oorontsteking.
(Nu weten we ook waarom ze gisteravond zo veel wakker was...)
In de auto naar huis moest ze nog erg huilen maar toen we thuis waren was ze alweer met mijn man op de bank aan het stoeien...
Ze ligt nu lekker te slapen.
Ik hoop echt dat dit voorlopig de laatste keer is geweest dat we voor haar naar het ZH moesten hoor.
Ze heeft het daar nu wel genoeg van binnen gezien.
Gast- Gast
Re: Dat is weer achter de rug!
I know the feeling . Wij moeten waarschijnlijk eerdaags met Jens ook weer terug (wordt dan de 4e keer volgens mij)
Gast- Gast
Bah!
Hoop dat de buisjes helpen. Wou dat ik ze als kind had gehad.
Hoop dat de buisjes helpen. Wou dat ik ze als kind had gehad.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:I know the feeling . Wij moeten waarschijnlijk eerdaags met Jens ook weer terug (wordt dan de 4e keer volgens mij)
Ach gos. Moet hij ze steeds weer opnieuw of raakt hij ze kwijt?
Je weet dat het een standaard ingreep is en dat het maar een paar minuten duurt maar toch.
Ik heb me gruwelijk op lopen vreten.
Gast- Gast
Natuurlijk vreet je jezelf op. Je moet toch je kindje even achterlaten op een OK. En iedere minuut duurt dan gewoon 1 heel uur zo lijkt het wel. Het went wel hoor, als Jens weer zou moeten dan zou dit voor mij de 8e keer zijn (Tygo heeft ook al 4x buisjes gehad) maar het moet gewoon echt. Manlief en ik hebben het oortjes gebeuren niet zo netjes afgewerkt
Bij Jens zijn ze er nu weer uitgegroeid, ze blijven gemiddeld 9 maanden tot een jaar zitten. We hebben er nu al geluk mee gehad, ze zaten er al langer dan een jaar.
Bij Jens zijn ze er nu weer uitgegroeid, ze blijven gemiddeld 9 maanden tot een jaar zitten. We hebben er nu al geluk mee gehad, ze zaten er al langer dan een jaar.
Gast- Gast
Lieskuh schreef:Natuurlijk vreet je jezelf op. Je moet toch je kindje even achterlaten op een OK. En iedere minuut duurt dan gewoon 1 heel uur zo lijkt het wel. Het went wel hoor, als Jens weer zou moeten dan zou dit voor mij de 8e keer zijn (Tygo heeft ook al 4x buisjes gehad) maar het moet gewoon echt. Manlief en ik hebben het oortjes gebeuren niet zo netjes afgewerkt
Zal dit eens tegen mijn vader zeggen, dat ie iets beter zijn best had moeten doen op mijn oren. Thanx voor de tip!
En iedereen succes met de oortjes! (nou ja, die van de kids dan )
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Hopelijk werken de buisjes! Heeft ze er nu geen last meer van?
S. heeft in januari buisjes gekregen en toen zijn ook zijn keelamandelen verwijderd .
S. heeft in januari buisjes gekregen en toen zijn ook zijn keelamandelen verwijderd .
Limburg85- Ratel
- Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
vast een domme vraag, maar waar is dat voor buisjes in je oren?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Dan zit er vaak vocht achter de trommelvliezen. Door zo'n buisje te plaatsen, wordt dat allemaal beter afgevoerd. Dat is wat ik mij er van kan herinneren toen ik er zelf ooit één zeer lang geleden heb gehad.Floor schreef:vast een domme vraag, maar waar is dat voor buisjes in je oren?
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Oke bedankt! dat wist ik niet.girli schreef:Dan zit er vaak vocht achter de trommelvliezen. Door zo'n buisje te plaatsen, wordt dat allemaal beter afgevoerd. Dat is wat ik mij er van kan herinneren toen ik er zelf ooit één zeer lang geleden heb gehad.Floor schreef:vast een domme vraag, maar waar is dat voor buisjes in je oren?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ze heeft vanmiddag 3 uur geslapen!
Maar ze is nog steeds een beetje wankel haha.
Maar ja, ze heeft gisteravond en vanacht ook niet echt denderend geslapen.
Ik heb niet het idee dat ze er pijn aan heeft nu.
Ik mag er gewoon aankomen.
Maar ze is nog steeds een beetje wankel haha.
Maar ja, ze heeft gisteravond en vanacht ook niet echt denderend geslapen.
Ik heb niet het idee dat ze er pijn aan heeft nu.
Ik mag er gewoon aankomen.
Gast- Gast
Hopelijk helpt het inderdaad. Ezra heeft in december buisjes gekregen, hij bleek ontzettend veel vocht en ook heel veel oude troep in zijn oren te hebben. Hij heeft hier niet veel merkbare klachten van gehad en daarom zijn we er pas zo laat achtergekomen, waarschijnlijk heeft hij wel een hele tijd slecht gehoord.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hebben een paar weken geleden een hoortest met haar gehad en daar kwam uit dat ze wel wat beschadeging had opgelopen maar dat dat te verwaarlozen was.
Met de buisjes zou ze dat gewoon weer inhalen.
Was het bij Ezra ook zo lastig te merken?
H. heeft er nauwelijks last van als ze oorontsteking had. Geen koorts (ja, soms, maar meestal niet.)
Ik merkte het meestal omdat ze wat minder goed at en wat onrustiger was en soms aan haar oor zat.
Maar dat was dan meestal `s avonds... En is het dan omdat ze pijn heeft of moe is??
Dat is altijd zo lastig!
Met de buisjes zou ze dat gewoon weer inhalen.
Was het bij Ezra ook zo lastig te merken?
H. heeft er nauwelijks last van als ze oorontsteking had. Geen koorts (ja, soms, maar meestal niet.)
Ik merkte het meestal omdat ze wat minder goed at en wat onrustiger was en soms aan haar oor zat.
Maar dat was dan meestal `s avonds... En is het dan omdat ze pijn heeft of moe is??
Dat is altijd zo lastig!
Gast- Gast
Hopelijk is dit de laatste keer.. Jason heeft 4x buisjes gehad en Jordan is 9mei aan de beurt voor de eerste keer..
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het verhaal achter...
» Ik kom er zojuist achter..
» Bakfiets vs achter karretje
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het verhaal achter...
» Ik kom er zojuist achter..
» Bakfiets vs achter karretje
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: