Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Dé' oorbellen van GTST Lorena....

+17
Caresses
Moon
Lady4
VanillaRose
Zininzon
smooch
Atelier Madame
Caramba
Makamba
ekiaam87
Jeanette
Zwerver
Blond
Jerry
Moezie
Melis_je
Snoes
21 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

'Dé' oorbellen van GTST Lorena.... - Pagina 3 Empty Re: 'Dé' oorbellen van GTST Lorena....

Bericht  Blond vr 1 apr 2011 - 21:37

Sams heeft ze, ik weet niet of je dat kent?
Bijoux Brigitte had ze niet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Dé' oorbellen van GTST Lorena.... - Pagina 3 Empty Re: 'Dé' oorbellen van GTST Lorena....

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 11:09

Ik ben gek op oorbellen, maar dan wel graag per paar. Ik vind die van Marly en Gigi veel te groot, te duur, en in 1 oor... Hmmm. Lelijk niet hoor, het staat best geinig.

Maar ik heb zelf genoeg leuke oorbellen die een stuk goedkoper zijn Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 11:12

shygirl87 schreef:ik vind ze echt superleuk!! maarja ik hou ook van trends. heb er 4 nu. gewoon gekocht in een winkeltje in breda ,4 euro per stuk. stuk goedkoper dan online ja

Ik heb laatst 4 paar voor 1 euro gekocht in de uitverkoop bij Zeeman, en ze zijn nog goed ook! Krijg er vaak complimenten over. Ik vind 4 euro voor 1 oorbel echt duur, dat betekend dat als je een setje zou willen dragen 8 euro kwijt bent?

Gast
Gast

Bericht  Pien za 2 apr 2011 - 11:37

ik vind het leuk maar het moet echt bij mensen passen, als ik het zelf in zou doen zou ik volgens mij net een clown lijken.... las hier dat Jen ze bijvoorbeeld leuk vind en ik vind haar ook echt een type ervoor!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Rapunzel za 2 apr 2011 - 21:36

Ik vind ze leuk! Wil er ook een smile
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732

Bericht  luenca za 2 apr 2011 - 21:41

Birgit schreef:Bij Claires toevallig? Of Bijoux Brigitte?
Ga ik binnenkort toch ook eens kijken.

nee, bij die winkel als je de barones uitloopt (ah/pinautomaten)
dan heb je wat winkels die zijn nog vrij recent, 1tje is O & M , met die tassen schoenen enzo, en dan daarnaast of 2 winkels ernaast. waar ze ook allerlei frutseltjes hebben van kinderspeelgoed tot badkamerspulletjes en weet ik het, vergeet iedere keer de naam van die winkel Very Happy ze hebben zelfs nog grotere, maar die vond ik te groot.
zou goed kunnen dat ze ook nog bij de bekende winkels komen, zie ze steeds vaker in de winkel, erg handig!

tealeaf, dat is goedkoop! heb ik dat net gemist die uitverkoop...maar moet eerlijk zeggen heb weleens sieraden gekocht bij de zeeman maar die waren vrij snel kapot...en een bloemoorbel vind ik toch net iets mooier Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Bericht  Jeanette di 5 apr 2011 - 20:56

Ik heb een leuke zwarte gekocht. Die is niet zo ubergroot en vond hem wel leuk en is leuk te combineren.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: