Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

4 plaatsers

Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:22

Ik heb op beide hielen een groot litteken zitten, en kan dus maar weinig schoenen verdragen, omdat ik snel blaren krijg en dat echt pijn doet daar. Nu kan ik wel ballerina's dragen met een zachter achterkant, die je dus kunt indeuken, dan zit het goed. Maar, waar vind ik die? Heeft iemand ze toevallig, en waar heb je ze vandaan? Want ik zoek al 1.5 jaar en niks zit goed en is allemaal nog te hard. Ik heb gehad van de van Haren; maar die zijn nergens meer in mijn maat te vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Feline di 29 maa 2011 - 3:29

Ik heb flatjes van No Stress (Dolcis).. heb daar gisteren ook pumps van gepast en die schoenen zitten bij mij direct lekker. Heb ze niet uit/in hoeven te lopen!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:30

Feline schreef:Ik heb flatjes van No Stress (Dolcis).. heb daar gisteren ook pumps van gepast en die schoenen zitten bij mij direct lekker. Heb ze niet uit/in hoeven te lopen!

Zijn ze ook echt zacht aan de achterkant?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Feline di 29 maa 2011 - 3:39

Ik heb geen last van blaren gehad.. Maar geen idee of ze voor jou zacht genoeg zijn!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 3:48

ik weet dat zoiets bestaat, ballerina`s maar ze zitten als pantoffels. Weet niet zeker of ze in het zwart verkrijgbaar zijn maar ik ga even voor je op zoek.

edit: gevonden. Ze heten spare-soles:

http://www.djuwelz.nl/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=12&Itemid=3&vmcchk=1&Itemid=3

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Feline di 29 maa 2011 - 4:02

Ik vind 't ook gewoon pantoffels aangezien je ze op kan vouwen in je tas smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast di 29 maa 2011 - 4:12

ja zoiets is het ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  PapillonRose di 29 maa 2011 - 6:05

Ik heb ze van crocs angel Omdat ik een periode veel last van mijn voeten had en ik toch persé zwarte ballerina's wilde dragen. Ze hebben wel een bandje over je voet.
Het zijn deze:
http://www.crocs.nl/crocs-alice-work/11050,nl_NL,pd.html?cid=001&cgid=women-footwear-flats

Ondanks dat het crocs zijn vind ik ze persoonlijk erg leuk, en ze zitten heerlijk! Zacht en flexibel.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Blond wo 30 maa 2011 - 0:52

Ik heb zulke van Tommy Hilfiger, maar die waren vorig jaar in de aanbieding tijdens de Maffe Marathon, en die kan je nu natuurlijk niet meer kopen.
Ze staan soms nog op Marktplaats.
Het zijn deze:
http://link.marktplaats.nl/433759134
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 1:08

Bij de action. Whahaha maar het is wel echt zo. Die zijn super zacht aan de achterkant. Bij de Van haren zijn ze bijvoorbeeld super hard

Tip. Koop een maat groter en koop van die zooltjes (action) dan lopen ze 2000x lekkerder
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:14

wc-eend schreef:Bij de action. Whahaha maar het is wel echt zo. Die zijn super zacht aan de achterkant. Bij de Van haren zijn ze bijvoorbeeld super hard

Tip. Koop een maat groter en koop van die zooltjes (action) dan lopen ze 2000x lekkerder

Vind je die zacht? Ik heb alle modellen daar gepast, en ik ging al huilen van de pijn aan mijn hiel, dus dat is helaas geen optie. En ik koop al mijn schoenen eigenlijk een maat te groot omdat mijn voeten dik worden met vocht - maar zelf dat is geen optie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:14

Die van crocs pas ik niet, je ziet mijn tenen en dat vind ik echt lelijk! En die mogen niet onder mijn mantelpak haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Blond wo 30 maa 2011 - 3:23

Heb je die speciale hielbeschermers al geprobeerd? Die kan je oa kopen bij Schuurman schoenen. Dat zijn van die doorzichtige, silliconen dingen die achter je hielen doet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:24

_Chance schreef:Heb je die speciale hielbeschermers al geprobeerd? Die kan je oa kopen bij Schuurman schoenen. Dat zijn van die doorzichtige, silliconen dingen die achter je hielen doet.

Haha ja, die lopen voor geen meter Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:25

Die van tommy zijn wel erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 3:54

Huh die van de action zijn super felxibel. Als je daar geen voet in zet dan heb je een flatje haha
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 3:55

wc-eend schreef:Huh die van de action zijn super felxibel. Als je daar geen voet in zet dan heb je een flatje haha

Nou dan moeten dat nog andere zijn; want de 4 modellen die ik aan heb gehad, die er nu liggen (4 verschillende actions) zijn véél te hard.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Zwerver wo 30 maa 2011 - 3:56

Hmm wat raar! Ik zal eens gaan opletten smile
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's Empty Re: Gezocht: Zwarte flexibele ballerina's

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum