Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijna 2 april (meeting)

+8
Filoria
Parisienne
Try
PapillonRose
Kat1980
Fiwen
Pien
Spring
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Bijna 2 april (meeting) - Pagina 2 Empty Re: Bijna 2 april (meeting)

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 5:05

Minneke schreef:
Dromertje schreef:Ik had laatst een foto van je gezien en daar leek je een heel stuk minder lang op!

Haha, ja ik ben wel lang inderdaad ja. Maar kwam ik qua type wel overeen met hoe je me ingeschat had?

Ik had jou minder 'lief' verwacht op de een of andere manier. Niet dat ik een of andere bitch verwacht had hoor, maar je komt in het echt 'zachter' over vond ik.

in het echt ben ik best wel aardig hoor Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 2 april (meeting) - Pagina 2 Empty Re: Bijna 2 april (meeting)

Bericht  Susan za 2 apr 2011 - 7:50

Minneke schreef:
Wij vonden het ook erg gezellig. Al voelden we ons een beetje schuldig over de zand-modderpoel Embarassed . Ik hoop dat E. en Y. nog een beetje schoon zijn geworden?

En Dromertje, nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd hoe je mij dan verwacht had!

Ik heb net mijn contract getekend. O ja, en ik ben verbrand vanochtend. Ik ben knalrood geworden van die uurtjes in de zon.

Nou, je hoeft je echt niet schuldig te voelen, volgens mij vonden Ezra en Yrsa het helemaal geweldig in de modder. Hun kleren zijn gelukkig wel weer schoon en hangen nu te drogen, Yrsa´s schoenen hebben ook een flinke schrob-beurt gehad en zijn nu weer als nieuw, dus dat is een bijkomend voordeel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 2 april (meeting) - Pagina 2 Empty Re: Bijna 2 april (meeting)

Bericht  Gast za 2 apr 2011 - 9:56

Susan schreef:
Minneke schreef:
Wij vonden het ook erg gezellig. Al voelden we ons een beetje schuldig over de zand-modderpoel Embarassed . Ik hoop dat E. en Y. nog een beetje schoon zijn geworden?

En Dromertje, nu ben ik natuurlijk wel heel benieuwd hoe je mij dan verwacht had!

Ik heb net mijn contract getekend. O ja, en ik ben verbrand vanochtend. Ik ben knalrood geworden van die uurtjes in de zon.

Nou, je hoeft je echt niet schuldig te voelen, volgens mij vonden Ezra en Yrsa het helemaal geweldig in de modder. Hun kleren zijn gelukkig wel weer schoon en hangen nu te drogen, Yrsa´s schoenen hebben ook een flinke schrob-beurt gehad en zijn nu weer als nieuw, dus dat is een bijkomend voordeel.

O, ik lees dit nu pas. Ik ben blij dat alles weer schoon is geworden Very Happy En dat ze het geweldig vonden in de modder was wel duidelijk! Vooral Yrsa's modderhandjes in Fenne's bakje met peer vond ik zelf hilarisch haha Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 2 april (meeting) - Pagina 2 Empty Re: Bijna 2 april (meeting)

Bericht  Susan za 2 apr 2011 - 10:33

Oh ja, dat vond Fenne zelf ook echt het hoogtepunt van de ochtend volgens mij. lol!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijna 2 april (meeting) - Pagina 2 Empty Re: Bijna 2 april (meeting)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum