Buddha to buddha
+2
Kaboutertje
Muurvlindertje
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Buddha to buddha
Wat heb jij van buddha to buddha? Ik wil graag de ring, armband en oorbellen ervan. Maar dan de smalle versie of de juniorversie, i.v.m. dunne polsen/vingers.
Muurvlindertje- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11
Re: Buddha to buddha
I Buddha to Buddha! Ik heb een armband en een ring. Heb die ook al 4jaar ofzo, toen zag je die nog vele malen minder als nu. Mijn armband is zelfs in prijs gestegen in vergelijking met nu ! Ik heb de buddha to buddha armband type Betul 2cm breed :
Ik heb zelf ook dunne polsen maar vind zo'n grote armband juist mooi staan eigenlijk
En deze ring heb ik ook :
Ik heb zelf ook dunne polsen maar vind zo'n grote armband juist mooi staan eigenlijk
En deze ring heb ik ook :
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Mijn zusje is studeert nu een half jaar in het buitenland en is op Bali geweest. Zij is naar de fabriek geweest waar deze sieraden gemaakt worden en neemt ook een mooie armband voor mij mee Ze komt 29 juli weer terug dus moet nog ff wachten!! Daar zijn deze sieraden overigens echt een stuk goedkoper dan hier in NL.
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Ik vind niet alles mooi maar de armbanden in deze stijl wel:
Ik vind het alleen echt zo belachelijk duur. Dus ik heb er niets van haha.
Ik vind het alleen echt zo belachelijk duur. Dus ik heb er niets van haha.
Gast- Gast
Ik heb 2 armbanden en een ring maar ik vind Buddha to Buddha passe.. ik draag het ook niet meer.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind het tijdloos... maar dat is mijn mening Ben er na 4jaar nog steeds blij mee en de armband draag ik altijd!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
2CKC2 schreef:Ik heb 2 armbanden en een ring maar ik vind Buddha to Buddha passe.. ik draag het ook niet meer.
Ik ben morgen jarig?
Ik ben het ergens wel een beetje met je eens, de echte Buddha to Buddha tijd is wel voorbij. Maar toch vind ik het nog steeds leuk als ik een meisje zie met zo'n armband en dan nog wat andere bandjes of een horloge erbij. Ik hou gewoon van stevige sieraden.
Gast- Gast
2CKC2 schreef:Ik heb 2 armbanden en een ring maar ik vind Buddha to Buddha passe.. ik draag het ook niet meer.
Waarom passé?
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Ringling schreef:2CKC2 schreef:Ik heb 2 armbanden en een ring maar ik vind Buddha to Buddha passe.. ik draag het ook niet meer.
Waarom passé?
Ik denk omdat er alweer heel veel nep varianten op zijn.
Net als met Uggs.. die hoef je ook niet meer te dragen omdat ze hip zijn haha.. (want dat zijn ze niet meer ) wil niet zeggen dat ze niet heerlijke warm zitten.
Maar als er ineens zoveel slappe aftreksels zijn en iedere jan Doedel loopt ermee kan ik me voorstellen dat als je denkt.. daahaag ik zoek weer een nieuw sieraad. Iets wat nog 'under the radar' is
Gast- Gast
Ik vind het over het algemeen mooie sieraden! Ik heb de ring Nathalie:
Ik zou er ook de oorbellen nog wel van willen, daar wil ik binnenkort voor gaan kijken. Maar dan moeten ze niet te zwaar zijn, ik wil geen hangende oorlellen
De armband zou ik ook nog wel willen, maar ik vind de armbanden van Buddha wel erg prijzig.
Ik zou er ook de oorbellen nog wel van willen, daar wil ik binnenkort voor gaan kijken. Maar dan moeten ze niet te zwaar zijn, ik wil geen hangende oorlellen
De armband zou ik ook nog wel willen, maar ik vind de armbanden van Buddha wel erg prijzig.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Deze ring
En de bijpassende oorbellen
Ring nooit om, oorbellen regelmatig in.
En de bijpassende oorbellen
Ring nooit om, oorbellen regelmatig in.
Gast- Gast
Pagina 1 van 1