Dagcafé
+25
aniet
Sweety
ExpressoB
Kqip
Burn
Rovine
Oasis
Moezie
VeryCherry
Roze Roos
Tullow
Snoes
Sjaantje
Elsje
Qiara
sonly
Toet
Try
Zwerver
Chocolate Cookie
Zwoesj
Suus
_Lacey_
Lady4
Minx
29 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Ik wil privilations. Niet met nog 30 anderen bij Reva op bezoekZwoesj schreef:Ik denk dat je een Ontmoet Reva dag moet gaan invoeren Reva
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik wil privilations. Niet met nog 30 anderen bij Reva op bezoekZwoesj schreef:Ik denk dat je een Ontmoet Reva dag moet gaan invoeren Revaen de drank moeten delen
Whahahaha duhh
Gast- Gast
Ja, we hebben nu beiden lekker veel tijd (helaas). Geen gek plan....Alex schreef:Ik kan jou ook binnenkort opzoeken, Smikkie. Tijd zat
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Ik denk dat je een Ontmoet Reva dag moet gaan invoeren Reva
Een Fandag!
Gast- Gast
Wordt druk bij jou in de straat met al die fans van al die artiesten :pReva schreef:Zwoesj schreef:Ik denk dat je een Ontmoet Reva dag moet gaan invoeren Reva
Een Fandag!
Gast- Gast
Zal ik mn vuilniszakken naar de stoep gaan slepen vanuit de berging? Zou wel echt fijn zijn eigenlijk, dan hoeft het morgenochtend niet.. Hmm. Maar tis zo vies en in het donker extra vies voor mn gevoel, whaha. Volgens mij zijn t er 11 bij elkaar
Gast- Gast
Met slingers en ballonnen, heuse dranghekken...
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Kun je een mooi praatje houden met de muizen..Reva schreef:Zal ik mn vuilniszakken naar de stoep gaan slepen vanuit de berging? Zou wel echt fijn zijn eigenlijk, dan hoeft het morgenochtend niet.. Hmm. Maar tis zo vies en in het donker extra vies voor mn gevoel, whaha. Volgens mij zijn t er 11 bij elkaar
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, we hebben nu beiden lekker veel tijd (helaas). Geen gek plan....Alex schreef:Ik kan jou ook binnenkort opzoeken, Smikkie. Tijd zat
Jaja, het enthousiasme druipt er vanaf
Gast- Gast
Val lekker dood ofzo..Alex schreef:Smikkell schreef:Ja, we hebben nu beiden lekker veel tijd (helaas). Geen gek plan....Alex schreef:Ik kan jou ook binnenkort opzoeken, Smikkie. Tijd zat
Gast- Gast
Smikkell schreef:Val lekker dood ofzo..Alex schreef:Smikkell schreef:Ja, we hebben nu beiden lekker veel tijd (helaas). Geen gek plan....Alex schreef:Ik kan jou ook binnenkort opzoeken, Smikkie. Tijd zat
Nou ja
Gast- Gast
Hard met postenSmikkell schreef:Hoe weet jij nou hoeveel wijn ik drink??_Donnaa schreef:Zo, jullie gaan hard!
Hoeveel wijn drink je?
Gast- Gast
Sorry, was ik weer. Ik was even van het balkon aan het schreeuwen dat ik Alex graag wilde meeten..Alex schreef:Smikkell schreef:Val lekker dood ofzo..Alex schreef:Smikkell schreef:Ja, we hebben nu beiden lekker veel tijd (helaas). Geen gek plan....Alex schreef:Ik kan jou ook binnenkort opzoeken, Smikkie. Tijd zat
Nou ja
Gast- Gast
Reeeeeev ik heb vandaag de oogschaduw die ik van jou heb gekregen gebruikt. Hij is moooooi
Gast- Gast
Ik heb het met bijna iedereen. Bekend en onbekend. Het verschilt ook nog per moment. Het is al zooooveel beter dan vroeger, dan wachtte ik eerst 3 dagen voor ik bv. de receptenlijn durfde te bellen en als het even kon liet ik het m'n ouders doen. Maar nu bel ik iedereen wel als het moet, of als ik weet dat ik ze er niet mee lastig val, doe ik het soms ook wel. Maar om gezellig te kletsen, dan niet. Moet er een goede reden voor hebben zeg maar.wc-eend schreef:Oh dat lichte bel angst heb ik ook! Maar dan alleen met vreemden haha. Als ik moet dan bel ik wel maar ik laat liever mijn vriend bellen. Ook voor bijv marktplaats haha
Gebeld worden maakt me dan weer niet zoveel uit!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vannacht gemerkt dat ik echt niet zonder telefoon kan.. M`n batterij was leeg!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ik heb vannacht gemerkt dat ik echt niet zonder telefoon kan.. M`n batterij was leeg!
Nee toch! En toen?
Ik kan ook niet meer zonder mijn BB, hij zit bijna vastgeroest (tot grote ergernis van mijn man).
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar je weet dus nog steeds niet wat ze wilde en hebt haar ipv bellen ook niet meer een bericht gestuurd?sonly schreef:Hele late reactie
Maare, ja ik had teras getypt.. Ik vergeet altijd hoe je het nou spelt
En ik heb een soort van lichte bel-angst, als het echt moet bel ik wel, maar liever niet zeg maar... Maar heb me vanmiddag wel vermaakt verder en we pakken gewoon een andere keer gezellig een terrasje
Jawel heb dr nog wel wat gestuurd
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10
Nou, toen moest ik vanaf vannacht 5 uur tot vanochtend ergens zonder telefoon doen.. Ik voelde me echt heel kaal!
Gast- Gast
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: