Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nationale fietsplan

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nationale fietsplan Empty Nationale fietsplan

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:12

Hoe gaat dat in zijn werk? Moet je de fiets eerst zelf betalen en krijg je het bedrag dan terug van je werkgever en die verrekenen het vervolgens weer per maand met je salaris? Of betaalt je werkgever rechtstreeks aan de fietswinkel?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Nationale fietsplan Empty Re: Nationale fietsplan

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:14

Ik heb sinds een weekje een fiets via het fietsplan en bij mij wordt alles direct via mijn werkgever met mijn brutosalaris geregeld. Wel lekker, je krijgt een gloednieuwe fiets mee en je hoeft je portemonnee niet eens te trekken. En over drie jaar zou ik theoretisch gezien wéér een nieuwe fiets mogen uitzoeken.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:18

Oke dat zou mooi zijn smile Ben wel toe aan een nieuwe fiets, moet mn zadel, remkabels en banden laten vervangen maar kan net zo goed na 12 jaar eens een nieuwe kopen op deze manier Very Happy

Gast
Gast

Bericht  pluisie za 26 maa 2011 - 22:52

Ik heb dit een paar maanden geleden gedaan! Gaat idd via mijn brutosalaris. Ik heb formulieren aangevraagd via mijn werk. Toen ben ik naar de fietsenzaak gegaan en heb ik een fiets uitgezocht. Ik mocht 1 uitzoeken tot 750 euro geloof ik. En toen heeft de fietsenmaker wat dingen op het formulier ingevuld. En ik heb de rest ingevuld en opgestuurd naar personeelszaken. En die regelen het verder. En als alles geregeld is dan krijg je bericht van de fietsenzaak en kun je de fiets ophalen Very Happy
Bij mij was alles binnen een week geregeld.
pluisie
pluisie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 39
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 22:55

Ik heb mijn moederfiets ook via het werk gekocht.
Had nog zoveel vakantieuren staan dat ik het daarvan af heb laten houden.

Ik heb niks voor hoeven te schieten. De offerte is eerst naar PZ gegaan, die hebben accoord gegeven en toen is mijn fiets opgeleverd en is de factuur rechtstreeks naar mijn werkgever gegaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 23:11

Oké thanks voor de info ladies Very Happy Heb op intranet idd gevonden dat ik een formulier moet invullen, kan hem alleen thuis niet openen dus ga ik morgen op mn werk even doen..

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 26 maa 2011 - 23:30

Ideaal het Fietsplan, ik heb op deze manier ook een mooie fiets kunnen kopen!

Enige nadeel is wel, en dat wist ik destijds niet, dat het wel invloed heeft op bepaalde dingen. In de tijd dat je nog koopsubsidie kon krijgen, zou ik in de problemen zijn gekomen als om dat had willen aanvragen. Men ziet het namelijk wel als een lening en in mijn geval had ik daardoor geen koopsubsidie gekregen. Werkgever stond ook niet toe dat ik het restbedrag in een keer zou aflossen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 26 maa 2011 - 23:52

Oh oke, nou dat zetten ze er idd niet duidelijk bij dan! Gelukkig heb ik al een hypotheek & koopsubsidie, dus geen probleem smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: