Nationale IQ test 2011
+17
lyke
M_as
patjuhhh
minoessepoes
Serena
VeryCherry
Melis1985
Zininzon
Mariposa
Bliss
Flinder
LoveMusic
Eliesje
Phileine
Pannetoet
Jeanette
Heavenly
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Nationale IQ test 2011
Wie doet er morgenavond ook weer mee? Ik wel. Ik ben wel benieuwd naar mijn score van dit jaar! :-)
Heavenly- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 66
Registratiedatum : 02-01-11
Re: Nationale IQ test 2011
Ik heb daar nooit zo'n geduld voor om dat programma af te kijken. Ik maak meestal wel de test op internet.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zit dan met een vriendin te borrelen dus het lijkt me slimmer dat ik hem op internet doe. Ben eigenlijk wel benieuwd wat de uitslag zal zijn, is al weer jaren geleden.
Gast- Gast
Ik doe niet mee maar ik las vandaag wel dat Elize van Oh Oh Cherso meedoet om het domme imago omhoog te krikken Het zal mij benieuwen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het altijd wel leuk om mee te doen, dus ik zit morgenavond op de bank met pen en papier
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Helaas ben ik niet thuis, dus ik maak 'm ook op internet..
Wel leuk altijd!
Wel leuk altijd!
Eliesje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 404
Punten : 448
Registratiedatum : 24-11-10
Goed dat ik dit topic nu lees anders was ik het denk ik vergeten. Ik ben dan denk ik net terug van het sporten, dus ik doe wel mee. Andere jaren ook meegedaan, maar ik zit altijd een beetje rond dezelfde score dus dat zal vanavond wel hetzelfde zijn.
LoveMusic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 141
Registratiedatum : 16-01-11
_Donnaa schreef:Hoelaat begint het?
20.30!
LoveMusic- Fluisteraar
Leuk om te zien. Ik doe meestal niet mee, maak hem later op internet. Ik ben benieuwd wat Elize gaat doen, ik hoop stiekem dat ze iedereen gaat verbazen door heel hoog te scoren.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Flinder schreef:Leuk om te zien. Ik doe meestal niet mee, maak hem later op internet. Ik ben benieuwd wat Elize gaat doen, ik hoop stiekem dat ze iedereen gaat verbazen door heel hoog te scoren.
Ik denk eigenlijk dat zij het best goed zal doen, ik vond haar ook helemaal niet dom overkomen in het programma. Ze hadden beter een van die anderen neer kunnen zetten, dan was ik wel echt benieuwd geweest.
LoveMusic- Fluisteraar
Ik doe zoals elk jaar ook weer mee, ben benieuwd! Al zie ik het gewoon als een soort quiz. Vorig jaar had ik volgens mij 142 en ik heb echt niet de illusie dat dat daadwerkelijk mijn IQ is
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik ga vanavond uit eten dus kan hem niet maken, ga denk ik morgen de test maken op internet!
Gast- Gast
Oh leuk, kon je dit jaar niet tegelijk meedoen met het programma? Ik doe het trouwens ook voor de lol.
Gast- Gast
Jeanette schreef:Ik heb daar nooit zo'n geduld voor om dat programma af te kijken. Ik maak meestal wel de test op internet.
+1. En Ajax - Feyenoord is vanavond, dus dat kijk ik veel liever.
Gast- Gast
LoveMusic schreef:Flinder schreef:Leuk om te zien. Ik doe meestal niet mee, maak hem later op internet. Ik ben benieuwd wat Elize gaat doen, ik hoop stiekem dat ze iedereen gaat verbazen door heel hoog te scoren.
Ik denk eigenlijk dat zij het best goed zal doen, ik vond haar ook helemaal niet dom overkomen in het programma. Ze hadden beter een van die anderen neer kunnen zetten, dan was ik wel echt benieuwd geweest.
Ik denk ook dat ze het best goed gaat doen, ze volgt geloof ik ook een hbo-opleiding. Maar veel mensen zullen weinig verwachten en daarom hoop ik dat ze iedereen versteld zal doen staan Bij een van de anderen was ik benieuwder geweest inderdaad.
Flinder- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 676
Ik ga straks ook kijken en meedoen. Kijken of ik slimmer geworden ben haha, ik scoor elk jaar rond dezelfde score. Hoop dat er niet teveel rekenopdrachten inzitten, daar heb ik altijd te weinig tijd voor om ze uit te rekenen.
Mariposa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 266
Punten : 288
Registratiedatum : 30-12-10
Die gast die viel is nep, dat doen ze elk jaar. Dan gaan ze er straks een vraag over stellen.
Gast- Gast
Ik weet niet hoor, maar ik vond het echt heel moeilijk!
+ dat ik denk dat vraag 43 een fout was!
Mijn score was 104.
Vorig jaar nog 142 en dat jaar er voor 139... Waar is mijn inhoud gebleven??
+ dat ik denk dat vraag 43 een fout was!
Mijn score was 104.
Vorig jaar nog 142 en dat jaar er voor 139... Waar is mijn inhoud gebleven??
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Was echt moeilijk!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb 131, ben tevreden
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik heb de test via internet gemaakt. Ik had 85 en ik heb heus wel een hoger IQ dan dat. Vond 'm echt belachelijk moeilijk op sommige vlakken, en dan met name qua tijd. Bij die rekenvragen had ik de vraag amper gelezen of de paar seconden waren al om. Dat is echt stom. Ik heb dyscalculie en kan die vragen al amper maken, maar met die paar seconden was het echt helemaal geen doen. Ik heb daar steeds niks ingevuld omdat ik geen tijd er voor had. Mijn mini-laptop speelt ook wel mee, want ik moest steeds van de vraag naar de antwoorden heen en weer scrollen. Niet handig. Dus ik denk dat ik 'm met name daarom niet zo goed heb gemaakt. Oh en ik had ook een fout in de test ontdekt, in de spiegelbeelden, maar ik zal m hier maar niet neerzetten voor degenen die 'm nog moeten maken. Maar echt slecht
Gast- Gast
Wat heb jij een goede score Bliss. :-)
Ik had 117, ik ben er tevreden over.
Ik had 117, ik ben er tevreden over.
LoveMusic- Fluisteraar
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nationale IQ Test!