Action!!
+106
redd
Sunshine24
Sarah1985
Koffieleut
SnowWhite
VeryCherry
Erin
Cherry Darling
Siem
duckie
Roodtomaatje
Sushi
Snoes
SoGood
Nathalie
meisjesmama
Eliesje
Caramba
Theeleut
-Ieniemienie-
aardbeitje
Fearie
Cheesegirl
Lien
Pannetoet
Ooh La La!
SarahKey
Ibbeltje
Cupcake
Aziraphale
Guusje
litllejoy
xxDila
Ringling
Blair
leeuw
tienie31
Yaelynn
Linnie1985
Davinia
luenca
Plien84
Muurvlindertje
Tazz
norah
_Femme
Stippel
MissD
Salander
Angela_1986
Sylvana
Fayebella
Flower_L
Kiwi86
SuperGrover
PluDan
Wennes
Rush
VanillaRose
dr_oupy
Prosecco
Lejow
sanne-84
love
Tiana
Rovine
Kaboutertje
MiKa
Lady4
Phileine
KOL
Cow
Kqip
Marie
Penélope
claudiaveronique
Spring
Zwoesj
PapillonRose
ExpressoB
Rosa
Joli86
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Error
Raindrop
Try
Bruintje Beer
Pien
Mermaid
Chocolate Cookie
Beachgirl
Elsje
Makamba
Mariposa
Lotus_
Inge
Mida4you
Dennenappel
Arwyn
Ugly Betty
Blond
Burn
Jeanette
Toet
Zwerver
110 plaatsers
Pagina 29 van 40
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Re: Action!!
zaterdag bij de action de kussens gehaald van 1.65. Had er 8 nodig en hadden er maar 6 dus volgende keer nog kijken of ze er nog 2 hebben. Die gympies heb ik ook gezien en vond ik ook super, de gebloemde dan. Maar die hadden ze niet meer in m`n maat. De verkoopster zei al dat ze heel populair waren. Die sandalen heb ik vorig jaar gekocht maar ik vond ze helemaal niet fijn. Echt plastic en erg stug.
Gast- Gast
Ik draag al tijden de basic hemdjes, thermoleggings, gewone leggings en sokken van de Action. En die gaan al tijden mee. De leggings zelfs al hun tweede winter. De zomer leggings beginnen straks aan hun 2e zomer:P
Ook van vorig jaar nog een lang shirtje, die draag ik ook nog steeds met plezier. Ik vind het prima kleding. Je moet er soms wat geluk mee hebben misschien. Maar waarom 10euro betalen voor een legging als ie 3 euro kost bij de Action?
Ook van vorig jaar nog een lang shirtje, die draag ik ook nog steeds met plezier. Ik vind het prima kleding. Je moet er soms wat geluk mee hebben misschien. Maar waarom 10euro betalen voor een legging als ie 3 euro kost bij de Action?
Gast- Gast
Ik vind de gympen er in het echt heel lelijk & nep uitzien. Je hebt ze ook met bloemen. Kun je ze voor hetzelfde geld veel beter halen bij de Primark, die blijven ook veel mooier. Hetzelfde voor die ballerina's, zijn leuk, maar na 2 keer dragen echt kapot. Maar sokken, leggings, panty's haal ik ik er dan weer wel en die blijven tenminste mooi en goed.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik haal juist al mijn leggings en sokken bij de Action, blijven er uit zien als nieuw!
Nou na een paar jaar komen er toch wel gaten in de sokken hoor
Gast- Gast
Zooo net nog even geweest en de ballerina's gekocht! De sandaaltjes vielen me tegen. Erg plastic!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Pippa schreef:Ik vind de gympen er in het echt heel lelijk & nep uitzien. Je hebt ze ook met bloemen. Kun je ze voor hetzelfde geld veel beter halen bij de Primark, die blijven ook veel mooier. Hetzelfde voor die ballerina's, zijn leuk, maar na 2 keer dragen echt kapot. Maar sokken, leggings, panty's haal ik ik er dan weer wel en die blijven tenminste mooi en goed.
Ik heb de ballerina's vorig jaar in het zwart gekocht. Ontzettend veel op gelopen de hele zomer (elke dag op mijn werk en dat 4/5 dagen in de week) en ze zijn nog perfect. Zool zit nog gewoon vast, geen scheuren, helemaal niks, kan er dus gewoon nog een zomer mee doen!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ben vandaag gaan kijken voor de gympies met bloemen en de sandaaltjes, maar bij nader inzien niks gekocht.
Gympies draag ik dan waarschijnlijk toch niet veel, omdat ze al bont zijn en de sandaaltjes waren inderdaad erg plastic. Dan zijn die sandaaltjes die ik heb prima en daar kan ik toch niet veel op lopen in Nederland (met dit weer). 't is meer voor vakantie :p
Gympies draag ik dan waarschijnlijk toch niet veel, omdat ze al bont zijn en de sandaaltjes waren inderdaad erg plastic. Dan zijn die sandaaltjes die ik heb prima en daar kan ik toch niet veel op lopen in Nederland (met dit weer). 't is meer voor vakantie :p
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ze staan, voor de dames, nu ook online, dus waarschijnlijk liggen ze ook in de winkels. En ik moet bekennen dat ze voor die prijs, € 4,95, best leuk zijn. Al hoop ik dat ze, ze ook in het zwart/wit hebben i.p.v. enkel wit/zwart.
Gast- Gast
Ik zal als ik bij mijn ouders ben even een foto van de mijne maken. Die zijn nog weer anders..
Gast- Gast
DEZE WIL IK!!!
Heerlijk fout.. Alleen staat hij er alleen in 1-persoons op.....
Gast- Gast
Yoyo schreef:DEZE WIL IK!!!
Whahaha, had dezelfde gedachte! En inderdaad, vond het ook jammer dat hij er maar in éénpersoons is.
Gast- Gast
Maura schreef:Ze staan, voor de dames, nu ook online, dus waarschijnlijk liggen ze ook in de winkels. En ik moet bekennen dat ze voor die prijs, € 4,95, best leuk zijn. Al hoop ik dat ze, ze ook in het zwart/wit hebben i.p.v. enkel wit/zwart.
Deze heb ik vorig jaar in het zwart gekocht, na een jaar zijn ze nu helemaal kapot gelopen. Maar voor 4.95 vind ik het prima dat ik er een jaartje mee doe. Zag wel afgelopen zaterdag alleen nog maar de witte en geloof roze in het rek en geen zwarte.
Gast- Gast
Plien84 schreef:Ik heb net wat vrolijke zomerspulletjes gekocht, ik kon weer genoeg leuks vinden!
oehh die hartjes
Siem- Prater
- Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11
Lily schreef:Maura schreef:Ze staan, voor de dames, nu ook online, dus waarschijnlijk liggen ze ook in de winkels. En ik moet bekennen dat ze voor die prijs, € 4,95, best leuk zijn. Al hoop ik dat ze, ze ook in het zwart/wit hebben i.p.v. enkel wit/zwart.
Deze heb ik vorig jaar in het zwart gekocht, na een jaar zijn ze nu helemaal kapot gelopen. Maar voor 4.95 vind ik het prima dat ik er een jaartje mee doe. Zag wel afgelopen zaterdag alleen nog maar de witte en geloof roze in het rek en geen zwarte.
Bij onze Action hadden ze heel andere liggen, gewoon de basic modellen zeg maar zonder dat randje er op.
Die met pailletjes lagen hier ook niet.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Soms hebben ze best leuke kleding of schoentjes bij de Action, voor één seizoen. Als ze dan niet meer mooi zijn, is het ook niet zonde om weg te doen.
Maar ik ben vooral gek op de woonspullen, knutselspulletjes, kaarten, huishoudartikelen, sokken, herenonderbroeken ( die gaan hier echt lang mee ), asseccoires en verzorgingsproducten.
Maar ik ben vooral gek op de woonspullen, knutselspulletjes, kaarten, huishoudartikelen, sokken, herenonderbroeken ( die gaan hier echt lang mee ), asseccoires en verzorgingsproducten.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik haal juist al mijn leggings en sokken bij de Action, blijven er uit zien als nieuw!
Hier ook!
Gast- Gast
Vriendlief hier wou eigenlijk niet van de Bjorn Borg boxers af.. totdat de Ziki slips in beeld kwamen .. Hahah. En ze blijven nog mooi ook
Gast- Gast
Yoyo, mijn vriend draagt ze ook. En ik vind de boxers ook mooi.
Dat dekbedovertrek is trouwens best leuk En ik denk dat ik van de week toch een paar ballerina's ga halen
Dat dekbedovertrek is trouwens best leuk En ik denk dat ik van de week toch een paar ballerina's ga halen
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
Over Ziki ondergoed ben ik ook wel te spreken. Dat blijft inderdaad lang mooi. Prima kwaliteit, zeker voor dat geld.
Gast- Gast
Maura schreef:Yoyo schreef:DEZE WIL IK!!!
Whahaha, had dezelfde gedachte! En inderdaad, vond het ook jammer dat hij er maar in éénpersoons is.
Deze is er ook in 2 persoons en lits jumeaux
Cherry Darling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 57
Punten : 74
Registratiedatum : 16-12-10
Cherry Darling schreef:Maura schreef:Yoyo schreef:DEZE WIL IK!!!
Deze is er ook in 2 persoons en lits jumeaux
Die is leuk fout! Wil hem ook! Ben alleen benieuwd of het materiaal een beetje lekker ligt..
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:
Die is leuk fout! Wil hem ook! Ben alleen benieuwd of het materiaal een beetje lekker ligt..
Lijkt me toch gewoon katoen?
Gast- Gast
Yoyo schreef:DEZE WIL IK!!!
Weet Verry Cherry dit????
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Oooooooh die wil ik!! In lits-jumeaux!! Moet ik alleen iemand op pas sturen om hem voor me te halen. Kijk mijn mams vanavond wel lief aan!!
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Pagina 29 van 40 • 1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40
Pagina 29 van 40
Permissies van dit forum: