Action!!
+106
redd
Sunshine24
Sarah1985
Koffieleut
SnowWhite
VeryCherry
Erin
Cherry Darling
Siem
duckie
Roodtomaatje
Sushi
Snoes
SoGood
Nathalie
meisjesmama
Eliesje
Caramba
Theeleut
-Ieniemienie-
aardbeitje
Fearie
Cheesegirl
Lien
Pannetoet
Ooh La La!
SarahKey
Ibbeltje
Cupcake
Aziraphale
Guusje
litllejoy
xxDila
Ringling
Blair
leeuw
tienie31
Yaelynn
Linnie1985
Davinia
luenca
Plien84
Muurvlindertje
Tazz
norah
_Femme
Stippel
MissD
Salander
Angela_1986
Sylvana
Fayebella
Flower_L
Kiwi86
SuperGrover
PluDan
Wennes
Rush
VanillaRose
dr_oupy
Prosecco
Lejow
sanne-84
love
Tiana
Rovine
Kaboutertje
MiKa
Lady4
Phileine
KOL
Cow
Kqip
Marie
Penélope
claudiaveronique
Spring
Zwoesj
PapillonRose
ExpressoB
Rosa
Joli86
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Error
Raindrop
Try
Bruintje Beer
Pien
Mermaid
Chocolate Cookie
Beachgirl
Elsje
Makamba
Mariposa
Lotus_
Inge
Mida4you
Dennenappel
Arwyn
Ugly Betty
Blond
Burn
Jeanette
Toet
Zwerver
110 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Action!!
Jip83 schreef:Die pantoffels waren er vorig jaar ook al. Toen heb ik ze gekocht.
+1
Ze zijn heerlijk warm. Deze week ook maar ff scoren!
Gast- Gast
Gister mijn collectie rokjes maar weer even uitgebreid, donkergrijs met zwarte streep, en blauw met witte stippen, alleen gaat deze terug!
Van de week wel even terug om maillots te scoren voor 2,65!
Van de week wel even terug om maillots te scoren voor 2,65!
Gast- Gast
Ik heb poncho's gekocht. Die van 2 euro nog wat (die trek je over je hoofd) en die van 4 euro nog wat, welke je aantrekt als een vest. Ben er erg blij mee!
Stippel- Fluisteraar
- Aantal berichten : 60
Punten : 75
Registratiedatum : 11-09-11
Stippel schreef:Ik heb poncho's gekocht. Die van 2 euro nog wat (die trek je over je hoofd) en die van 4 euro nog wat, welke je aantrekt als een vest. Ben er erg blij mee!
Plaatjes ?!
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Kaboutertje schreef:Stippel schreef:Ik heb poncho's gekocht. Die van 2 euro nog wat (die trek je over je hoofd) en die van 4 euro nog wat, welke je aantrekt als een vest. Ben er erg blij mee!
Plaatjes ?!
+1 :-)
Gast- Gast
Rush schreef:Kattenbak voor €1,50, met schep haha.
Het moet niet gekker worden.
Kan je je toch ook niet voorstellen dat ze daar winst op gemaakt hebben?
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Kan steeds wel een nieuwe halen, whahaha. Dat is bijna goedkoper dan schoonmaken_Femme schreef:Rush schreef:Kattenbak voor €1,50, met schep haha.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Kan steeds wel een nieuwe halen, whahaha. Dat is bijna goedkoper dan schoonmaken_Femme schreef:Rush schreef:Kattenbak voor €1,50, met schep haha.
Haha nou bijna wel ja.. wat een afzetters dan bij de dierenwinkel enz!
_Femme- Prater
- Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10
Ja bij de dierenwinkel is zo`n bak met deksel en klepje €20. Nou ik heb nu gewoon een open bak, maar dat is toch ook veel handiger met scheppen enzo, dus!_Femme schreef:Rush schreef:Kan steeds wel een nieuwe halen, whahaha. Dat is bijna goedkoper dan schoonmaken_Femme schreef:Rush schreef:Kattenbak voor €1,50, met schep haha.
Haha nou bijna wel ja.. wat een afzetters dan bij de dierenwinkel enz!
Rush- Lady Post-a-lot
maar ik vind wel dat als je een deksel hebt dat dat ook tegen luchtjes helpt. En het ziet er voor het oog ook wat netter uit dan zo`n bak waar je meteen de korreld/uitwerpselen in ziet liggen.
Gast- Gast
Ja het ziet er netter uit, maar het is me veel te veel werk om 3/4x per dag dat deksel eraf te klauwen en de bak te scheppen. Zodra ik zie dat het grit niet meer plat is, maar er een gebergte in ontstaan is, dan schep ik het eruit.Lily schreef:maar ik vind wel dat als je een deksel hebt dat dat ook tegen luchtjes helpt. En het ziet er voor het oog ook wat netter uit dan zo`n bak waar je meteen de korreld/uitwerpselen in ziet liggen.
Dus je ruikt er ook niks van
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ja het ziet er netter uit, maar het is me veel te veel werk om 3/4x per dag dat deksel eraf te klauwen en de bak te scheppen. Zodra ik zie dat het grit niet meer plat is, maar er een gebergte in ontstaan is, dan schep ik het eruit.Lily schreef:maar ik vind wel dat als je een deksel hebt dat dat ook tegen luchtjes helpt. En het ziet er voor het oog ook wat netter uit dan zo`n bak waar je meteen de korreld/uitwerpselen in ziet liggen.
Wij hebben er 1 met een deksel (jumbo kattenbak heet ie) en ik haal het deksel er 1 x per dag af. Het is wel meer werk met een deksel maar toen we er nog geen deksel op hadden lag er altijd heel veel grit achter de bak door het graven van onze kat.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10
1x per dag scheppen is hier echt te weinig, dat vind ik echt vies voor haar.Raindrop schreef:Rush schreef:Ja het ziet er netter uit, maar het is me veel te veel werk om 3/4x per dag dat deksel eraf te klauwen en de bak te scheppen. Zodra ik zie dat het grit niet meer plat is, maar er een gebergte in ontstaan is, dan schep ik het eruit.Lily schreef:maar ik vind wel dat als je een deksel hebt dat dat ook tegen luchtjes helpt. En het ziet er voor het oog ook wat netter uit dan zo`n bak waar je meteen de korreld/uitwerpselen in ziet liggen.
Wij hebben er 1 met een deksel (jumbo kattenbak heet ie) en ik haal het deksel er 1 x per dag af. Het is wel meer werk met een deksel maar toen we er nog geen deksel op hadden lag er altijd heel veel grit achter de bak door het graven van onze kat.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:1x per dag scheppen is hier echt te weinig, dat vind ik echt vies voor haar.Raindrop schreef:Rush schreef:Ja het ziet er netter uit, maar het is me veel te veel werk om 3/4x per dag dat deksel eraf te klauwen en de bak te scheppen. Zodra ik zie dat het grit niet meer plat is, maar er een gebergte in ontstaan is, dan schep ik het eruit.Lily schreef:maar ik vind wel dat als je een deksel hebt dat dat ook tegen luchtjes helpt. En het ziet er voor het oog ook wat netter uit dan zo`n bak waar je meteen de korreld/uitwerpselen in ziet liggen.
Hier is dat voldoende. Maar het is ook een jumbo bak dus de bak is extra groot. Mocht het vaker nodig zijn dan doe ik dat ook. De klep gaat er ook heel gemakkelijk af.
Binnenkort gaan we misschien voor nog een kat en dan zal vaker uitscheppen zeker nodig zijn.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
je hebt een kitten he ? volgens mij poepen die ook meer dan volwassen katten!
norah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 174
Registratiedatum : 25-11-10
Ja, ze poept gewoon 1 of 2x per dag, maar plassen doet ze wel 3-4 keer. En aangezien dat klonten worden, lijkt het me niet zo fijn om dat de hele dag te laten liggen. Dan blijft er geen ruimte overnorah schreef:je hebt een kitten he ? volgens mij poepen die ook meer dan volwassen katten!
Rush- Lady Post-a-lot
Nog een kleine tip: een dagcreme, nachtcreme en facewash van Garnier voor EUR 1,89 per stuk.
Ze bevallen mij erg goed.
Gast- Gast
Ik heb even super goed geshopt bij de action!!
Heb 2 tube-scarf grof gebreid, wit en zwart voor 1,69 per stuk!
2 setjes van 3 oogpotloden voor 69 cent per stuk.
Een make-up organizer van plexiglas waar je al je potloden, kwasten en potjes in kan zetten, zodat het niet meer door de war ligt voor 2,59.
Zo'n haarhanddoek voor 98 cent. En voor de rest nog wat kleine dingen zoals, tandenstokers, wattenschijfjes en microvezeldoekjes, ook nog uitsteekvormpjes voor marsepein.
Jullie nog wat leuks gekocht bij Action?
Heb 2 tube-scarf grof gebreid, wit en zwart voor 1,69 per stuk!
2 setjes van 3 oogpotloden voor 69 cent per stuk.
Een make-up organizer van plexiglas waar je al je potloden, kwasten en potjes in kan zetten, zodat het niet meer door de war ligt voor 2,59.
Zo'n haarhanddoek voor 98 cent. En voor de rest nog wat kleine dingen zoals, tandenstokers, wattenschijfjes en microvezeldoekjes, ook nog uitsteekvormpjes voor marsepein.
Jullie nog wat leuks gekocht bij Action?
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
Heb je een foto van die make up organiser?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Heb je een foto van die make up organiser?
+1, mijn make-up kan ook wel georganised, al betwijfel ik of het er allemaal in past.
Gast- Gast
Hier een foto, is niet mijne maar komt van internet. Er zijn op beautyblogs veel positieve reacties hierover!
VanillaRose- Fluisteraar
Oh handig, die ligt bij de make up?
Rush- Lady Post-a-lot
Ja bij ons wel. lag bij de sieraden en de oogpotloden enzo. Kost 2,59. Zit trouwens in een paars witte doos verpakt.
VanillaRose- Fluisteraar
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: