Action!!
+106
redd
Sunshine24
Sarah1985
Koffieleut
SnowWhite
VeryCherry
Erin
Cherry Darling
Siem
duckie
Roodtomaatje
Sushi
Snoes
SoGood
Nathalie
meisjesmama
Eliesje
Caramba
Theeleut
-Ieniemienie-
aardbeitje
Fearie
Cheesegirl
Lien
Pannetoet
Ooh La La!
SarahKey
Ibbeltje
Cupcake
Aziraphale
Guusje
litllejoy
xxDila
Ringling
Blair
leeuw
tienie31
Yaelynn
Linnie1985
Davinia
luenca
Plien84
Muurvlindertje
Tazz
norah
_Femme
Stippel
MissD
Salander
Angela_1986
Sylvana
Fayebella
Flower_L
Kiwi86
SuperGrover
PluDan
Wennes
Rush
VanillaRose
dr_oupy
Prosecco
Lejow
sanne-84
love
Tiana
Rovine
Kaboutertje
MiKa
Lady4
Phileine
KOL
Cow
Kqip
Marie
Penélope
claudiaveronique
Spring
Zwoesj
PapillonRose
ExpressoB
Rosa
Joli86
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Error
Raindrop
Try
Bruintje Beer
Pien
Mermaid
Chocolate Cookie
Beachgirl
Elsje
Makamba
Mariposa
Lotus_
Inge
Mida4you
Dennenappel
Arwyn
Ugly Betty
Blond
Burn
Jeanette
Toet
Zwerver
110 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Action!!
Leuk!! Ik ben ook blij trouwens, er komt binnenkort een action in mijn woonplaats Scheelt weer een eindje omrijden (hebben er eentje in een plaats vlakbij maar dat is moeilijk bereikbaar en dus flink omrijden voor je er bent). Waarschijnlijk kom ik er dan vaker, het zal dan op loopafstand zijn
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Haha, wat een feest he die action.
Heb het zwarte kanten hemdje nog geruild voor de grijze.
Het shirt met de strikjes en bloemen in het blauw heb ik inmiddels aangehad en vind hem erg leuk!
Draag er een vestje over met pofmouwtjes (bekend van de h&m) en dan zie je het hemdje er boven en onder uit komen.
Heb het zwarte kanten hemdje nog geruild voor de grijze.
Het shirt met de strikjes en bloemen in het blauw heb ik inmiddels aangehad en vind hem erg leuk!
Draag er een vestje over met pofmouwtjes (bekend van de h&m) en dan zie je het hemdje er boven en onder uit komen.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vandaag 2 hempjes met rackerback en deze rok gekocht in het grijs en in het wit, er zit ook een katoenen onderrok in waardoor de witte dus niet doorschijnt!
Cow- Prater
- Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Hihi, die rok heb ik in het zwart gekocht!
Moet perse in het zwart op m'n werk en daar vond ik het een prima rok voor
Moet perse in het zwart op m'n werk en daar vond ik het een prima rok voor
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ja precies!!! Hij zit best lekker volgens mij!??
Cow- Prater
Ik heb hem gister alleen even gepast, maar hij zat prima. Die band heeft rek er in, dat is wel fijn
Wel voel je die band onderaan een beetje als je loopt, maar dat is met de meeste ballonrokken zo volgens mij.
Wel voel je die band onderaan een beetje als je loopt, maar dat is met de meeste ballonrokken zo volgens mij.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Hoe hoog valt de rok ongeveer aan de bovenkant? Ik vind hem namelijk erg leuk, maar kan alleen lage rokken (ver)dragen. Hoeveel kost hij?ILD schreef:Ik heb vandaag 2 hempjes met rackerback en deze rok gekocht in het grijs en in het wit, er zit ook een katoenen onderrok in waardoor de witte dus niet doorschijnt!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
kost 5,95, en die harembroek is voor mij veeel te lang. Ben alleen het bonnetje kwijt dus kan niet ruilen.
Gast- Gast
@Dennenappel; ik draag m vrij laag en dat kan gewoon. Ziet er niet gek uit ofzo, de band waar de verticale lijnen stoppen zit bij mij ongeveer op mn stuitje en alles erboven is losser/elastischer dus zit heerlijk!!!
@Lily; ik heb hem ook even aan gehad en idd met lopen voel je de onderste rand maar niet storend of strak vind ik! Zit best goed dat rokje voor dat geld
@Lily; ik heb hem ook even aan gehad en idd met lopen voel je de onderste rand maar niet storend of strak vind ik! Zit best goed dat rokje voor dat geld
Cow- Prater
Oh my god. Ik zie bij de Action sokken die je in je teenslippers kunt dragen
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Zou het wat zijn? Heb nu pas bij Ter Stal Leggings gekocht en bij de C&A! Mja, 7/8 zal bij mij toch wel lang zijn, heb erg korte beentjes namelijk!
Gast- Gast
Queenie81 schreef:Oh my god. Ik zie bij de Action sokken die je in je teenslippers kunt dragen
Heb je daar een plaatje van? Hoe ziet dat eruit? Is je grote teen dan los van de andere tenen? Zoals bij wanten?
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Anniej_S schreef:
Zou het wat zijn? Heb nu pas bij Ter Stal Leggings gekocht en bij de C&A! Mja, 7/8 zal bij mij toch wel lang zijn, heb erg korte beentjes namelijk!
Ik heb die met die touwtjes een keer gehad. Als ik de touwtjes niet aantrok zat ie tot mijn enkels en ik heb aardig lange benen...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Ugly Betty schreef:Queenie81 schreef:Oh my god. Ik zie bij de Action sokken die je in je teenslippers kunt dragen
Heb je daar een plaatje van? Hoe ziet dat eruit? Is je grote teen dan los van de andere tenen? Zoals bij wanten?
Ja dat idee inderdaad. Ik zag ze in het speciale zomerfoldertje staan en ik weet niet hoe ik die foto hier geplaatst krijg
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Ugly Betty schreef:Anniej_S schreef:
Ik heb die met die touwtjes een keer gehad. Als ik de touwtjes niet aantrok zat ie tot mijn enkels en ik heb aardig lange benen...
Dan doe ik geen eens de moeite om dr heen te gaan dan zullen ze wel vrij lang uitvallen haha!
Gast- Gast
http://www.action.nl/producten/verona-50cc-plakstift/-p/favoritelistid/1
dacht al, die bloempotjes moet ik hebben voor 20 cent! helaas....
Gast- Gast
ik heb vandaag van die figuurcorrigerende hemdjes gehaald en een stretcher voor in de tuin Roze
Gast- Gast
werkt het een beetje?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
ivax schreef:http://www.action.nl/producten/verona-50cc-plakstift/-p/favoritelistid/1
Dat is nog eens een koopie!!
Pompidom; ik zou ook willen weten of het figuurcorrigerend hempje werkt?
Gast- Gast
Ik heb ook zo'n figuurcorrigerend hemdje, ik vind wel dat het wat doet en dan met name bij mijn buik (daar heb ik hem ook voor gekocht) staat het net wat beter onder kleding. En het zit wel lekker, al is het met erg warm weer wel extra heet Dus dan draag ik 'm niet altijd.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Ik heb ook zo'n figuurcorrigerend hemdje, ik vind wel dat het wat doet en dan met name bij mijn buik (daar heb ik hem ook voor gekocht) staat het net wat beter onder kleding. En het zit wel lekker, al is het met erg warm weer wel extra heet Dus dan draag ik 'm niet altijd.
+1!! Ze zitten wel lekker, maar die van de Primark zijn beter.
Gast- Gast
Met stippen?! En hoe gaan we dat combineren dan?
Gisteren heb ik een vest gekocht bij de Action. 12 euro. Prijzig voor de Action, maar het vest is echt van zeer, maar dan ook zeer goede kwaliteit. Ben er echt onwijs blij mee.
Gisteren heb ik een vest gekocht bij de Action. 12 euro. Prijzig voor de Action, maar het vest is echt van zeer, maar dan ook zeer goede kwaliteit. Ben er echt onwijs blij mee.
Gast- Gast
Hoe weet je nu al of de kwaliteit goed is dan? Misschien dat die na wassen er niet meer uit ziet?
Nou, met een effen top? Is leuk joh! Draag de streepjes ook met een effen top erboven.
Nou, met een effen top? Is leuk joh! Draag de streepjes ook met een effen top erboven.
Gast- Gast
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: