Action!!
+106
redd
Sunshine24
Sarah1985
Koffieleut
SnowWhite
VeryCherry
Erin
Cherry Darling
Siem
duckie
Roodtomaatje
Sushi
Snoes
SoGood
Nathalie
meisjesmama
Eliesje
Caramba
Theeleut
-Ieniemienie-
aardbeitje
Fearie
Cheesegirl
Lien
Pannetoet
Ooh La La!
SarahKey
Ibbeltje
Cupcake
Aziraphale
Guusje
litllejoy
xxDila
Ringling
Blair
leeuw
tienie31
Yaelynn
Linnie1985
Davinia
luenca
Plien84
Muurvlindertje
Tazz
norah
_Femme
Stippel
MissD
Salander
Angela_1986
Sylvana
Fayebella
Flower_L
Kiwi86
SuperGrover
PluDan
Wennes
Rush
VanillaRose
dr_oupy
Prosecco
Lejow
sanne-84
love
Tiana
Rovine
Kaboutertje
MiKa
Lady4
Phileine
KOL
Cow
Kqip
Marie
Penélope
claudiaveronique
Spring
Zwoesj
PapillonRose
ExpressoB
Rosa
Joli86
Atelier Madame
Flippin' Bitch
Error
Raindrop
Try
Bruintje Beer
Pien
Mermaid
Chocolate Cookie
Beachgirl
Elsje
Makamba
Mariposa
Lotus_
Inge
Mida4you
Dennenappel
Arwyn
Ugly Betty
Blond
Burn
Jeanette
Toet
Zwerver
110 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Action!!
Die vest? Ga je schamen in een hoekjewc-eend schreef:Die vest is errrug leuk!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Ach, het is vrijdagmiddag! Einde werkdag dan krijg je dat soort dingen! Erg is het wel hahaha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Haha, ga dan maar snel naar huis toe!
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Oke dan moet ik me nog erger schamen, snap niet wat er mis is?Dennenappel schreef:Die vest? Ga je schamen in een hoekjewc-eend schreef:Die vest is errrug leuk!
Gast- Gast
Dolcis_ schreef:Oke dan moet ik me nog erger schamen, snap niet wat er mis is?Dennenappel schreef:Die vest? Ga je schamen in een hoekjewc-eend schreef:Die vest is errrug leuk!
Die vest moet Dat vest zijn....denk dat ze dat bedoelt?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Net nieuw in het assortiment en ze waren alweer bijna uitvekocht.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Registratiedatum : 18-11-10
Dan ga ik morgen eens even kijken, weet je toevallig ook hoe duur ze waren?Plien84 schreef:
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
love schreef:Dan ga ik morgen eens even kijken, weet je toevallig ook hoe duur ze waren?Plien84 schreef:
1,79!
Ik heb een gele en een groene gekocht.Andere kleuren waren al op.
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Ik heb vanmiddag dat corrigerende dames jurkje gekocht. Zocht iets voor onder een jurkje. Je ziet daar heel erg je ondergoed lijnen zitten. En onder het jurkje moet een hemdje. Twee vliegen in een klap. Hij zit erg mooi. Ik heb nog niet gekeken hoe het onder mn jurkje zit. Maar hij werkt de lijnen goed weg.
aardbeitje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 140
Punten : 153
Registratiedatum : 23-11-10
aardbeitje schreef:Ik heb vanmiddag dat corrigerende dames jurkje gekocht. Zocht iets voor onder een jurkje. Je ziet daar heel erg je ondergoed lijnen zitten. En onder het jurkje moet een hemdje. Twee vliegen in een klap. Hij zit erg mooi. Ik heb nog niet gekeken hoe het onder mn jurkje zit. Maar hij werkt de lijnen goed weg.
ik wou dat jurkje ook halen, maar vallen de maten normaal? Normaal met leggings en rokjes moet ik bij action altijd een maat groter dan ik heb.
VanillaRose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 487
Punten : 622
VanillaRose schreef:aardbeitje schreef:Ik heb vanmiddag dat corrigerende dames jurkje gekocht. Zocht iets voor onder een jurkje. Je ziet daar heel erg je ondergoed lijnen zitten. En onder het jurkje moet een hemdje. Twee vliegen in een klap. Hij zit erg mooi. Ik heb nog niet gekeken hoe het onder mn jurkje zit. Maar hij werkt de lijnen goed weg.
ik wou dat jurkje ook halen, maar vallen de maten normaal? Normaal met leggings en rokjes moet ik bij action altijd een maat groter dan ik heb.
Mijn eigen maat is XS. Ik had eerst een XXL gepakt, die was al uit de verpakking en zag er heel smal uit. Later toch maar een S/M uitgepakt en die zag er beter uit. Ook wat korter. Hij zit wel strak, maar niet te. Ik was bang dat ik anders geen adem meer zou kunnen halen. Dus ik zou een maat groter doen denk ik. Meestal liggen er wel een paar uit de verpakking. Die gewoon even vergelijken.
aardbeitje- Fluisteraar
aardbeitje schreef:VanillaRose schreef:aardbeitje schreef:Ik heb vanmiddag dat corrigerende dames jurkje gekocht. Zocht iets voor onder een jurkje. Je ziet daar heel erg je ondergoed lijnen zitten. En onder het jurkje moet een hemdje. Twee vliegen in een klap. Hij zit erg mooi. Ik heb nog niet gekeken hoe het onder mn jurkje zit. Maar hij werkt de lijnen goed weg.
Mijn eigen maat is XS. Ik had eerst een XXL gepakt, die was al uit de verpakking en zag er heel smal uit. Later toch maar een S/M uitgepakt en die zag er beter uit. Ook wat korter. Hij zit wel strak, maar niet te. Ik was bang dat ik anders geen adem meer zou kunnen halen. Dus ik zou een maat groter doen denk ik. Meestal liggen er wel een paar uit de verpakking. Die gewoon even vergelijken.
Offtopic, als je maat xs hebt, waar heb je dan een corrigerend jurkje voor nodig Grapje hoor
Ga binnekort ook eens kijken!
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Ik heb het jurkje ook. Ik heb dezelfde maat als ik normaal ook heb en vind hem niet strak zitten. Voel bijna niet dat ik hem aan heb.
Lotus_- Prater
- Aantal berichten : 505
Punten : 545
Offtopic, als je maat xs hebt, waar heb je dan een corrigerend jurkje voor nodig Grapje hoor
Ga binnekort ook eens kijken![/quote]
Heb ik ook zeker niet nodig:)
Maar onder mn nieuwe jurkje zie je alles zitten. Een hemdje gaat dan oprollen en dan zie je die rand. Hetzelfde met een broekje bij mij dat kruipt op. Toen dacht ik dan is zo'n jurkje eronder ideaal. Je ziet alle lijnen niet, het is net of je een hemdje eronder hebt en het kruipt niet omhoog. Maar het ziet er wel mooi strak uit hoor.
aardbeitje- Fluisteraar
Die zijn leuk!Wij hebben er heel veel de lucht in laten gaan de nacht van mijn trouwdag.Plien84 schreef:
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Theeleut schreef:Die zijn leuk!Wij hebben er heel veel de lucht in laten gaan de nacht van mijn trouwdag.Plien84 schreef:
Leuk.
Wij krijgen bij het pakket van de fotograaf die wij geboekt hebben ook wensballonnen om de lucht in te laten gaan met ons trouwen
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Zal volgende week maar eens kijken. Leuk om na mijn verjaardag (31 dec.) de lucht in te laten gaan. En ja er zijn zat wensen voor 2012
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Die corrigerende hemdjes hebben mijn moeder en ik in maat s/m, omdat ze anders te groot zijn :^) Normaal hebben wij maat XL haha
Gast- Gast
wc-eend schreef:Die vest is errrug leuk!
In het echt vond ik hem niet zo mooi eerlijk gezegd..
Gast- Gast
Nee? Ik ben het helemaal vergeten hahaha. Was er zo enthousiast over...Yoyo schreef:wc-eend schreef:Die vest is errrug leuk!
In het echt vond ik hem niet zo mooi eerlijk gezegd..
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
dus ze vallen heel groot? Dan hoef ik ze niet te halen.Yoyo schreef:Die corrigerende hemdjes hebben mijn moeder en ik in maat s/m, omdat ze anders te groot zijn :^) Normaal hebben wij maat XL haha
Gast- Gast
Ik hoop dat ze ze hier ook verkopen/nog of weer hebben! Ik wil graag zo'n ding hebben namelijkPlien84 schreef:
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
[quote="Chocolate Cookie"]
Ik heb er 2 kunnen bemachtigen (2x gele) de waren er nog maar 5 hier!
Plien84 schreef:
Ik heb er 2 kunnen bemachtigen (2x gele) de waren er nog maar 5 hier!
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: