Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mondhygiënist

Ga naar beneden

Mondhygiënist Empty Mondhygiënist

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:53

Verwijderen die ook tandsteen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Mondhygiënist Empty Re: Mondhygiënist

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:53

Ja

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 10:56

Thanks!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:00

Kortste topic ooit :joker:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:03

Misschien toch niet het kortste topic ooit ... Wink
Ik ben zelf nog nooit bij een mondhygiënist geweest. Wanneer kom je bij zo iemand?
Word je doorverwezen door de tandarts of is het meer ter vervanging van een tandarts?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:08

Birgit schreef:Misschien toch niet het kortste topic ooit ... Wink
Ik ben zelf nog nooit bij een mondhygiënist geweest. Wanneer kom je bij zo iemand?
Word je doorverwezen door de tandarts of is het meer ter vervanging van een tandarts?

Waarom verpest je het nou Wink.

Je kunt er bv voor advies heen. Ze kan je uitleggen hoe je het beste je tanden kunt poetsen. Dat klinkt wellicht kinderachtig maar ik heb er best wat van geleerd haha. Zelf ben ik weleens doorverwezen door de tandarst ja. Ik ben helaas erfelijk belast met een erg slecht gebit en veel tandplak/ steen. Hoeveel ik poets maakt eigenlijk weinig uit. Ik kan zo mijn best doen maar na drie maanden wil ik echt weer naar de mondhygieniste. Gelukkig mag ik daar dan ook gewoon om de drie maanden heen en maakt ze het weer schoon. Ik heb ook twee draadjes achter mijn tanden dus dat is vrij lastig.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:10

Een vriend van me wilde het weten. Ik sta zelf altijd binnen 5 minuten weer buiten bij de tandarts, heb nooit wat Very Happy
Maar ik weet wel dat mijn tandartsenpraktijk ook mondhygiënisten heeft, dat die normaal gesproken eerst je gebit voorbehandelen voor de tandarts komt kijken en dat je daar ook apart een afspraak mee kunt maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:13

Dijn82 schreef:Een vriend van me wilde het weten. Ik sta zelf altijd binnen 5 minuten weer buiten bij de tandarts, heb nooit wat Very Happy
Maar ik weet wel dat mijn tandartsenpraktijk ook mondhygiënisten heeft, dat die normaal gesproken eerst je gebit voorbehandelen voor de tandarts komt kijken en dat je daar ook apart een afspraak mee kunt maken.

Ja, ik koppel het ook vaak als ik naar de tandarts moet. Sowieso omdat de tandarts ook weleens tandsteen gaat verwijderen en dat is zwaar pijnlijk. Bij de mondhyg is het veel minder pijnlijk haha :P. Mss omdat ze gewoon liever is? Ik weet het niet hoor... Ik zou het gewoon vragen als hij een afspraak gaat maken bij de tandarts of het wellicht zo geregeld kan worden. Ik neem aan dat ze het nooit erg vinden om geld te verdienen smile.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:15

Ik moest toen ik jonger was naar de mondhygiënist om m`n kiezen te sealen, dan komt er zo`n laagje overheen zodat er minder snel gaatjes komen.. Iedereen moest dat toen, was echt een hype! :P

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:15

Ik kreeg fluor, die hype vond ik niet zo leuk lol!

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:17

Ja, dat was hip toen m`n broer jong was, haha :shock:

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:21

Fluor en sealen kreeg ik altijd gewoon bij de tandarts haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 24 maa 2011 - 11:25

Fluor kregen wij ook bij de tandarts.. Maar ik had later een tandarts die had geen praktijk maar een gigantische miljoenenfabriek..

Patiënt controleren, voorbereiden, assistente maakt het af en tandarts pakt de volgende en dat in vrijwel 6 behandelkamers tegelijk.. Echt aso..

Maar dan ging je dus voor sealen naar de mondhygiënist hihi..

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: