mondhygienist
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
mondhygienist
nav het topic over aanslag tussen je tanden vraag ik me wat dingen af.
Wie gaat er naar een mondhygienist?
Wat is eigenlijk het verschil met de tandarts?
Wat levert de mondhygienist je op? En waarom ben je er heen gegaan? Of waarom ga je er juist niet meer heen?
Wie gaat er naar een mondhygienist?
Wat is eigenlijk het verschil met de tandarts?
Wat levert de mondhygienist je op? En waarom ben je er heen gegaan? Of waarom ga je er juist niet meer heen?
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Re: mondhygienist
Ik ga er zelf niet heen, mijn moeder wel. Zij heeft altijd erg veel tandplak en ook teruggetrokken tandvlees. Onze tandarts haalt een beetje tandplak weg met de controle, maar als het erg veel is wil ze dat je naar de mondhygiënist gaat. Zelfde geld dus voor teruggetrokken tandvlees. Ik heb beide niet, dus heb nog genoeg aan de tandarts. Daarbij moet je een mondhygiënist zelf betalen(of een deel dat weet ik niet zeker), dus als het niet nodig is heb ik liever niet meer kosten.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: mondhygienist
Het lijkt een heel lief vrouwtje... maar als ze die haak pakt... oh mijn god.
Ik ga er momenteel 1x per 4 maanden heen omdat mijn gebit vrij snel achteruit gaat voor iemand van mijn leeftijd, om de schade te beperken en ter controle of ik de boel genoeg schoonhoud. Ik heb al van kinds af aan veel last van tandsteen (ook niet helemaal normaal), dat haalt ze altijd weg, omdat er veel bacteriën in kunnen gaan zitten.
Ik ga er momenteel 1x per 4 maanden heen omdat mijn gebit vrij snel achteruit gaat voor iemand van mijn leeftijd, om de schade te beperken en ter controle of ik de boel genoeg schoonhoud. Ik heb al van kinds af aan veel last van tandsteen (ook niet helemaal normaal), dat haalt ze altijd weg, omdat er veel bacteriën in kunnen gaan zitten.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: