Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Was ophangen

+21
Beachgirl
Suus
Esperanza
Jezzie
Shisha
*Lookie*
Snirp
Caresses
Razz
Annie24
Fortissimo
Mint
Ilovethe90s
Coco
GeKKiE
Blond
Rush
Kaat
cin-87
Ibbeltje
Tania
25 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Was ophangen Empty Was ophangen

Bericht  Tania za 27 apr 2013 - 6:33

Waar hangen jullie de was op? En dan niet voor de mensen die een extra kamer of zolder over hebben maar vooral als je geen kamer over hebt.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Was ophangen Empty Re: Was ophangen

Bericht  Ibbeltje za 27 apr 2013 - 6:34

Wij hebben een grote badkamer waar een rekje staat.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  cin-87 za 27 apr 2013 - 6:38

eerst hadden we het in de woonkamer.. en sinds een maand eindelijk een droger .. vond dat maar niks de was in de woonkamer te hebben staan

cin-87
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 76
Punten : 104
Registratiedatum : 31-12-10

Bericht  Kaat za 27 apr 2013 - 6:40

Ik heb dit droogrek http://www.blokker.nl/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDetails?storeId=10001&langId=-104&catalogId=10002&categoryId=97467&productId=95904

Hij staat vaak in m'n extra kamer, maar laat hem ook regelmatig in m'n huiskamer staan, omdat hij niet zo heel veel ruimte inneemt. Naast dit rek heb in nog een rekje die je aan de deur kan hangen, daar hang ik langere dingen aan op, zoals broeken en beddengoed.
Kaat
Kaat
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 290
Punten : 312
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rush za 27 apr 2013 - 6:41

Op de slaapkamer en de overloop.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Blond za 27 apr 2013 - 6:43

In de woonkamer. Gruwelijke hekel aan dat ding, maar je ontkomt er niet aan. Godzijdank heb ik een droger waar ik de handdoeken en dergelijke in kan doen.
In de slaapkamer heb ik er geen plek voor, in de badkamer al helemaal niet en in de keuken wil ik geen wasrek hebben staan in verband met etenslucht.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 6:44

Wij hebben zelf genoeg ruimte, maar ik ken mensen die het in/over het trappengat hebben hangen van de zoldertrap. Je hebt ook wasrekjes die je over een deur kunt hangen, maar die zijn wel klein.

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE za 27 apr 2013 - 6:45

Ik heb 2 wasrekjes die je over een rand (deur) kan hangen.
1 hangt er over de verwarming in de badkamer en in de overloop over de slaapkamerdeur.

GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Coco za 27 apr 2013 - 6:46

Nu buiten, als het een beetje zonnig is en waait is het met een kleine 2 uur droog.

Als we geen kamers over zouden hebben zou ik denk ik de was in de badkamer of aan de slaapkamerdeuren hangen met van die rekjes voor aan de deur. Grote dingen hang ik nu het trappengat van de zolder aan een rekje voor aan de deur,zoals dekbedden en grote handdoeken. Nu gebruik ik de droger vrijwel nooit, maar zonder kamer over zou ik die wel vaker gebruiken. Of in de keuken voor het slapen ophangen en de volgende ochtend afhalen.
Ik hang ook regelmatig voor ik ga slapen nog een rekje aan de deuren beneden als ik de was weer eens vergeten ben op te hangen boven en geen herrie meer wil maken daar. Of in de slaapkamer waar de meeste ruimte is en waar niet gespeeld of geslapen wordt overdag.
Ben je aan het bedenken hoe je het gaat doen als er nog een derde komt? Very Happy
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  Tania za 27 apr 2013 - 6:50

Coco schreef:Nu buiten, als het een beetje zonnig is en waait is het met een kleine 2 uur droog.

Als we geen kamers over zouden hebben zou ik denk ik de was in de badkamer of aan de slaapkamerdeuren hangen met van die rekjes voor aan de deur. Grote dingen hang ik nu het trappengat van de zolder aan een rekje voor aan de deur,zoals dekbedden en grote handdoeken. Nu gebruik ik de droger vrijwel nooit, maar zonder kamer over zou ik die wel vaker gebruiken. Of in de keuken voor het slapen ophangen en de volgende ochtend afhalen.
Ik hang ook regelmatig voor ik ga slapen nog een rekje aan de deuren beneden als ik de was weer eens vergeten ben op te hangen boven en geen herrie meer wil maken daar. Of in de slaapkamer waar de meeste ruimte is en waar niet gespeeld of geslapen wordt overdag.
Ben je aan het bedenken hoe je het gaat doen als er nog een derde komt? Very Happy

Yes

We zijn er wel uit dat wij dan naar zolder gaan maar daar staan nu nog allemaal spullen en de was dus ja dat moet dan ergens anders heen. Een rekje kan dan sowieso wel aan de deur op zolder daar hangt nu ook wel is een rekje. Maar verder weet ik het nog niet zo goed. Droger hebben we ook, daar gaan sowieso de handdoeken, het beddengoed, pyjama's, ondergoed en sokken in. Spijkerbroeken gooi ik er ook al vaak in, misschien dat ik er gewoon nog meer in moet gooien dan.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco za 27 apr 2013 - 6:54

Was ophangen 9200000008484372
Deze heb ik ook. Echt ideaal. In ons vorige huis hadden we ook geen kamers over en deze torens pasten makkelijk in een hoekje in de badkamer of slaapkamer. Ik had deze ook vaak in de hal staan bij de voordeur als ik 's avonds nog een wasje ophing.
Ideaal ook voor kinderkleding want daarvan kun je er heel veel op kwijt zonder veel ruimte in beslag te nemen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Tania za 27 apr 2013 - 6:55

Ja die heb ik inderdaad op zolder voor de kinderkleding. Die zou ik wel op een kinderslaapkamer kunnen zetten overdag en dan 'savonds eventueel op de overloop als de kleding nog niet droog is Idea

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Coco za 27 apr 2013 - 6:57

Tania schreef:
Was ophangen 3079029344

Leuk!

Ik gooi alleen bij hoge nood wat in de droger nu, vorige huis wel veel ivm ruimtegebrek om te drogen. Maar het ruikt altijd zo muffig en warm. Maar dat ligt misschien ook wel aan onze droger.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Bericht  Tania za 27 apr 2013 - 6:59

Ik hang broeken meestal nog even over de douchecabine om te luchten of ik gooi er zo'n robijndoekje bij.

Tania
Ratel
Ratel

Bericht  Ilovethe90s za 27 apr 2013 - 7:03

Wij hebben lijnen en een wasrek op zolder. Mijn schoonouders hebben dat niet, zij hebben in principe wel 1 slaapkamer die niet gebruikt wordt maar daar doen ze ook niks met de was. Zij hangen wat kleine dingen in de badkamer en op de verwarming in de keuken. Het meeste gaat daar in de droger maar daar zou ik zelf het eerste op besparen. Als je het verbruik van een jaar ziet schrik je gewoon!
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Bericht  Mint za 27 apr 2013 - 7:23

Pas op met rekjes aan de deur; onze deur is er iets scheef door gaan staan.
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Fortissimo za 27 apr 2013 - 7:36

In de achterkamer op een wasrek, er hangt een rek in de badkamer en anders op het balkon.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Annie24 za 27 apr 2013 - 7:59

Broeken aan de deur van de badkamer. Het overige hangt op een rek dat in het bad staat laughcry Gelukkig eind dit jaar een nieuw huis met 3 slaapkamers :cheering:
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Razz za 27 apr 2013 - 8:00

Aan een wasrek die bij ons op de slaapkamer staat. In de zomer staat ie op balkon.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Bericht  Caresses za 27 apr 2013 - 19:30

Nu nog op de logeerkamer. Straks wordt dat de babykamer en zal het wasrek wrs. overdag alsnog op de babykamer staan. 's Avonds was ophangen in de woonkamer vind ik ook een goed idee. Denk dat ik dat ook maar ga doen t.z.t.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Snirp za 27 apr 2013 - 19:48

We hebben 1 rekje, voor aan de badkamerdeur.
Meestal wel te doen, maar na een vakantie vaak te klein :p.
Gelukkig over 3 maandjes een huis met een klein dakterras, waar mooi de waskijn kan hangen!
En een grote rommelkamer boven, waar een wasrek niet zo snel in de weg zal staan smile.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  *Lookie* za 27 apr 2013 - 20:46

Buiten bij mooi weer. Bij minder mooi weer hang ik het spul wat niet in de droger kan vaak over stoelen en de verwarming. Geen gezicht natuurlijk maar ja.. Straks hebben we gelukkig een groter huis en heb ik meer plek voor een rekje, hier staat het zo gauw vol. Toen we onze zoon nog niet hadden, zette ik het in de andere slaapkamer maar die is dus nu kinderkamer.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Shisha za 27 apr 2013 - 21:05

Nu hebben we de ruimte maar in ons vorige huis stond het rek in de slaapkamer of in de badkamer. En bij mooi weer buiten. Wij hebben ook zo'n toren, echt ideaal.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast za 27 apr 2013 - 23:21

Als het mooi weer is op balkon, zo niet in de huiskamer. Tenzij ik visite krijg dan hang ik het op in de slaapkamer.

Gast
Gast

Bericht  Jezzie zo 28 apr 2013 - 2:03

Bij mooi weer buiten!
En anders heb ik in het kamertje waar onze computer en mijn naaimachine staan een wasrekje staan.
Al is het dan nog wel wat krap om er zelf bij te zitten.
Zou ook niet weten waar we de was moeten laten als er ooit nog een kindje komt en die in dat kamertje moet!
Wij hebben wel een grote zolder, maar met een vliezotrap, dus daar kan ik niet de was ophangen.
Vorig jaar had ik het rekje in de bijkeuken staan en ruimde ik het op als de was droog was. Maar nu met hond en kinderwagen wordt dat een beetje krap daar.
En sinds dochter er is hangt er bijna altijd wel wat was aan het rekje!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud