Dagcafé
+17
Burn
Caro
Qiara
Lynn_
Jordana
Chocolate Cookie
May
Kabouter
Jelin
Minx
VeryCherry
Try
girli
Suus
Snoes
Moezie
Rovine
21 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé
Oke, dan ga ik voor volgende week een afspraak maken maar bij wel een andere huisarts als die ik eerst had, dat was zo'n jong ventje die me de hele tijd de pil probeerde aan te praten ipv de nuvaring heb ik toen nog een discussie gehad dat ik écht de nuvaring wilde en niet de pil.
Hij zei dus ook dat het gewoon stress was.
Gast- Gast
Storm schreef:Oke, dan ga ik voor volgende week een afspraak maken maar bij wel een andere huisarts als die ik eerst had, dat was zo'n jong ventje die me de hele tijd de pil probeerde aan te praten ipv de nuvaring heb ik toen nog een discussie gehad dat ik écht de nuvaring wilde en niet de pil.
Dat snap ik echt niet, tips geven ok, maar zijn mening doordrukken is natuurlijk onzin. Hopelijk word je nu wél serieus genomen.
Gast- Gast
Hij heeft even naar mijn hart geluisterd en mijn bloeddruk opgemeten, verder niets.
Gast- Gast
Euhm, dat weten we nog niet. We hebben geen geld om uitgebreid te winkelen, maar daar rondlopen vind ik al een waar genot
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
ja wij waren er toen al lichtelijk verdwaald haha.
En storm, wat ben ik dan blij met onze huisarts. Die neemt echt de tijd voor je en gaat alles na wat het zou kunnen zijn. Ik had laatst last van een ontstoken vingen (nu nog dus moet weer terug mja ) en ik kreeg medicijnen en meteen een test voor reuma en nu heb ik nog last dus wordt ik wss doorgestuurd naar het zkh. En daarna maaktie nog even gezellig een praatje met me. En je kan ook kiezen om over te stappen van huisarts als je neit tevreden over hem bent.
En storm, wat ben ik dan blij met onze huisarts. Die neemt echt de tijd voor je en gaat alles na wat het zou kunnen zijn. Ik had laatst last van een ontstoken vingen (nu nog dus moet weer terug mja ) en ik kreeg medicijnen en meteen een test voor reuma en nu heb ik nog last dus wordt ik wss doorgestuurd naar het zkh. En daarna maaktie nog even gezellig een praatje met me. En je kan ook kiezen om over te stappen van huisarts als je neit tevreden over hem bent.
Gast- Gast
Uhu, vroeger ging ik er zo'n beetje elke maand heen, nu ben ik vorig jaar juli voor het laatst geweest.
Jordana! Hoe is het met je?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Jordana! Hoe is het met je?
Try!, Ik wil alleen kwijt dat ik ernom teleurgesteld in mijzelf ben en vandaag het gesprek van gister doorzet.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ja ik zit bij een huisartsenpraktijk waar de huisartsen rouleren, mijn vaste huisarts gaat binnenkort met pensioen (denk ik) dus ik had de vorige keer zijn vervanger, vers afgestudeerd. Maar goed, ik wil me nu toch wel na laten kijken door een ervaren arts en eentje die me wel serieus neemt.Lily schreef:
Gast- Gast
nja ik ben er geboren en ik ben er vorig jaar dan voor het eerst geweest vond wel dat ik een keer in amsterdam geweest moest zijn haha.
Gast- Gast
Jordana schreef:Try schreef:Jordana! Hoe is het met je?
Try!, Ik wil alleen kwijt dat ik ernom teleurgesteld in mijzelf ben en vandaag het gesprek van gister doorzet.
Succes, je kan het wel!!!
Ok.. Heb je hem gisteren wel gesproken?Jordana schreef:Try schreef:Jordana! Hoe is het met je?
Ennuh, niet teleurgesteld zijn in jezelf, het is een moeilijk gesprek dat je aan moet gaan.
Try- Kletskop
Try schreef:Ok.. Heb je hem gisteren wel gesproken?Jordana schreef:Try schreef:Jordana! Hoe is het met je?
Ennuh, niet teleurgesteld zijn in jezelf, het is een moeilijk gesprek dat je aan moet gaan.
Ik heb hem wel gesproken maar ik moest behoorlijk gaan trekken om er wat uit te krijgen en ik was het beu dat ik maar ben gaan slapen en gezegd heb morgen praten we verder.
Jordana- Ratel
Hebben jullie (naast VC) nog leuke weekendplannen?
Ik ga zometeen nog even schoonmaken bij mij thuis maar daarna ga ik naar Gooische vrouwen met een klasgenootje/vriendinnetje, en 's avonds komt mijn vriend Dan moeten we samen nog dingen verhuisklaar maken, en morgen gaan we verhuizen. Ik zie er echt onwijs tegenop eigenlijk maar ik ben blij als we ermee klaar zijn en dan nog even gezellig iets met mijn vriend kan doen
Ik ga zometeen nog even schoonmaken bij mij thuis maar daarna ga ik naar Gooische vrouwen met een klasgenootje/vriendinnetje, en 's avonds komt mijn vriend Dan moeten we samen nog dingen verhuisklaar maken, en morgen gaan we verhuizen. Ik zie er echt onwijs tegenop eigenlijk maar ik ben blij als we ermee klaar zijn en dan nog even gezellig iets met mijn vriend kan doen
Try- Kletskop
Jordana schreef:
Ik heb hem wel gesproken maar ik moest behoorlijk gaan trekken om er wat uit te krijgen en ik was het beu dat ik maar ben gaan slapen en gezegd heb morgen praten we verder.
Succes vanavond dan lieverd, you can do it
Try- Kletskop
Zet m vanaaf op jordana! lijkt me idd niet gemakkelijk.
@ try.. fijn als de verhuizing achter de rug is dan
Ik mag gewoon het hele weekend heerlijk werken.. dus eigenlijk buiten dat weinig plannen want wil zaterdag dan vroeg naar bed..... aangezien ik weer vroeg uit moet en ik daar echt n ramp in ben en vanavond tot 23.00u moet en morgen weer om 8.00u moet beginnen
@ try.. fijn als de verhuizing achter de rug is dan
Ik mag gewoon het hele weekend heerlijk werken.. dus eigenlijk buiten dat weinig plannen want wil zaterdag dan vroeg naar bed..... aangezien ik weer vroeg uit moet en ik daar echt n ramp in ben en vanavond tot 23.00u moet en morgen weer om 8.00u moet beginnen
Gast- Gast
Bah, ik ben zo weer m'n hele middag kwijt, moeten weer naar zwemles. Misschien ga ik daarna nog even bij mijn nieuwe neefje kijken, is toch in dezelfde plaats.
Mijn weekend plannen
Morgenvroeg eerst met mijn collega's naar een modewinkel want we worden aangekleed (zeg maar bedrijfskleding)
Daarna hebben we een feestje op het werk omdat we wat nieuws hebben en dat gaan we dopen
Zondag: Boodschappen doen en verder nog geen plannen.
Morgenvroeg eerst met mijn collega's naar een modewinkel want we worden aangekleed (zeg maar bedrijfskleding)
Daarna hebben we een feestje op het werk omdat we wat nieuws hebben en dat gaan we dopen
Zondag: Boodschappen doen en verder nog geen plannen.
Jordana- Ratel
Try schreef:Hebben jullie (naast VC) nog leuke weekendplannen?
Wel gelukt met inpakken? Sorry dat ik niet kan komen helpen hoor, hopelijk lukt het allemaal.
Ik ga morgen voor 35 personen allemaal hapjes maken; kleding kopen voor het werk & zondag moet ik nog 1 dag werken @ de klantenservice.
Gast- Gast
Storm, wat een lakse arts heb jij zeg! Heb jij dezelfde als ik? Kun je niet naar een ander?
VC, je gaat toch wel lekker eten straks? Doe je toch altijd op vrijdagmiddag?
Ik heb net gebeld met DAS voor rechtsbijstand. Ze gaf aan dat ik een brief moet sturen naar mijn werkgever met daarin dat ik bereid ben om te komen werken (zodat hij niet bij het UWV mijn ontslag kan aanvragen en zegt dat ik thuis zit en niet meer wil komen werken, dan staat hij volgens hun sowieso in zijn recht) en dat ik langer nodig heb om over het voorstel na te denken (ik moet eerst het advies van de juridisch medewerker afwachten). Wat een gedoe, jeetje. Het effect is alleen hetzelfde, hij heeft een opzegtermijn van 1 maand waar hij zich aan moet houden, dus die maand salaris (van april) krijg ik sowieso in beide gevallen mee. Ik mag niks ondertekenen en niks toezeggen, want als ik aangeef akkoord te gaan met mijn ontslag verlies ik mijn recht op WW (zoals jullie al zeiden en ik ook wel wist maar toch even wilde checken).
VC, je gaat toch wel lekker eten straks? Doe je toch altijd op vrijdagmiddag?
Ik heb net gebeld met DAS voor rechtsbijstand. Ze gaf aan dat ik een brief moet sturen naar mijn werkgever met daarin dat ik bereid ben om te komen werken (zodat hij niet bij het UWV mijn ontslag kan aanvragen en zegt dat ik thuis zit en niet meer wil komen werken, dan staat hij volgens hun sowieso in zijn recht) en dat ik langer nodig heb om over het voorstel na te denken (ik moet eerst het advies van de juridisch medewerker afwachten). Wat een gedoe, jeetje. Het effect is alleen hetzelfde, hij heeft een opzegtermijn van 1 maand waar hij zich aan moet houden, dus die maand salaris (van april) krijg ik sowieso in beide gevallen mee. Ik mag niks ondertekenen en niks toezeggen, want als ik aangeef akkoord te gaan met mijn ontslag verlies ik mijn recht op WW (zoals jullie al zeiden en ik ook wel wist maar toch even wilde checken).
Gast- Gast
Alex: Wat heb jij toch een lul van een baas zeg bahhbaah. Ik hoop dat je snel wat leuks kan vinden.
En inderdaad doen wat DAS gezegd, niets tekenen en nergens meer akkoord gaan.
En inderdaad doen wat DAS gezegd, niets tekenen en nergens meer akkoord gaan.
Jordana- Ratel
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: