Nieuwe liefde..
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Nieuwe liefde..
Ik word altijd verliefd op oude meubels/kastjes. Vooral de exemplaren die zijn verwaarloosd en wel wat aandacht kunnen gebruiken. Ik wil ze allemaal wel adopteren! Ik heb alleen een klein huis
Nu zag ik al tijden een leuk kastje staan in de tuin van de buren. Kastjes horen helemaal niet in de tuin en ik wilde hem dus met liefde redden. Ik vond het alleen niet heel gepast om de buren te vragen wat ze met het kastje van plan waren en 's nachts op boevenpad gaan dat uhh..
En tijdens het genieten op balkon zag ik mijn liefde door de buurman naar de vuilcontainer gedragen worden Zo'n moment dat je hard even stil staat en daarna dubbel zo snel gaat kloppen.
En nu, niet heel veel later en met veel bloed, zweet en tranen staat hij naast me in de woonkamer (Ik woon twee hoog zonder lift, echte liefde dus). Hij heeft wel wat schade opgelopen door zijn nachten in de tuin met weer en wind, maar met wat aandacht komt hij er (hoop ik) wel weer bovenop..
Het kastje is inmiddels helemaal schoon en gepoetst. Nu alleen nog bedenken waar ik hem ga neerzetten (echt geen plek) en welke kleur ik hem ga geven. Ow, en het kastje is gehandicapt, zonder handvatten/knopjes, maar ik heb nog heel leuke voor hem liggen. Ach, het is zo'n leuk kastje. Ik denk dat het kastje zelf niet weet hoe leuk hij is
Zo laten?
Kleurtje geven? Licht grijs?
Welk functie geven?
Welke handvatten?
Deze kleur vind ik wel mooi:
Nu zag ik al tijden een leuk kastje staan in de tuin van de buren. Kastjes horen helemaal niet in de tuin en ik wilde hem dus met liefde redden. Ik vond het alleen niet heel gepast om de buren te vragen wat ze met het kastje van plan waren en 's nachts op boevenpad gaan dat uhh..
En tijdens het genieten op balkon zag ik mijn liefde door de buurman naar de vuilcontainer gedragen worden Zo'n moment dat je hard even stil staat en daarna dubbel zo snel gaat kloppen.
En nu, niet heel veel later en met veel bloed, zweet en tranen staat hij naast me in de woonkamer (Ik woon twee hoog zonder lift, echte liefde dus). Hij heeft wel wat schade opgelopen door zijn nachten in de tuin met weer en wind, maar met wat aandacht komt hij er (hoop ik) wel weer bovenop..
Het kastje is inmiddels helemaal schoon en gepoetst. Nu alleen nog bedenken waar ik hem ga neerzetten (echt geen plek) en welke kleur ik hem ga geven. Ow, en het kastje is gehandicapt, zonder handvatten/knopjes, maar ik heb nog heel leuke voor hem liggen. Ach, het is zo'n leuk kastje. Ik denk dat het kastje zelf niet weet hoe leuk hij is
Zo laten?
Kleurtje geven? Licht grijs?
Welk functie geven?
Welke handvatten?
Deze kleur vind ik wel mooi:
Gast- Gast
Re: Nieuwe liefde..
Ik zeg verven in (licht) grijs! Dat staat ook mooi met die kastdeurknoppen!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind lichtgrijs wel mooi en dat past ook wel in mijn huis. Nu moet de kast zelf alleen nog passen
Maar lichtblauw (richting grijs) of wit vind ik ook mooi. Alleen heb ik al heel veel wit en dus wil ik eigenlijk een kleur.
Iemand nog een ander idee? of zo laten?
(iets met plakplastic?)
Maar lichtblauw (richting grijs) of wit vind ik ook mooi. Alleen heb ik al heel veel wit en dus wil ik eigenlijk een kleur.
(iets met plakplastic?)
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vind lichtgrijs wel mooi en dat past ook wel in mijn huis. Nu moet de kast zelf alleen nog passen
(iets met plakplastic?)
Lichtgrijs dus
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik denk ook dat het lichtgrijs wordt en ik hem daarna nog een beetje opschuur. Dat geeft wel een mooi effect denk ik.
Heb er wat woonbladen bij gepakt in de hoop inspiratie op te doen..
Maar dat veranderd niet aan het feit dat ik er echt geen plek voor heb..
Heb er wat woonbladen bij gepakt in de hoop inspiratie op te doen..
Maar dat veranderd niet aan het feit dat ik er echt geen plek voor heb..
Gast- Gast
*Pleegmoeder voor het kastje meldt zich!*
Inderdaad een super leuk kastje Smikkell! Kan je er geen tv meubel van maken?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Maar ik heb een prima TV-meubel. En in zijn vorige leven was hij ook al een TV-meubel.Prosecco schreef:*Pleegmoeder voor het kastje meldt zich!*
Ik heb misschien een plekje in de kast en dan kunnen mijn schoenen er in. Ik heb alleen niet veel schoenen en andere dingen zijn raar om in de gang te zetten.
Jij hebt inmiddels de sleutel, toch? Schiet het op? Al veel leuke meubels gevonden?
Ik zag dat je op hyves toch dat fotoalbum bent gestart, maar omdat mijn hyves niet op actief staat kan ik het niet bekijken. Ik hou dit jaar geen album bij en heb daar best een beetje spijt van..
Gast- Gast
Leuk!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
wat schrijf jij hilarisch en ik vind dat grijs wel vet!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuwe vloer/ nieuwe keuken/ stucen
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Lef in de liefde!
» Liefde is...
» De liefde!
» Nieuwe naam, nieuwe avatar
» Lef in de liefde!