Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
+34
Caroow
Floor
Bliss
Rev3rie
Flinder
Zwerver
Ellebel
Jmdb
Lady4
Moon
Tullow
Jeanette
Ringling
Beachgirl
Phileine
Jerry
Minx
Angela_1986
Caro
Flippin' Bitch
Melis_je
silly-one
Baby
Highway
Jente10
Toet
Susan
loura
Pien
mandarijn
BJA
Cheesegirl
Blond
SuperGrover
38 plaatsers
Pagina 4 van 7
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
.
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 9:31; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:
Waldemar Torenstra.
Die is gewoon leuk! hij is niet beschademend ofzo hoor!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind Art stiekem heel leuk
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Uhm dit is toch niks om je voor te schamen?mozzarella schreef:Brennuss schreef:
Ryan Sheckler.
eens!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Birgit schreef:Powerbabe schreef:Ik vind Guus Meeuwis echt zo'n sappie. Hij schijnt ook vreemd te gaan voor het leven en dan vind ik zo'n vent al helemaal niet meer aantrekkelijk.
Ow, echt? Daar heb ik echt nog nooit iemand over gehoord :-)
Dat hoor je ook nooit over Xander de Buisongné ( ik schrijf het zeker weten fout ), maar die doet het ook nog steeds....
Hoe weet je dat dan?! En PB hoe weet jij dat? Wow!
Gast- Gast
Haha ik krijg echt heel vaak een 'ieuw' te horen als ik aangeef dat ik iemand geweldig aantrekkelijk vindt. Toevallig is mijn huidige vriend iets normaler qua uiterlijk maar de mannen die ik woest aantrekkelijk vind, voldoen meestal niet aan het schoonheidsideaal. Zitten alleen niet echt bekenden tussen dus ik kan geen foto's laten zien .
Gast- Gast
Hij zat gisteren bij de bushalte.. Ohohohohhhhh!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:De vriend van m`n nichtje van 16.. Oh my, die is lekker haha..
M`n nichtje is 16 trouwens, hij niet hoor, haha..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hij zat gisteren bij de bushalte.. Ohohohohhhhh!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:De vriend van m`n nichtje van 16.. Oh my, die is lekker haha..
Hahaha, mijn nichtje heeft ook een erg lekkere vriend. Mijn andere nichtje trouwens een leuke man .
Laatst aangepast door Zusje van Bert op di 22 maa 2011 - 23:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik vind Luxor uit Spanga's stiekem wel leuk, hahaha.
En dr House natuurlijk
En dr House natuurlijk
Gast- Gast
Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Birgit schreef:Powerbabe schreef:Ik vind Guus Meeuwis echt zo'n sappie. Hij schijnt ook vreemd te gaan voor het leven en dan vind ik zo'n vent al helemaal niet meer aantrekkelijk.
Dat hoor je ook nooit over Xander de Buisongné ( ik schrijf het zeker weten fout ), maar die doet het ook nog steeds....
Nou, dat zijn allemaal van die domme geruchten die teveel in Prive, Story en andere debiele blaadjes staan. Wij kunnen dat nooit weten..
Jeanette schreef:Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Birgit schreef:Powerbabe schreef:Ik vind Guus Meeuwis echt zo'n sappie. Hij schijnt ook vreemd te gaan voor het leven en dan vind ik zo'n vent al helemaal niet meer aantrekkelijk.
Nou, dat zijn allemaal van die domme geruchten die teveel in Prive, Story en andere debiele blaadjes staan. Wij kunnen dat nooit weten..
Want jij denkt dat dat soort figuren niet met mensen kunnen vreemdgaan die jij kent? Hoezo zou dat standaard uit die tijdschriften moeten komen?
Gast- Gast
Zusje van Bert schreef:Jeanette schreef:Jen_ schreef:Tea-Leaf schreef:Birgit schreef:Powerbabe schreef:Ik vind Guus Meeuwis echt zo'n sappie. Hij schijnt ook vreemd te gaan voor het leven en dan vind ik zo'n vent al helemaal niet meer aantrekkelijk.
Want jij denkt dat dat soort figuren niet met mensen kunnen vreemdgaan die jij kent? Hoezo zou dat standaard uit die tijdschriften moeten komen?
Nee, dat zeg ik niet. Ik bedoel dat mensen ook teveel ingaan op verhalen uit stomme roddelblaadjes. Ik zeg niet dat dit standaard is. Tuurlijk kunnen mensen die kennen, dat hoor je mij ook niet zeggen.
Jaa, vorig jaar heb ik me echt misdragen om aandacht te krijgen van die gast en nu kwam m`n nichtje er ineens mee aanzetten..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Hij zat gisteren bij de bushalte.. Ohohohohhhhh!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:De vriend van m`n nichtje van 16.. Oh my, die is lekker haha..
Hahaha, mijn nichtje heeft ook een erg lekkere vriend. Mijn andere nichtje trouwens een leuke man .
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa, vorig jaar heb ik me echt misdragen om aandacht te krijgen van die gast en nu kwam m`n nichtje er ineens mee aanzetten..
Haha ik heb ook weleens een vriendje gehad waar mijn zusje verliefd op bleek te zijn geweest . Ik ben ook verliefd hoor op de vriend van mijn nichtje... Wat een lekker ding! Maar helaas, zij was eerst .
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaa, vorig jaar heb ik me echt misdragen om aandacht te krijgen van die gast en nu kwam m`n nichtje er ineens mee aanzetten..Zusje van Bert schreef:_Donnaa schreef:Hij zat gisteren bij de bushalte.. Ohohohohhhhh!toetje_ schreef:_Donnaa schreef:De vriend van m`n nichtje van 16.. Oh my, die is lekker haha..
Dat is idd balen..
Jaaa.. Ik heb wel met hem gezoend hoor, maar er zat niet meer inJeanette schreef:
Dat is idd balen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Jaaa.. Ik heb wel met hem gezoend hoor, maar er zat niet meer inJeanette schreef:
Dat is idd balen..
Voor de tijd dat ie met jouw nicht ging offe...
Whahaha, ja voor de tijd..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Jaaa.. Ik heb wel met hem gezoend hoor, maar er zat niet meer inJeanette schreef:
Dat is idd balen..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Whahaha, ja voor de tijd..Jeanette schreef:_Donnaa schreef:Jaaa.. Ik heb wel met hem gezoend hoor, maar er zat niet meer inJeanette schreef:
Dat is idd balen..
Whahahaha oke, ja je weet maar nooit he!
Bitterkoek_ schreef:Deze kennen jullie nog niet van mij:
Hahah jaa, Jean Claude! Mee eens!!
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Zo meisjesachtig, maar qua uiterlijk; Jim bakkum!
Jmdb- Fluisteraar
- Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10
Het is dat ik geen "debiele blaadjes" lees maar anders zou ik me serieus aangesproken voelen. Maar ik weet dat omdat ik iemand ken die veel met hem werkt.
Gast- Gast
Ik vind het wel raar dat diegene die veel met hem werkt dat soort privé-informatie dan gewoon op straat gooit, eerlijk gezegd. Niet erg professioneel.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Ja ik snap de reactie ergens wel...als je zoiets hoort over een BN'er is het altijd 'via via' en niet dat ik jou niet geloof hoor, maar dat maakt het verhaal wel ongeloofwaardiger natuurlijk...Powerbabe schreef:Het is dat ik geen "debiele blaadjes" lees maar anders zou ik me serieus aangesproken voelen. Maar ik weet dat omdat ik iemand ken die veel met hem werkt.
Gast- Gast
Pagina 4 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar schaam jij je voor?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
» Ik vind het tijd voor...
» Ik vind het wel tijd voor..
» Waar vind je jezelf te oud voor?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
» Ik vind het tijd voor...
» Ik vind het wel tijd voor..
» Waar vind je jezelf te oud voor?
Pagina 4 van 7
Permissies van dit forum: