Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
+34
Caroow
Floor
Bliss
Rev3rie
Flinder
Zwerver
Ellebel
Jmdb
Lady4
Moon
Tullow
Jeanette
Ringling
Beachgirl
Phileine
Jerry
Minx
Angela_1986
Caro
Flippin' Bitch
Melis_je
silly-one
Baby
Highway
Jente10
Toet
Susan
loura
Pien
mandarijn
BJA
Cheesegirl
Blond
SuperGrover
38 plaatsers
Pagina 6 van 7
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Rev3rie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 518
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Wie vind jij sexy/knap en schaam je je stiekem voor?
Jaaa Dr. Spencer Reid, die vind ik al jaren leuk! (al kijk ik de serie nu niet meer, omdat het steeds in een ander seizoen verder ging ineens... Wil de dvd-box nog hebben!)
Zo ziet ie er in de serie nooit uit, maar hij is wel lekker hier
Verder kan ik mij ook helemaal vinden in Eric van Tijn & Art Rooijakkers. (en nog een paar uit dit topic, maar die ben ik weer vergeten)
Deze mannen vind ik ook sexy:
Barry Hay
Jeff Goldblum
Zo ziet ie er in de serie nooit uit, maar hij is wel lekker hier
Verder kan ik mij ook helemaal vinden in Eric van Tijn & Art Rooijakkers. (en nog een paar uit dit topic, maar die ben ik weer vergeten)
Deze mannen vind ik ook sexy:
Barry Hay
Jeff Goldblum
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
ja ik ook, stiekem heTullow schreef:Ik vind Art stiekem heel leuk
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Gast- Gast
Ik vind Gary uit dames in de dop zo leuk
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Zet je meteen weer aan het denken of dan alle mannen toch hetzelfde zijn
Guus heeft verdorie al 4 kindjes, bah!
Gast- Gast
Birgit schreef:Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Idd! Maar ik snap die artiesten ook niet.. Ik zou namelijk echt bang zijn dat het bekend wordt ofzo. Die meiden kunnen toch naar de pers stappen?
Ringling- Fluisteraar
vorige week naar we will rock you geweest.. en charly luske speelde galileo figaro..
Mannn wat heeft die een lichaam!!
Mannn wat heeft die een lichaam!!
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
Ja, vooral Xander heeft er natuurlijk ervaring mee :-)
Gast- Gast
Ringling schreef:Birgit schreef:Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Idd! Maar ik snap die artiesten ook niet.. Ik zou namelijk echt bang zijn dat het bekend wordt ofzo. Die meiden kunnen toch naar de pers stappen?
Ik weet van Jeroen van Koningbrugge dat die ook regelmatig vreemd gaat.. blijkt normaal te zijn in dat wereldje ofzo..
lyke- Prater
- Aantal berichten : 641
Punten : 850
Registratiedatum : 13-12-10
lyke86 schreef:Ringling schreef:Birgit schreef:Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Ik weet van Jeroen van Koningbrugge dat die ook regelmatig vreemd gaat.. blijkt normaal te zijn in dat wereldje ofzo..
Nu je het zegt... Ik heb t ook gehoord over JP Balkenende.. Hoorde dat van iemand die een beetje in de scene zit in onze Hofstad.
Ringling- Fluisteraar
Jeroen vind ik daar wel echt het type voor, maar brave Guus?
Ik was trouwens ook helemaal verbaasd toen uitkwam dat John Ewbank vreemd was gegaan. Dat leek me ook zo'n trouwe hond.
Ik was trouwens ook helemaal verbaasd toen uitkwam dat John Ewbank vreemd was gegaan. Dat leek me ook zo'n trouwe hond.
Gast- Gast
Ringling schreef:lyke86 schreef:Ringling schreef:Birgit schreef:Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Nu je het zegt... Ik heb t ook gehoord over JP Balkenende.. Hoorde dat van iemand die een beetje in de scene zit in onze Hofstad.
Ieeeeeegh. Ik wil helemaal niet weten dat die man seks heeft
Gast- Gast
Birgit schreef:Jen_ schreef:Wauw ik ben echt teleurgesteld in Guus en Xander! Zie je je weet het nooit, of het kan zijn dat je het nooit weet, eng idee...
Guus heeft verdorie al 4 kindjes, bah!
Nou nee, zo generaliserend wil ik ook weer niet zijn Ik vertrouw mijn vriend en ik voel dat hij niet vreemdgaat. Maar toch maakt het me een beetje bang als ik dit soort verhalen lees, hun vrouwen voelen het wellicht ook niet. Denken dat ze de liefste man van de wereld hebben, maar ondertussen.
Laatst aangepast door Jen_ op do 24 maa 2011 - 21:34; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Victor Reinier? Toch?Ringling schreef:Floris Wolfs!
Gast- Gast
KLopt Storm
Wolfs is zijn naam in die serie
Wolfs is zijn naam in die serie
Gast- Gast
Ooh oke, haha. Had ook ergens gelezen dat Victor Reinier niet zijn echte naam was, maar dat hij anders heette.
Gast- Gast
Oh enne, om maar even ontopic te blijven...op de locatie waar ik nu zit komt er rond 17.00 een hele knappe postbode de post ophalen de eerste keer dat ik hem zag dacht ik, wauw!!
Gast- Gast
Hahhaha er kwam serieus thee uit mijn mond toen ik las dat JP Balkenende vreemd gaat. Ik kan er niks aan doen, maar nu visualiseer ik zijn hoofd als hij klaarkomt!
En Guusje toch: nu ben ik bijna volledig van hem genezen. John Ewbank vond ik ook zo zonde: dan denk ik, je hebt een bloedmooie vrouw thuiszitten en alsnog ga je vreemd. Idioot.
Wat mij bang maakt, is dat statistisch gezien er zoveel mannen van ons meiden op dit forum vreemd gaan. Maar de meesten hebben niks door: misschien die van mij wel. Maar goed: ik leef dan maar in de veronderstelling dat het hoe dan ook een keer uitkomt..
En Guusje toch: nu ben ik bijna volledig van hem genezen. John Ewbank vond ik ook zo zonde: dan denk ik, je hebt een bloedmooie vrouw thuiszitten en alsnog ga je vreemd. Idioot.
Wat mij bang maakt, is dat statistisch gezien er zoveel mannen van ons meiden op dit forum vreemd gaan. Maar de meesten hebben niks door: misschien die van mij wel. Maar goed: ik leef dan maar in de veronderstelling dat het hoe dan ook een keer uitkomt..
Laatst aangepast door Caro op do 24 maa 2011 - 21:02; in totaal 1 keer bewerkt
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dit dacht ik ook, hij had serieus écht een bloedmooie en een hele lieve vrouw, en een prachtig kind, waarom flikt ie nou zoiets?Caro schreef: John Ewbank vond ik ook zo zonde: dan denk ik, je hebt een bloedmooie vrouw thuiszitten en alsnog ga je vreemd. Idioot.
Gast- Gast
Storm schreef:Ooh oke, haha. Had ook ergens gelezen dat Victor Reinier niet zijn echte naam was, maar dat hij anders heette.
oow serieus??? Oow dat weet ik dan niet.
edit: gegoogled: Victor Reinier Nieuwenhuijzen is zijn echte naam volgens wikipedia.
Laatst aangepast door Theedoosje op do 24 maa 2011 - 21:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm schreef:Ooh oke, haha. Had ook ergens gelezen dat Victor Reinier niet zijn echte naam was, maar dat hij anders heette.
Hij heet in het echt Victor Reinier Nieuwenhuijzen. Maar ik heb er bewust Floris Wolfs neergezet omdat ik hem in die rol gewoon very sexy vind (vooral z'n mooie pakken natuurlijk).. Ik weet niet hoe die in het echt is....?!
Ringling- Fluisteraar
Caro schreef:Hahhaha er kwam serieus thee uit mijn mond toen ik las dat JP Balkenende vreemd gaat. Ik kan er niks aan doen, maar nu visualiseer ik zijn hoofd als hij klaarkomt!
Ja dat denk ik ook wel 'al is de waarheid nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel'. Maar toch!
Gast- Gast
Pagina 6 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Waar schaam jij je voor?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
» Ik vind het tijd voor...
» Ik vind het wel tijd voor..
» Waar vind je jezelf te oud voor?
» NAV: Wie vind jij een aanwinst voor 't forum?
» Ik vind het tijd voor...
» Ik vind het wel tijd voor..
» Waar vind je jezelf te oud voor?
Pagina 6 van 7
Permissies van dit forum: