Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Waarom deed 't forum net zo raar?

+8
Caroow
CCC
Kabouter
Jeanette
Makamba
Tiara
Roze Roos
Jerry
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 5:57

Snoopy schreef:
Marin schreef:Hij doet het op de andere computer thuis wel gewoon. Het probleem is alleen op m'n laptop. Raar. Ik heb bij mijn weten niets aan de instellingen gedaan. Zal er straks eens naar kijken.

Had jij geen macbook? Heb je al safari geprobeerd? Want die gebruik ik en daar is niks mee aan de hand.

Zie trouwens dat jij dezelfde voorletters hebt. Vind je dat niet vervelend? Ik krijg er nog wel eens een opmerking over namelijk. Rolling Eyes

Helaas, had ik maar een Macbook :P

Hoe kan jij trouwens zien wat mijn voorletters zijn? Ik baal best wel van die voorletters ja, het is niet erg handig gekozen. M'n ouders dachten nog dat het wel mee zou vallen, maar heb toch menig opmerking gekregen haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:02

Misschien je Cachegeheugen even legen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:04

Hoe doe ik dat?

Is dat niet hetzelfde als cookies?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:22

Marin schreef:Hoe doe ik dat?

Is dat niet hetzelfde als cookies?

Is niet hetzelfde, bij Chrome weet ik wel hoe je het zo kan legen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 7:23

IE: Extra --> Internet Opties --> verwijderen --> venster, hier je opties selecteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Snoopy di 22 maa 2011 - 7:41

Marin schreef:
Snoopy schreef:
Marin schreef:Hij doet het op de andere computer thuis wel gewoon. Het probleem is alleen op m'n laptop. Raar. Ik heb bij mijn weten niets aan de instellingen gedaan. Zal er straks eens naar kijken.

Had jij geen macbook? Heb je al safari geprobeerd? Want die gebruik ik en daar is niks mee aan de hand.

Zie trouwens dat jij dezelfde voorletters hebt. Vind je dat niet vervelend? Ik krijg er nog wel eens een opmerking over namelijk. Rolling Eyes

Helaas, had ik maar een Macbook :P

Hoe kan jij trouwens zien wat mijn voorletters zijn? Ik baal best wel van die voorletters ja, het is niet erg handig gekozen. M'n ouders dachten nog dat het wel mee zou vallen, maar heb toch menig opmerking gekregen haha.

De printscreen die je plaatste, daar staat je hotmail op. Mijn ouders hadden er ook niet helemaal goed over nagedacht, meer van we willen graag deze voornaam en dit is wel een mooie doopnaam. Dat de combinatie niet helemaal lekker was besefte ze pas later.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 8:51

Haha dank je voor 't waarschuwen. Ik heb het weggehaald!
En balen he.. Bij mijn eigen kinderen zal ik er later wel goed op letten.
Ik had dat emailadres trouwens aangemaakt toen ik nog helemaal niet wist wat dat betekende. Kreeg ik dus allemaal lachende klasgenoten over me heen, en heb ik het maar eens opgezocht wat dat nou was. Oeps.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Snoopy di 22 maa 2011 - 10:54

Marin schreef:Haha dank je voor 't waarschuwen. Ik heb het weggehaald!
En balen he.. Bij mijn eigen kinderen zal ik er later wel goed op letten.
Ik had dat emailadres trouwens aangemaakt toen ik nog helemaal niet wist wat dat betekende. Kreeg ik dus allemaal lachende klasgenoten over me heen, en heb ik het maar eens opgezocht wat dat nou was. Oeps.

Oeps ja..dat heb ik gelukkig niet, heb gewoon m'n voor+achternaam. Ik vul ook bijna nooit beide letters in, altijd alleen de S, tenzij het voor iets officieels is, waar ze beide voorletters moeten hebben.
Snoopy
Snoopy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1207
Punten : 1320
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gast di 22 maa 2011 - 10:55

Haha ja maar dan voelt het toch niet helemaal echt. Zo heet ik niet. Ook al is het stom, doe ik het toch :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Waarom deed 't forum net zo raar? - Pagina 2 Empty Re: Waarom deed 't forum net zo raar?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum