Hoevaak afwassen?
+26
Rovine
PapillonRose
Mizz_S
JD
Caroow
Caramba
MissD
Oasis
Parisienne
Mon Amour
Makamba
Lotus
Mida4you
Ella
Elsje
Lindsya
Jerry
Rouxxxe
Snoes
nina
Susan
Atelier Madame
mo-lola
silly-one
VeryCherry
bluppie
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Hoevaak afwassen?
mo-lola schreef:Elke dag doe ik de afwas.
Ik ook.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
als ik tussen de middag thuis eet 2 keer per dag, en als ik aan het werk ben na het avond eten, ik kan ook niet tegen een rommelig aanrecht, aangezien mijn aanrecht in de kamer te zien is
Mon Amour- Fluisteraar
- Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Ik heb een vreselijke hekel aan de afwas! Hier gebeurt het wel (bijna) elke dag, mijn vriend en ik wisselen af. Wij hebben onderin het gootsteenkastje een afwasteil staan waar we de bordjes, glazen, etc. van overdag in doen. Zo is het wel altijd opgeruimd in de keuken. 's Avonds doen we dan vaak de afwas of de volgende dag overdag.
Ook moet ik elke dag/avond flesjes afwassen.
Ook moet ik elke dag/avond flesjes afwassen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wij hebben een vaatwasser, die gaat toch wel om de dag aan. Pannen en kommen was ik nog wel eens met de hand af.
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
We hebben allebei een hekel aan de afwas, dus die doen we dan ook nooit. Thank god voor de vaatwasser Gemak dient de mens.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:Susan schreef:Wij hebben een vaatwasser en die staat iedere avond aan. Met de hand afwassen doe ik thuis nooit.
+1, al was ik soms wel wat pannen met de hand af.
+1, ook hier gaan de pannen meestal met de hand.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Ik was 1 keer in de week alleen de wok af. De rest doe ik nooit, daar is de vaatwasser voor.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Susan schreef:_MamaRosa_ schreef:
+1, al was ik soms wel wat pannen met de hand af.
Wij hebben in de keuken een heel kleine boiler, dus na een of twee pannen is het warme water al op. Boven hebben we wel gewoon onbeperkt warm water.
Met je pannen onder de douche dus
Wij wassen elke dag af, soms vaker. Degene die heeft gekookt (bijna altijd mijn vriend) hoeft niet af te wassen, tenzij de andere echt moe is/huiswerk moet maken/andere prioriteiten heeft.
Als ik koekjes of taart oid heb gemaakt was is gelijk die spullen af, als er veel spullen staan ga ik me er aan irriteren.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
De vaatwasser staat hier zo'n 3/4 per week aan denk ik zo, met de hand afwassen doe ik niet aan, alleen omspoelen van spullen wel.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door BeautyFuL-RoSe-90 op ma 18 apr 2011 - 20:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
BeautyFuL-RoSe-90 schreef:Ik heb vrijwel geen tijd/zin in afwassen. Godzijdank heb ik een huisgenoot die helemaal verzot is op schoonmaken en afwassen. Ik zet mijn vuile vaat dan bij haar vaat neer, en dan wast zij het ook af.
Haha. Ik vind schoonmaken ook niet erg om te doen; maar dat zou ik echt niet doen
Gast- Gast
nou dat wisselt nogal...
ik ben een beetje overschoonmakerig, en ik wordt altijd blij als mn aanrecht gewoon lekker leeg is... maar vind t wel weer zonde om een heel sopje te maken voor 2 bordjes...dus denk dat ik op 4 a 5x per week zit ofzo....? vriend werkt s avonds, en de avonden dat hij werkt eet ik bij paps en mams, dus dan staat er helemaal weinig afwas...
ik ben een beetje overschoonmakerig, en ik wordt altijd blij als mn aanrecht gewoon lekker leeg is... maar vind t wel weer zonde om een heel sopje te maken voor 2 bordjes...dus denk dat ik op 4 a 5x per week zit ofzo....? vriend werkt s avonds, en de avonden dat hij werkt eet ik bij paps en mams, dus dan staat er helemaal weinig afwas...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
WIj hebben helaas geen vaatwasser, want ik heb echt een vreselijke hekel aan de afwas... Mijn vriend wast dan ook bijna alles af, en dat doet hij meestal dagelijks, vaak meerdere keren als hij overdag thuis is (meteen nadat iets gebruikt is).
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Ik heb nog geen vaatwasser, en die heb ik voorlopig ook niet echt nodig denk ik. De afwas doe ik vrijwel elke dag een keer en soms wel twee als ik veel heb. Als het weinig is dan soms eens per twee dagen, al komt dat dus zelden voor.
Hou wel van ruimte op mijn aanrecht en vieze afwas vind ik geen fijn gezicht. Dus in elk geval elke dag een keer afwassen, zo krijg ik geen bergen en blijf ik netjes bij.
Hou wel van ruimte op mijn aanrecht en vieze afwas vind ik geen fijn gezicht. Dus in elk geval elke dag een keer afwassen, zo krijg ik geen bergen en blijf ik netjes bij.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Vaatwasser, als we samen eten elke dag, als ik alleen eet skippen we nog weleens een dagje.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben een vaatwasser en die draait 2x per week. Pannen wassen we met de hand, dus elke dag.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Wij hebben helaas geen vaatwasser. Ik kijk echt rijkhalzend uit naar de dag dat we verhuizen naar een huis waar dat wel kan! Ik heb geen grote hekel aan de afwas maar wil na het eten liever gewoon relaxen.
We wassen denk ik gemiddeld 4 a 5 x per week af. Meestal samen, soms alleen als één van ons even tijd heeft.
We wassen denk ik gemiddeld 4 a 5 x per week af. Meestal samen, soms alleen als één van ons even tijd heeft.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Wij hebben gelukkig ook een vaatwasser. Toen ik en mijn vriend nog in een flat woonde, hadden we die niet. Daar hebben we de hekel aan afwassen opgebouwd want daar deden we wel iedere dag afwassen.
Ik hoor nu nog steeds mijn vriend opgelucht een zucht geven en dat ding de hemel in prijzen hoe blij ie wel niet is met een vaatwasser
Ik hoor nu nog steeds mijn vriend opgelucht een zucht geven en dat ding de hemel in prijzen hoe blij ie wel niet is met een vaatwasser
Miss G- Fluisteraar
- Aantal berichten : 367
Punten : 376
Registratiedatum : 29-01-11
Ik was elke dag af en in het weekend 2 keer per dag. Ik vind het ook niet leuk om te doen maar doe het wel anders stapelt alles zich op en daar heb ik geen zin in
Honey*Bee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 77
Punten : 102
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoevaak....
» hoevaak....
» Hoevaak eet je chips?
» N.a.v. Hoevaak was jij je handen?
» Hoevaak zie jij je vriend ?
» hoevaak....