Lang haar of kort haar?
+26
Jeanette
Lady4
Atelier Madame
Live Laugh Love
Oasis
Sneeuwvlok
Sterre
Snoes
Janelie
Mizz_S
loura
SnowWhite
Blond
JD
Roze Roos
Zora
minoessepoes
Yzma
Curious
Mamsie
Zininzon
Minx
Try
Caresses
Arcade
Zwerver
30 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Lang haar of kort haar?
Yzma schreef:Haha, ik was tijdens het lezen al aan het zoeken naar jou langhaarreactieJen_ schreef:Je kunt het korte heel goed hebben! Maar hou nou eenmaal van lang haar bij vrouwen, dus ik zeg lang
Ik vind kort mooier.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Je kunt het korte heel goed hebben! Maar hou nou eenmaal van lang haar bij vrouwen, dus ik zeg lang
+1
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
+1Roze Roos schreef:Giacomo schreef:Kort, je hebt er echt het koppie voor. Lang is ook leuk hoor, maar kort vind ik je veel mooier uit komen
Mee eens!
Het staat je allebei heel goed. Maar met het korte kapsel straal je heel veel kracht uit vind ik!
SnowWhite- Kletskop
- Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10
KOrt staat jou echt veel hipper. Dus ik zeg zeker kort. Staat heel leuk
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Zusje van Bert schreef:Ik zeg het niet vaak, ik hou zo veel meer van lang haar... Maar ik zeg in dit geval kort. Met lang haar lijk je een meisje uit duizenden. Met het korte spring je er echt uit.
+1!
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Kort staat je geweldig, toch zeg ik lang. Ik vind langer haar gewoon mooier en dat staat je ook super en maakt je iets liever. Je bent gewoon echt een hele mooie vrouw, dus eigenlijk maakt het niet uit wat je kiest.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
+1Jen_ schreef:Je kunt het korte heel goed hebben! Maar hou nou eenmaal van lang haar bij vrouwen, dus ik zeg lang
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zeg ook kort. Je krijgt er een sterke, sexy en toch vrouwelijke uitstraling van, ik vind het mooi!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Janelie schreef:Kort staat je geweldig, toch zeg ik lang. Ik vind langer haar gewoon mooier en dat staat je ook super en maakt je iets liever. Je bent gewoon echt een hele mooie vrouw, dus eigenlijk maakt het niet uit wat je kiest.
mee eens!
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Sterre schreef:Ik zeg ook kort. Je krijgt er een sterke, sexy en toch vrouwelijke uitstraling van, ik vind het mooi!
+1!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dankjulliewel voor alle reacties!
Ik twijfel nog steeds, als ik oude foto terugkijk, met lang haar (en een beter model dan op de 2e foto ) vind ik dat toch ook wel erg leuk, maar als ik dan weer naar recente foto's kijk neig ik weer meer naar kort.
Een vriendin van me zei al 'Anders laat je het nu lang groeien en als je dat weer zat bent knip je het weer kort'.
Ik twijfel nog steeds, als ik oude foto terugkijk, met lang haar (en een beter model dan op de 2e foto ) vind ik dat toch ook wel erg leuk, maar als ik dan weer naar recente foto's kijk neig ik weer meer naar kort.
Een vriendin van me zei al 'Anders laat je het nu lang groeien en als je dat weer zat bent knip je het weer kort'.
Gast- Gast
Mamsie schreef:lang maar wel een ander model dan op je 2e foto.
+1!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Kort!!! Vind je met kort haar veel pittigere stoere uitstraling hebben
Wauw wat heb jij gaaf kapsel en kleur!!
Ik zou heeeeeeel graag die kleur willen, maar durf niet. nu wel wat blonder geverft.
Wauw wat heb jij gaaf kapsel en kleur!!
Ik zou heeeeeeel graag die kleur willen, maar durf niet. nu wel wat blonder geverft.
Gast- Gast
Je kan het ook afwisselen met clip in extensions haha. Zodra mijn haar op jou lengte is ga ik die bestellen haha
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Kort! Het staat je echt onwijs gaaf! Maar je vriendin heeft gelijk; je kunt het altijd nog korter knippen. Beiden staan je goed, maar het korte springt er echt wel tussenuit.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Absoluut kort!
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Als je twijfelt zou ik sowieso je haar nog niet afknippen. Dat kan zoals je vriendin zegt altijd nog.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Bij jou staat kort mooi; maar vind eigenlijk lang het mooiste bij vrouwen.
Gast- Gast
Kort!
Ik hou wel van kort haar bij vrouwen, mits in een mooi model (dus niet lekker kort geknipt om zo min mogelijk werk er van te hebben zeg maar). Stijlvol kort, misschien moet ik het zo beschrijven En dan moet je er ook nog eens het hoofd voor hebben, maar dat is net zo bij lang haar. Dat staat ook niet iedereen. Ik vind beide jou wel staan, maar je hebt een erg mooi gezicht voor kort haar. Dus. Kort.
Ik hou wel van kort haar bij vrouwen, mits in een mooi model (dus niet lekker kort geknipt om zo min mogelijk werk er van te hebben zeg maar). Stijlvol kort, misschien moet ik het zo beschrijven En dan moet je er ook nog eens het hoofd voor hebben, maar dat is net zo bij lang haar. Dat staat ook niet iedereen. Ik vind beide jou wel staan, maar je hebt een erg mooi gezicht voor kort haar. Dus. Kort.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Kort. Heb het ook even aan Dion gevraagd en hij zegt ook: kort.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Haha wederom dank voor al jullie reacties!
Ik heb mn kapper gesmst of ie iig weer een fatsoenlijk model kan knippen, en dan ga ik het toch eerst weer geleidelijk aan lang laten groeien.
Of hij moet met zo'n briljant model aan komen zetten dat het nog even kort blijft
Ik heb mn kapper gesmst of ie iig weer een fatsoenlijk model kan knippen, en dan ga ik het toch eerst weer geleidelijk aan lang laten groeien.
Of hij moet met zo'n briljant model aan komen zetten dat het nog even kort blijft
Gast- Gast
Mizz_S schreef:Zusje van Bert schreef:Ik zeg het niet vaak, ik hou zo veel meer van lang haar... Maar ik zeg in dit geval kort. Met lang haar lijk je een meisje uit duizenden. Met het korte spring je er echt uit.
+1!
+ nog 1!
edit: Al te laat zie ik
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Lang of "kort"?
» Haar te kort geknipt
» lang haar