Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

+2
Pien
Thunder
6 plaatsers

Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:10

Hoooiiii!

Al een jaar wilde ik nieuwe vitrage. In eerste instantie kon ik het niet betalen en in tweede instantie vond ik het moeilijk om er het geld voor uit te geven. Maar ooit moet je over die drempel stappen en iets kiezen wat je echt mooi vind en er geld voor uit te geven. Vanmiddag stapte ik over die drempel! smile

Het wordt spierwitte vitrage met een lichte glans over de stof. En ze gebruiken een nieuwe techniek om het op te hangen. Ik heb iets meer strekkende meters nodig, maar het hangt dan ook wel erg mooi. Vadain Easy Wave, heet het. En volgens de eigenaar van de winkel, waar ik was, is het sinds een week uit en zal ik de eerste zijn die het zo heeft hangen. Het is echt heel mooi.

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Largewave
*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Smallwave

Ik hoop dat de foto's laten zien hoe het komt te hangen! smile

Dinsdag komen ze nameten en over drie a vier weken heb ik het hangende! Very Happy

Sorry voor het topic, maar ik moest even delen dat ik trots ben! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Thunder za 19 maa 2011 - 10:20

Ziet er mooi uit, ABE!

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:32

Wat heb jij met nieuwe technieken? Moest meteen aan het topic over je nieuwe haarkleur denken, met die nieuwe techniek. Very Happy

Ik vind het er wel mooi uitzien..
Duurt het lang tot het geleverd kan worden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:33

Mooi. Wat voor een gewone gordijnen hangen er bij jou?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:36

Haha, Smikkell. Ik zei hetzelfde tegen mijn moeder vanmiddag. Ik heb iets met het uitproberen van nieuwe technieken, op de één of andere manier ben ik er ook altijd wel voor in. Zoiets, weet niet. :P

Er zit een levertijd op van 3 á 4 weken, helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:37

Isabella schreef:Mooi. Wat voor een gewone gordijnen hangen er bij jou?

Op dit moment?

Edit; Ik neem geen gordijnen. Ik heb ze nu niet en straks ook niet. Plaatje is van de website. Het gaat mij puur om de in betweens vitrage. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 10:38

Ow alleen vitrage dus, ik dacht dat je ook zo'n combinatie wou maken, zoals het plaatje, dat vind ik ook wel erg mooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:02

Isabella schreef:Ow alleen vitrage dus, ik dacht dat je ook zo'n combinatie wou maken, zoals het plaatje, dat vind ik ook wel erg mooi.

Dat is voor de toekomst. Geld is eerst op. smile

De foto's heb ik puur geplaatst om te laten zien wat de techniek is. Elke "wave" is zes cm en van boven tot onder. Bij de "oude" techniek moet je zelf plooien kiezen (1, 2 of 3 plooien) en moet je deze ook continu netjes hangen om het juiste effect te krijgen. Deze techniek zorgt ervoor dat de "wave" altijd 6 cm is, zowel van voor en achteren, als van boven naar beneden en elke 6 cm wordt met een touwtje aan elkaar verbonden. Zodat het eigenlijk altijd netjes en goed hangt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Pien za 19 maa 2011 - 11:23

mag ik vragen wat je kwijt bent en voor welke afmetingen dat ongeveer is? mag ook via pm...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  banjer49 za 19 maa 2011 - 11:30

ziet er mooi uit, en je hoeft toch geen sorry te zeggen dat omdat je deze topic opent, kan me voorstellen dat je daar trots op bent en het wilt delen
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 11:32

Pien schreef:mag ik vragen wat je kwijt bent en voor welke afmetingen dat ongeveer is? mag ook via pm...

Dinsdag komt het bedrijf meten en dan pas kan ik zeggen wat het precies kost. Ik ga vooralsnog uit van 500 euro. Maar ik kan het je pas dinsdag laten weten. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Jerry za 19 maa 2011 - 22:31

Best veel geld... Embarassed

Hoe groot is het raam dan waar het voor komt te hangen?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Eris zo 20 maa 2011 - 0:14

Ziet er mooi uit Abe. Raambekleding op maat is helaas vaak prijzig maar kan wel veel doen voor de ruimte.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 7:33

Jerry schreef:Best veel geld... Embarassed

Hoe groot is het raam dan waar het voor komt te hangen?

Even kijken of ik er ooit een foto van heb gemaakt....

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! 760625529_5_9S2D

Het grote raam, het raam aan de zijkant en de balkondeur. smile

En het is misschien veel geld, maar ik zie het meer als een investering. Zoals Eris al zegt, goede vitrage kan veel voor de ruimte doen. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 8:12

Wouwie! Heel erg mooi zeg! Zo krijg je een beetje het effect als gordijnen met van die stansringen maar dan veel luxer!
Goede keus!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 9:31

Hazeltje schreef:Wouwie! Heel erg mooi zeg! Zo krijg je een beetje het effect als gordijnen met van die stansringen maar dan veel luxer!
Goede keus!

Dank je! smile

Ik weet niet meer hoe het op het gesprek kwam, maar de eigenaar van de winkel liet me iets zien en toen ik zei dat het dus eigenlijk best sjiek was, deed hij zijn hand langs zijn mond, alsof hij een geheim wilde vertellen en zei toen:"Poepiesjiek". Ik kan het niet helpen, maar moet er nog steeds aan denken en om lachen. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Monte zo 20 maa 2011 - 9:32

Mooi, je kamer wordt er altijd een stuk gezelliger door, ook bij jou.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 6:01

ABE schreef:
Hazeltje schreef:Wouwie! Heel erg mooi zeg! Zo krijg je een beetje het effect als gordijnen met van die stansringen maar dan veel luxer!
Goede keus!

Dank je! smile

Ik weet niet meer hoe het op het gesprek kwam, maar de eigenaar van de winkel liet me iets zien en toen ik zei dat het dus eigenlijk best sjiek was, deed hij zijn hand langs zijn mond, alsof hij een geheim wilde vertellen en zei toen:"Poepiesjiek". Ik kan het niet helpen, maar moet er nog steeds aan denken en om lachen. Very Happy

Hahaha. Dat kan ik me voorstellen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld! Empty Re: *Trots!* Eindelijk nieuwe vitrage besteld!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum