Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  May ma 21 maa 2011 - 1:17

Hallo allemaal!
Ik heb knallende koppijn helaas Sad
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:19

Even een snel vraagje tussendoor trouwens,

Ik ben oppas maar dit gaat wit. Ik sta als administratief medewerkster op de loonlijst op het bedrijf van de moeder maar nu ben ik dus al een paar weken ziek. Ik wil haar dus nu mailen over mijn voortgang, maar ook met de vraag of ik gewoon doorbetaald krijg maar wet even niet hoe ik dat moet brengen.. Ik kan niet eens meer op het woord komen voor ziekte-geld-uitbetaling-ding Wink Kan iemand me helpen? Embarassed Danke schon! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  silly-one ma 21 maa 2011 - 1:22

@ Jordane, wel vermoeiend maar is er al licht in de tunneL/ Het lijkt mij nameiljk nog vermoeiender als je er weinig mee op gaat schieten. In elk geval een dikke Dagcafé - Pagina 38 699888 .

@ Try; Volgens mij is het afhankelijk van het soort contract wat je hebt. In werk en studie heeft daar afgelopen week een discussie over gestaan. Tevens was het ook afhankelijk bij een nul-uren contract of de uren al in geplant waren of niet. Maar je kan er toch ook om vragen als je haar belt met je vooruitgang?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:27

Klopt Silly, maar ik ben een schijterd en stuur haar een mailtje Wink Maar ik weet niet hoe ik het het beste kan verwoorden vandaar mijn vraag smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  silly-one ma 21 maa 2011 - 1:29

Het woord wat je zoekt is volgens mij 'ziektewet'. Schiet mij nu te binnen. Soms moet je gewoon echt voor jezelf opkomen anders vraag je iemand die je kan helpen met het vinden van de juiste toon in het mailtje?
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:35

toetje_ schreef:
Pien schreef:
Guattari schreef:@Pien: eerst leeg laten lopen en dan de eerste 3x niet langer dan een x-aantal uren opladen, geloof 3 uur.
geld dat voor alle telefoons? ongeacht het merk?

Dat is bij HTC dus niet zo want die is al leeg bij aankoop, zoals donna al zei ff in het boekje kijken. Bij mijn htc was het dus eerste keer minimaal drie uur opladen en volgens mij ook nog uit laten staan.

En dat langer dan 3 uur geldt trouwens ook niet voor een htc, want die stopt automatisch met opladen als hij vol is, de stroom word er dan als het ware afgehaald.

Kijk, dan is mijn telefoonkennis dus niet meer up to date sinds ik weg ben uit een telecomwinkel.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:36

Grmbl Mad ben alweer afgewezen.

En heb van mijn sollicitatie gesprek van afgelopen dinsdag nog niks gehoord, ik zou het waarschijnlijk eind van de week te horen krijgen (nou ja ze hebben niet gebeld)
ik wacht het nog even af tot morgen eind van de middag, maar als ze nu nog niet gebeld hebben denk ik dat ik daarvoor ook afgewezen word!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:37

silly-one schreef:Het woord wat je zoekt is volgens mij 'ziektewet'. Schiet mij nu te binnen. Soms moet je gewoon echt voor jezelf opkomen anders vraag je iemand die je kan helpen met het vinden van de juiste toon in het mailtje?
Ja, daar zou ik in moeten zitten en krijg je dan ook daaruit betaald? Misschien stomme vragen maar ik kan er gewoon niet opkomen en het komt lekker stom over als ik niet eens weet waar ik het over heb.

Wat jij ook zegt: ik moet een beetje voor mezelf opkomen, dus als iemand me wilt helpen hiermee; heel graag! smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:39

Ah, vervelend Patriesje! Ach, de volgende keer beter (ookal is dat een beetje een dooddoener, sorry)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie ma 21 maa 2011 - 1:39

Patriesje schreef:Grmbl Mad ben alweer afgewezen.

En heb van mijn sollicitatie gesprek van afgelopen dinsdag nog niks gehoord, ik zou het waarschijnlijk eind van de week te horen krijgen (nou ja ze hebben niet gebeld)
ik wacht het nog even af tot morgen eind van de middag, maar als ze nu nog niet gebeld hebben denk ik dat ik daarvoor ook afgewezen word!

Bel hun Wink niet afwachten maar laten zien dat je graag wilt! Dat is heel belangrijk
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:41

Misschien, Try, kun je het zowel luchtig als serieus houden door aan te geven dat jij het oppaswerk 'wit' doet en het dus jouw bron van inkomsten is, en dat jij je nu je tijdelijk niet kunt werken afvraagt wat dat betekent voor die inkomsten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:43

Dolores schreef:Misschien, Try, kun je het zowel luchtig als serieus houden door aan te geven dat jij het oppaswerk 'wit' doet en het dus jouw bron van inkomsten is, en dat jij je nu je tijdelijk niet kunt werken afvraagt wat dat betekent voor die inkomsten?
Dat is precies wat ik bedoel! Uhm, Dolores *kijkt ontzettend lief* zou je dit in een zin kunnen gooien die ik naar haar kan mailen? Embarassed
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:43

loontjes-power schreef:
Patriesje schreef:Grmbl Mad ben alweer afgewezen.

En heb van mijn sollicitatie gesprek van afgelopen dinsdag nog niks gehoord, ik zou het waarschijnlijk eind van de week te horen krijgen (nou ja ze hebben niet gebeld)
ik wacht het nog even af tot morgen eind van de middag, maar als ze nu nog niet gebeld hebben denk ik dat ik daarvoor ook afgewezen word!

Bel hun Wink niet afwachten maar laten zien dat je graag wilt! Dat is heel belangrijk

Diegene die ik ervoor moet hebben is vandaag niet op die locatie aan het werk.. dus moet toch even wachten, misschien belt ze mij vandaag en ander bel ik haar morgen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Moezie ma 21 maa 2011 - 1:45

Patriesje schreef:
loontjes-power schreef:
Patriesje schreef:Grmbl Mad ben alweer afgewezen.

En heb van mijn sollicitatie gesprek van afgelopen dinsdag nog niks gehoord, ik zou het waarschijnlijk eind van de week te horen krijgen (nou ja ze hebben niet gebeld)
ik wacht het nog even af tot morgen eind van de middag, maar als ze nu nog niet gebeld hebben denk ik dat ik daarvoor ook afgewezen word!

Bel hun Wink niet afwachten maar laten zien dat je graag wilt! Dat is heel belangrijk

Diegene die ik ervoor moet hebben is vandaag niet op die locatie aan het werk.. dus moet toch even wachten, misschien belt ze mij vandaag en ander bel ik haar morgen!

Dat zou ik ook zeker doen!! ik duim voor je
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:48

ik weet niet hoe jij haar noemt dus dan wordt het even firstname based..

*lola*

Zoals je weet, ben ik al een paar weken uitgeschakeld ivm *breuk etc*. Dit gaat nog zeker *tijdstermijnschatting* duren, wat betekent dat ik voorlopig mijn werk als jullie oppas niet kan uitvoeren.
Je begrijpt dat ik dit ontzettend naar vind.
Echter, wat ik me ook afvraag is het volgende. Deze baan is mijn bron van inkomsten en door mijn ziekte valt deze nu weg. Omdat wij dit gewoon volgens de officiële wegen hebben geregeld, denk ik dat ik in aanmerking kom voor compensatie van mijn inkomsten, omdat ik buiten mijn schuld om niet kan komen werken.
Weet jij/u wat ik hiervoor zou moeten regelen, of is dit iets waar wij even samen naar kunnen kijken wellicht?

vriendelijke groeten (of wat jij normaliter zou zetten),

Try

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 1:52

Dolores, je bent mijn engel! smile Dat is precies wat ik bedoelde (en dan vooral het stukje mbt het werken), Super! Dankjewel!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 1:52

Heel Graag Gedaan!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 2:14

Ik heb het mailtje verstuurd, nogmaals bedankt!!!
Met jouw hulp ben ik dus erg goed bezig geweest vandaag want ik heb dat dus gedaan, ik heb mijn belastingaangifte verstuurd (al snap ik dat nog steeds niet want:

(als iemand verstand heeft van belastingzaken dan hoor ik het graag smile )


Anyway, ik ben dus lekker bezig vandaag..

Heeft iemand nog plannen in dit lekkere weer?


Laatst aangepast door Try op ma 21 maa 2011 - 2:31; in totaal 1 keer bewerkt
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 2:16

Pfff.. Vorig jaar had de nicht van m`n ex kittens en toen zat ik al te wachten op een woning.. Nu heeft ze weer kittens en ik heb nog steeds geen woning.. En ze zijn zooo lief, heb net een foto gezien..

I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 2:21

Do is the best! Helaas heb ik geen verstand van belastingzaken, anders had ik je met alle liefde uitgelegd, Try!

Ik heb even een uurtje geslapen en net 3 kwartier met PM aan de telefoon gezeten, ik voel me weer wat beter gelukkig.

En ik krijg nu net een lief smsje van Reev smile jeej, lieverds hier allemaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 2:21

Hoe kan het eigenlijk dat het zo lang duurt donnaa, is het zo 'druk' bij jullie?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast ma 21 maa 2011 - 2:25

toetje_ schreef:Hoe kan het eigenlijk dat het zo lang duurt donnaa, is het zo 'druk' bij jullie?
Nou als ik soms hoor hoelang mensen in de randstad enzo moeten wachten, dan valt onze wachtlijst nog mee..

Maar ik denk dat ik gewoon pech heb. Normaal loopt het wel redelijk door en voor de jaarwisseling had het echt even een piek en nu weer een dal denk ik.. Heb nu al 3 maand geen aanbieding gehad en dat is wel echt nieuw voor me zeg maar..

Maar volgens mijn moeder staat het na de jaarwisseling altijd wel een beetje stil, dus dat geloof ik dan maar :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Toet ma 21 maa 2011 - 2:30

Wel klote zeg, hier gaat dat allemaal vrij snel volgens mij.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Try ma 21 maa 2011 - 2:31

Alex schreef:

Ik heb even een uurtje geslapen en net 3 kwartier met PM aan de telefoon gezeten, ik voel me weer wat beter gelukkig.

En ik krijg nu net een lief smsje van Reev smile jeej, lieverds hier allemaal.

Wat fijn smile
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  aniet ma 21 maa 2011 - 2:43

Goeiemiddag! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 38 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum