Dagcafé
+25
silly-one
Kqip
Silver
Moezie
Kabouter
VeryCherry
Chocolate Cookie
Zwerver
_Lacey_
Zwoesj
Toet
klavertje
Serena
Snoes
Suus
Try
Ella
Roze Roos
Burn
Zininzon
May
Jeanette
Qiara
Lotus
Merai
29 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Jade schreef:Wat is er gebeurd Alex?
Even mezelf quoten:
Oké WTF ik ging even bij A. kijken (ze ligt te slapen) en deed de deur open, lag ze doodstil, met haar ogen open naar boven te staren. Ik hoorde haar niet ademen en even een seconde dacht ik dat ze er niet meer was. Ineens een hele diepe zucht en ze ademde hoorbaar verder. Ze slaapt dus met haar ogen open. Mijn God, wat is dat een kutenge ervaring.
Gast- Gast
Ik kan helaas niks meer lezen over Smikkell, dus kan er niet op reageren.
Alex, dan schrik je, niet normaal. Lees ik nou goed dat je naar Alanya gaat? Want dan zijn we er tegelijk in mei!! Haha.
Ik heb een fijne dag gehad. Nieuwe fiets van mijn vriend gehaald en een heerlijk stuk gefietst samen; en vanmiddag relaxed. Hij is nu helpen bij zijn ouders, en ik ga zo even was weg vouwen etc omdat we morgen weekend weg gaan & zusje komt logeren, dan moet het helemaal tip top netjes zijn
Alex, dan schrik je, niet normaal. Lees ik nou goed dat je naar Alanya gaat? Want dan zijn we er tegelijk in mei!! Haha.
Ik heb een fijne dag gehad. Nieuwe fiets van mijn vriend gehaald en een heerlijk stuk gefietst samen; en vanmiddag relaxed. Hij is nu helpen bij zijn ouders, en ik ga zo even was weg vouwen etc omdat we morgen weekend weg gaan & zusje komt logeren, dan moet het helemaal tip top netjes zijn
Gast- Gast
Gaat het Smikkie?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
jeetje mina Alex dat lijkt me echt een enge ervaring en gigantische angst..
Hoe reageerde je? volgens mij zou ik echt hard gaan gillen
Hoe reageerde je? volgens mij zou ik echt hard gaan gillen
Gast- Gast
Uhm...maar je ging toch een weekend?
Is het vandaag vrijdag?
Nu ben ik in de war...
Is het vandaag vrijdag?
Nu ben ik in de war...
Gast- Gast
Alex schreef:Hey lieve Isabella!
Jij ook naar Alanya wij gaan naar Konakli ofzo, en jullie?
Geen idee hoe het heet haha, maar het is 10 minuten lopen naar het centrum in ieder geval, dus we kunnen even zwaaien naar elkaar daar, zou een grap zijn als we elkaar dan tegenkomen maar we zien elkaar vóór die tijd sowieso.
Dolores, we gaan 1 nacht, morgenochtend en dan maandagavond komen we weer terug!
Gast- Gast
Jawel, geloof ik.
Ik ben echt wel blij met jullie lieve woorden en kijk op de situatie. Ik vind het zelf heel erg lastig om uit te leggen wat ik bedoel en voel, en verwacht van jullie dus ook niet dat jullie dat wel kunnen. Ik was gewoon in zo'n blije bui!
Ik ben echt wel blij met jullie lieve woorden en kijk op de situatie. Ik vind het zelf heel erg lastig om uit te leggen wat ik bedoel en voel, en verwacht van jullie dus ook niet dat jullie dat wel kunnen. Ik was gewoon in zo'n blije bui!
Gast- Gast
@ Smik.. ik heb je verhaal even gemist geloof ik..
maar wil je toch even een geven!
maar wil je toch even een geven!
Gast- Gast
O Isabella, sorry, dan had ik gewoon niet goed opgelet..
Maar wat heeeeeerlijk! Een minivakantie!
Gast- Gast
Dolores schreef:O Isabella, sorry, dan had ik gewoon niet goed opgelet..
Haha, maakt niet uit. Het is een cadeautje als dank voor verhuizing van mijn zus + haar vriend, dus het is wel heerlijk om even te kunnen genieten samen, met heel prachtig weer als voorspelling!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Jawel, geloof ik.
Neem de tijd meis, en als we wat kunnen doen dan roep je maar!
Ik ga nu eventjes liggen, straks nog even de stad in maar je weet me te vinden!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi!
Ah Smik, wat ontzettend vervelend ! Eens met Merai, je bent een sterke vrouw en je komt er wel!!!
Wat een schrik, Alex !
@ Alex en Isabella Wat grappig dat jullie tegelijk in Alanya zijn!
@ Jade Leuk dat je zo verliefd bent!
Bye bye Merai, slaap lekker!
Ah Smik, wat ontzettend vervelend ! Eens met Merai, je bent een sterke vrouw en je komt er wel!!!
Wat een schrik, Alex !
@ Alex en Isabella Wat grappig dat jullie tegelijk in Alanya zijn!
@ Jade Leuk dat je zo verliefd bent!
Bye bye Merai, slaap lekker!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik voel me een beetje verdrietig vandaag . Niet alles is zo zoals ik het zou willen en sommige dingen moet ik gewoon aanpakken! Scriptie...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Qiara schreef:Ik voel me een beetje verdrietig vandaag . Niet alles is zo zoals ik het zou willen en sommige dingen moet ik gewoon aanpakken! Scriptie...
dat is niet zo mooi
Ik ken het probleem wel! even doorzetten en dan kan je daarna trots op jezelf zijn!
Gast- Gast
Hmm.. Ik heb vanavond alweer een verjaardag..
Weer de hele avond met W. opgescheept zitten, helaas..
Weer de hele avond met W. opgescheept zitten, helaas..
Gast- Gast
Wat een rust hier zeg; ik dacht even bij te gaan lezen, maar is weinig te zien
Dan ga ik maar even iets in huis doen voordat ik op de bank plof en niks meer ga doen
Dan ga ik maar even iets in huis doen voordat ik op de bank plof en niks meer ga doen
Gast- Gast
Jade schreef:Qiara schreef:Ik voel me een beetje verdrietig vandaag . Niet alles is zo zoals ik het zou willen en sommige dingen moet ik gewoon aanpakken! Scriptie...
dat is niet zo mooi
Ik ken het probleem wel! even doorzetten en dan kan je daarna trots op jezelf zijn!
Dat wilde ik ook zeggen Even er door heen.
Gast- Gast
Dolores schreef:bah, door die klote foto voel ik me nog rotter over mezelf....
misschien toch plaatsen? de reacties doen je vast goed! Ik kan me niet voorstellen dat je er niet goed uitziet!
Gast- Gast
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: