Goedemorgen!
+5
Roze Roos
kimz
Lotus
Prosecco
Lady4
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Goedemorgen!
Lekker geslapen iedereen? En wat zijn de plannen vandaag? Ik ben nog aan het werk. Laatste uurtje en ben kapot. Straks lekker naar huis en slapen tot een uur of vijf. Volgens mij wordt het vandaag best mooi weer, maar daar krijg ik helaas dus niet zoveel van mee. Vanavond ga ik misschien nog even langs bij vriendinnen en anders ga ik bankhangen tot ik weer richting mijn werk moet voor mijn derde nachtdienst.
Fijne dag all!
Fijne dag all!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Goedemorgen!
Goedemorgen!
Ik ga zo m'n oude kloffie aantrekken, koffie zetten en dan naar m'n nieuwe huisje. M'n bouwvakker komt met een zooi stenen die naar boven moeten dus m'n vriendje en 2 neven komen helpen sjouwen. Daarna maar eens even kijken wat ik vandaag in m'n huisje ga doen.
Succes met het laatste uurtje nachtdienst Lady!
Ik ga zo m'n oude kloffie aantrekken, koffie zetten en dan naar m'n nieuwe huisje. M'n bouwvakker komt met een zooi stenen die naar boven moeten dus m'n vriendje en 2 neven komen helpen sjouwen. Daarna maar eens even kijken wat ik vandaag in m'n huisje ga doen.
Succes met het laatste uurtje nachtdienst Lady!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Mogge dames! Lady, weltrusten alvast!
Prosecco, succes in je huisje! Moet je nog veel doen?
Ik ga straks boodschappen doen, daarna even langs op mijn werk om vakantie te regelen en daarna de vakantie boeken! Vanmiddag is de verjaardag van mijn opa en vanavond gaan we poolen met mijn zusje en haar vriend.
Fijne dag allen!
Prosecco, succes in je huisje! Moet je nog veel doen?
Ik ga straks boodschappen doen, daarna even langs op mijn werk om vakantie te regelen en daarna de vakantie boeken! Vanmiddag is de verjaardag van mijn opa en vanavond gaan we poolen met mijn zusje en haar vriend.
Fijne dag allen!
Gast- Gast
Goedemorgen,
Jurk was erg leuk gisteren. Ik heb een redelijke nacht gehad, alleen een beetje te kort. Vandaag ga ik vanuit de cliëntenraad de hele dag helpen bij de open dag. Op zich is dat wel leuk, denk ik, maar ik wil me op dit moment het liefste verstoppen en nooit meer tevoorschijn komen, dus dat maakt het wat moeilijker.
Fijne dag allemaal!
@ Alex, gaat de vakantie toch door?
Jurk was erg leuk gisteren. Ik heb een redelijke nacht gehad, alleen een beetje te kort. Vandaag ga ik vanuit de cliëntenraad de hele dag helpen bij de open dag. Op zich is dat wel leuk, denk ik, maar ik wil me op dit moment het liefste verstoppen en nooit meer tevoorschijn komen, dus dat maakt het wat moeilijker.
Fijne dag allemaal!
@ Alex, gaat de vakantie toch door?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen iedereen!
Had gehoopt nog wat langer uit te slapen, maar helaas, daar was mijn kat het niet mee eens
Ik ga vandaag lekker mijn huisje schoonmaken, boodschappen doen en mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. Heb hem net 6 weken dus dan kun je hem daar na 6 weken weer even langs brengen voor zijn eerste 'beurt'.
Vanmiddag nog even wat hapjes maken want vanavond een huis vol met mensen. We hebben een spelletjesavond georganiseerd, hoop dat het leuk wordt!
Verder succes iedereen! @Alex, waar gaat de vakantie naartoe?
Had gehoopt nog wat langer uit te slapen, maar helaas, daar was mijn kat het niet mee eens
Ik ga vandaag lekker mijn huisje schoonmaken, boodschappen doen en mijn fiets naar de fietsenmaker brengen. Heb hem net 6 weken dus dan kun je hem daar na 6 weken weer even langs brengen voor zijn eerste 'beurt'.
Vanmiddag nog even wat hapjes maken want vanavond een huis vol met mensen. We hebben een spelletjesavond georganiseerd, hoop dat het leuk wordt!
Verder succes iedereen! @Alex, waar gaat de vakantie naartoe?
kimz- Fluisteraar
- Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen alleen veel vroeger wakker dan ik hoopte. Maar goed de zon schijnt al volop dus dat maakt het wel weer goed. En als ik de weegschaal mag geloven ben ik weer wat afgevallen Maar morgen is mijn officiële weegdag dus dan weet ik het precies
Vandaag heb ik eens heerlijk geen plannen op was huishouden na en misschien nog paar dingetjes halen in de winkel maar het meeste heb ik al binnen. O en misschien ga ik wel wandelen of zo.
Fijne dag!
Ik heb heerlijk geslapen alleen veel vroeger wakker dan ik hoopte. Maar goed de zon schijnt al volop dus dat maakt het wel weer goed. En als ik de weegschaal mag geloven ben ik weer wat afgevallen Maar morgen is mijn officiële weegdag dus dan weet ik het precies
Vandaag heb ik eens heerlijk geen plannen op was huishouden na en misschien nog paar dingetjes halen in de winkel maar het meeste heb ik al binnen. O en misschien ga ik wel wandelen of zo.
Fijne dag!
Gast- Gast
Lekker hoor, vakantie boeken!
@ Lady4, zwaar hoor zo die nachtsessies maar ik ben blij met mensen als jij .
Ik heb goed geslapen, helaas heel vroeg wakker dus ben wat aan het opruimen in huis. Ga zo even bij mijn vriend kijken en vragen of hij zin heeft om bij het strand te gaan ontbijten.
Fijne dag allemaal!
@ Lady4, zwaar hoor zo die nachtsessies maar ik ben blij met mensen als jij .
Ik heb goed geslapen, helaas heel vroeg wakker dus ben wat aan het opruimen in huis. Ga zo even bij mijn vriend kijken en vragen of hij zin heeft om bij het strand te gaan ontbijten.
Fijne dag allemaal!
Laatst aangepast door Zusje van Bert op ma 21 maa 2011 - 8:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Storm, Lotus en kimz: we gaan begin mei een weekje naar Turkije. In september gaan we dan nog twee weken. De vakantie in juni gaat dus niet door, dit is het (prima) alternatief.
Gast- Gast
Hellooooo, hier gaat vandaag weer flink geklust worden...er worden sleuven gefreest omdat we allerlei electra moeten verleggen...rotwerk, veel stof en vooral veel herrie. De buren zijn al ingelicht, om 9u beginnen we maar moet gebeuren hahaha.
Gast- Gast
Goedemorgen!!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag met een vriendin een dag naar Arnhem. Heb er heel veel zin in.
Fijne dag allemaal!
Ik heb heerlijk geslapen. Vandaag met een vriendin een dag naar Arnhem. Heb er heel veel zin in.
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Fijn dat jullie toch nog weg kunnen!
Lotus- Ratel
Goedemorgen!
Ik ga vanmorgen ff rommelen en dingen in mn huis doen! Vanmiddag van 13.00-17.30 en van 19.00-23.00 werken, daarna "weekend"!
Fijne dag allemaal!
Ik ga vanmorgen ff rommelen en dingen in mn huis doen! Vanmiddag van 13.00-17.30 en van 19.00-23.00 werken, daarna "weekend"!
Fijne dag allemaal!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Goedemorgen!
Ik heb heerlijk geslapen na een geweldig concert gisterenavond.
Vandaag niet zo heel veel plannen, beetje huishouden doen en hopelijk even de stad in met een vriendin. Echt heerlijk weer!
Fijne dag iedereen!
Vandaag niet zo heel veel plannen, beetje huishouden doen en hopelijk even de stad in met een vriendin. Echt heerlijk weer!
Fijne dag iedereen!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
IrmaLaPoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag iedereen!
Heej Irma Ga je nog wat shoppen of gewoon gezellig wat drinken of zo?
Heb jij trouwens nog contact met C. ? Dat vroeg ik mij ineens af
Gast- Gast
Theedoosje schreef:IrmaLaPoes schreef:Goedemorgen!
Fijne dag iedereen!
Heej Irma Ga je nog wat shoppen of gewoon gezellig wat drinken of zo?
Heb jij trouwens nog contact met C. ? Dat vroeg ik mij ineens af
Ik denk misschien beetje shoppen, vriend is binnenkort jarig
En ja hoor, natuurlijk nog contact met C, hele goede vriendin van mij Hoezo?
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Dolores schreef:Hej Lotus jij bent naar hetzelfde geweest als May!
hahah ja dat dacht ik ook al
Irma> haha nee zomaar omdat ik wist dat jullie vriendinnen zijn En ik haar al even niet meer gesproken heb.
Oow leuk kadootjes shoppen
Gast- Gast
Ben nu al wakker pff
Ff wat gegeten, wat drinken en dan duik ik er weer in.
Gaan vanavond op stap dus moet nog ff wat slaap pakken.
Geen idee wat we gaan doen vandaag.
Iedereen een fijne dag.
Ff wat gegeten, wat drinken en dan duik ik er weer in.
Gaan vanavond op stap dus moet nog ff wat slaap pakken.
Geen idee wat we gaan doen vandaag.
Iedereen een fijne dag.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen
Ik heb wel lekker uitgeslapen.
Ik baal alleen ontzettend dat het zulk lekker weer is en ik verplicht moet leren voor mijn tentamen!
Vandaag dus bezig voor school en vanavond verjaardag.
Fijne dag allemaal
Ik heb wel lekker uitgeslapen.
Ik baal alleen ontzettend dat het zulk lekker weer is en ik verplicht moet leren voor mijn tentamen!
Vandaag dus bezig voor school en vanavond verjaardag.
Fijne dag allemaal
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Bijna goeienmiddag alweer!
Ik heb vannacht heerlijk geslapen . Ik moet straks even wat papierwerk doen, wil ff m'n kamer opruimen en halverwege de middag ga ik even boodschappen doen. Vanavond komen m'n broer en schoonzus bij me eten.
Fijne dag iedereen!
Ik heb vannacht heerlijk geslapen . Ik moet straks even wat papierwerk doen, wil ff m'n kamer opruimen en halverwege de middag ga ik even boodschappen doen. Vanavond komen m'n broer en schoonzus bij me eten.
Fijne dag iedereen!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Hallo hallo!
Eindelijk weer eens wat beter geslapen, iig maar 3x wakker geweest vd pijn. Vandaag relaxen en beetje opruimen en dan vnvd wijntjes drinken met Sterre. Zin in! Fijne dag iedereen.
Eindelijk weer eens wat beter geslapen, iig maar 3x wakker geweest vd pijn. Vandaag relaxen en beetje opruimen en dan vnvd wijntjes drinken met Sterre. Zin in! Fijne dag iedereen.
Gast- Gast
Dolores schreef:Hej Lotus jij bent naar hetzelfde geweest als May!
Ja, dat wist ik gistermiddag al. Volgens mij heb ik haar ook nog wel zien zitten.
Lotus- Ratel
Ik open het forum en zie bovenaan een Goedemorgen topic van mij staan. Huh?! Maar het is een oud topic, haha. Lang leve de wijn! Ik ga ook zo slapen, trusten!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: