Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En toen was ik weer vrijgezel

+18
TGR
Pannetoet
Janelie
klavertje
ekiaam87
Tullow
Jeanette
Lady4
Qiara
Carra
Rumble
Roze Roos
Snoes
Beachgirl
Mamsie
Silver
JD
Sweety
22 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  ekiaam87 za 19 maa 2011 - 0:21

Wat balen voor je!!
Ik hoop dat je wel heerlijk gaat genieten in Disney!! (Wie weet loopt daar wel de prins op zijn witte paard Wink)
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  klavertje za 19 maa 2011 - 0:56

he bah wat naar sweety,
het leek indd allemaal zo goed te gaan.. wat rot dat jullie al zoveel plannen hadden gemaakt en dat allemaal niet meer door kan gaan.. bah.. indd lekker morgen je gedachten gaan verzetten in disney.. lekker van gaan genieten meissie..

liefs
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Janelie za 19 maa 2011 - 1:58

Hey meis, wat naar nou om te lezen. Ik heb zoals je wel weet ook je verhaal op het date-topic gevolgd en het gebrek aan gevoel is er al wel langer geweest. Toch kan je juist zo ook heel goed naar elkaar toegroeien. Helaas is dat bij jullie (hem) niet gebeurd. Ik vind het echt heel klote voor je! Ook na alle heftige up en downs de laatste tijd in je leven. Ik hoop dat je het snel een plaatsje kan geven en een echte lieverd ontmoet die voor je door het vuur gaat.

Heel veel sterkte en ook heel veel plezier in Disney!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Pannetoet za 19 maa 2011 - 1:58

Aaahhh wat ontzettend rot voor je!!
Dikke knuff en heel veel sterkte...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  TGR za 19 maa 2011 - 21:27

Jeetje, is het allemaal niet een beetje te snel gegaan toevallig?

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Suus za 19 maa 2011 - 23:42

Wat rot, Sweety, heel veel sterkte!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Gast zo 20 maa 2011 - 0:52

TGR schreef:Jeetje, is het allemaal niet een beetje te snel gegaan toevallig?

Hoewel ik het heel naar vind voor je Sweety, was dit ook het eerste wat ik dacht toen ik je topic las. Grootse plannen hebben geen haast als het echt goed zou zitten tussen twee mensen. Ik dacht gelezen te hebben, maar volgens mij is het ook weer verwijderd, dat je zelf nu ook weer even aan je ex denkt en dat lijkt me ergens wel een teken dat het te snel is gegaan allemaal.

Je openstellen voor daten is natuurlijk heel leuk, maar er kan altijd meer uit ontstaan en daar moet je wel aan toe zijn. Wellicht ben je over een aantal maanden wel zo ver voor jezelf. Veel plezier gewenst iig in Disney en hoop dat je daar je gedachten kan verzetten. Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  ButterflyEffect zo 20 maa 2011 - 13:40

HUH ik lees dit nu pas! wat naar voor je Sweety.. Ik ga het op een ander tijdstip uitgebreider lezen.. hug
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  FireButterfly ma 21 maa 2011 - 7:51

Heel veel sterkte.
FireButterfly
FireButterfly
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Woonplaats : Leeuwarden

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Niekske di 22 maa 2011 - 3:32

Oh wat naar, ik volgde je verhalen een beetje in het date-topic, dit is dan toch die kerel die je steeds Disney noemde? Ik hoop dat disneyland dan toch een goede afleiding voor je is! Heel veel sterkte!! hug
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Sweety wo 23 maa 2011 - 23:42

Hoi meiden, nogmaals bedankt voor alle sterkte wensen.

Over het te snel gaan: Hij kwam zelf met die ideeën. Ik dacht een jongen te hebben die echt serieus was en er echt voor wilde gaan met me. Hij wilde al op vakantie anders met zijn vrienden en toen zei ik nou laten we eerst Londen doen en daarna verder kijken. Toen hij zijn ex zag merkte hij dat er nog spanning zat tussen hun en dat hij dat miste bij ons. Doordat ik nu dus weer ben gedumpt begon / begin ik weer aan mijn ex te denken. Ik dacht dat ik al klaar was voor het daten, had gedacht dat met deze jongen te doen maar is toch niet gelukt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  TGR do 24 maa 2011 - 0:16

Sweety schreef:Hoi meiden, nogmaals bedankt voor alle sterkte wensen.

Over het te snel gaan: Hij kwam zelf met die ideeën. Ik dacht een jongen te hebben die echt serieus was en er echt voor wilde gaan met me. Hij wilde al op vakantie anders met zijn vrienden en toen zei ik nou laten we eerst Londen doen en daarna verder kijken. Toen hij zijn ex zag merkte hij dat er nog spanning zat tussen hun en dat hij dat miste bij ons. Doordat ik nu dus weer ben gedumpt begon / begin ik weer aan mijn ex te denken. Ik dacht dat ik al klaar was voor het daten, had gedacht dat met deze jongen te doen maar is toch niet gelukt.

Je zegt dat hij met die ideeen kwam. Maar waar is jouw mening hierover dan? Jij had ook nee kunnen zeggen of rustig aan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Sweety do 24 maa 2011 - 0:28

Nou ik vond het eigenlijk wel leuk. Over de vakantie dat hij met zijn vrienden wilde doorbrengen en met mij erbij zei ik wel dat we maar even Londen moesten afwachten. Ik keek er eigenlijk ook wel naar uit. We hadden al voor tegels gekeken, nieuw bed enz. Dus genoot er eigenlijk wel van. Misschien ook omdat mijn ex J het had uitgemaakt met me toen we net samenwoonden en ik dus nu weer werd betrokken bij iemand die wilde dat ik ook wat te zeggen had in zijn huis. Dan bedoel ik van bed en toilet en keuken. Ik mocht in de zomervakantie ook een kleur uitzoeken voor zijn slaapkamer. Dus daar genoot ik van omdat ik een beetje het idee kreeg dat er ook iets van mij dan inzat.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En toen was ik weer vrijgezel - Pagina 2 Empty Re: En toen was ik weer vrijgezel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum