Dagcafé
+22
Lejow
Merai
Lynn_
Kqip
sonly
Dennenappel
Jordana
Mamsie
Roze Roos
Kabouter
Minx
VeryCherry
Tullow
Chocolate Cookie
Burn
Suus
Jeanette
girli
Snoes
May
Sweety
Lotus
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
pff zo ik ben er weer, was een druk middagje. We hebben een aanbieding dit weekend dus de bestellingen stroomden binnen vanmiddag. Maarnog een kwartiertje en dan heb ik weekend
Gast- Gast
Gast- Gast
Storm schreef:Ik voel me vandaag ook vreemd, op zich wel goed totdat mijn schoonzusje belde.
hoezo?
Gast- Gast
Gast- Gast
heej allemaal!
hebben jullie een fijne dag gehad?
Nu lekker weekend!
Ik ga even snel wat in huis doen..
hebben jullie een fijne dag gehad?
Nu lekker weekend!
Ik ga even snel wat in huis doen..
Gast- Gast
Vervelend Storm.. ik hoop dat het niets ernstigs is? Kun je er over praten met je vriend?
Gast- Gast
Gast- Gast
Storm: Ik weet hoe jij je voelt.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Gast- Gast
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
ow zie nu dat het boven m`n vorige post staat. Wat vervelend dat hij zijn afspraken niet nakomt. En kan je schoonzusje ook niet met hem praten? Misschien dringt zei wel tot hem door.
Gast- Gast
Gast- Gast
Lalalaa.
Laatst aangepast door Isabella op vr 18 maa 2011 - 6:14; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
dames ik ben er weg van. Ben eindelijk afgewerkt jullie een heel fijn weekend!
edit, en als jullie nu eens samen met je vriend gaan praten. Misschien dringt het dan tot hem door? Ik heb hier geen ervaring mee dus zou het verder niet weten.
edit, en als jullie nu eens samen met je vriend gaan praten. Misschien dringt het dan tot hem door? Ik heb hier geen ervaring mee dus zou het verder niet weten.
Laatst aangepast door Lily op vr 18 maa 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Wat moeilijk Storm. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om je schoonzusje gelijk te (moeten) geven.
Ik ben nu bij mijn vader en broertje en zou daar gaan eten met mijn vriend, maar hij belde om iets over 5 op dat ie nog in België was en dus voorlopig nog niet thuis is. Nu eet ik dus vast hier mee en eet mijn vriend later. Daarna moeten we op verjaardag dus kunnen we nog gaan haatsen ook.
Ik ben nu bij mijn vader en broertje en zou daar gaan eten met mijn vriend, maar hij belde om iets over 5 op dat ie nog in België was en dus voorlopig nog niet thuis is. Nu eet ik dus vast hier mee en eet mijn vriend later. Daarna moeten we op verjaardag dus kunnen we nog gaan haatsen ook.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Lily schreef:dames ik ben er weg van. Ben eindelijk afgewerkt jullie een heel fijn weekend!
Fijn weekend!
Gast- Gast
Lily schreef:dames ik ben er weg van. Ben eindelijk afgewerkt jullie een heel fijn weekend!
AFGEWERKT
Gast- Gast
Jade schreef:Lily schreef:dames ik ben er weg van. Ben eindelijk afgewerkt jullie een heel fijn weekend!
AFGEWERKT
owja dat is brabants he Ik ben klaar met werken doeidoei
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: