Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bugaboo cameleon

+3
Pien
duckie
Mamsie
7 plaatsers

Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:26

Ons zoontje is erg groot voor zijn leeftijd. Hij is nu 3,5 maand en al bijna 70 cm en past eigenlijk al niet meer in de Mutsy Transporter wagenbak! Om hem nou al in de buggyzit te doen lijkt mij niet de beste oplossing. Het CB raadde dit af. Hij mag pas in de buggyzit zodra hij zelfstandig kan zitten. Ik heb daarom rond zitten kijken op internet. Heeft iemand van jullie ervaring met de bugaboo cameleon? Ik las dat deze wagenbak 90 cm is? Ik neem aan dat dit de buggyzit is welke omgebouwd kan worden tot wiegbak? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Mamsie vr 18 maa 2011 - 0:30

Klopt die bouw je om. De wagenbak is idd wel groter. Ik heb de goedkope ( nep ) bugaboo en die bak is ook 90 cm.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  duckie vr 18 maa 2011 - 0:38

wij hebben een bugaboo cameleon. de bak is inderdaad erg groot dus ze kan er vrij lang in liggen denk ik. nog geen ervaring met de buggyzit. wel een hele fijne wagen, rijd prettig en kan mooie kleine bochten maken, wat erg handig is in sommige winkels,klein opvouwbaar. het enige nadeel vind ik als je de bak er op hebt zitten dat je moeilijk bij je boodschappenmandje kunt. wij hebben hem via MP gekocht, scheelt erg veel
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:42

Ik ben nu ook op MP aan het kijken. Is 485 een mooie prijs, alles zit erbij ook wandelwagenbak (ook al gebruiken we die zo niet). Is dat een schappelijke prijs?

@ Mamsie: Welk merk is het wat jij dan hebt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Mamsie vr 18 maa 2011 - 0:43

Je wilt toch juist de wandelwagenbak?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  duckie vr 18 maa 2011 - 0:44

ik weet niet van welk jaar hij is?
wij hebben vorig jaar een gekocht die was van 2007 meen ik en die was helemaal compleet:

onderstel, bak, buggyzit, parasol, regenhoes, muskietennet, boodschappentas, onderhoudssetje, boekjes + dvd, voetenzak, 1 bekledingset, maxicosi + regenhoes + voetenzak + adapters

hier hebben wij toen 375 voor betaald
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 0:59

Onze dochter lag met bijna 4 maanden ook in de wandelwageninzet omdat ze niet meer in de bak paste.
Onze wandelwageninzet kon/kan helemaal plat en daar lag ze heerlijk in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:19

@ Hazeltje: Heb je ook de mutsy transporter?

@ Mamsie: Dat klopt, maar ik dacht uit jouw reactie te begrijpen dat jouw wagen precies hetzelfde kon en ongeveer even groot was.

@ Ducky: Uit 2008, maar bij deze zit ook extra koeka bekledingsets bij om de buggaboo stof te beschermen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 1:20

Uhm nee, wij hebben een Mouse.
Maar kan jullie wandelwageninzet niet helemaal plat dan?

Dan hoef je ook geen andere wandewagen aan te schaffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Mamsie vr 18 maa 2011 - 1:53

Ja klopt in heb de look a like. haha
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 2:17

wij hebben onlangs ook de mutsy transporter besteld (nog niet binnen) en krijg er steeds meer spijt van...
helemaal als ik dan ook weer lees dat de bak zo snel te klein is... misschien toch maar eens informeren of ik de bestelling nog kan wijzigen in een andere!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:22

@ Pien: Wij hebben wel een heel groot kindje gekregen (eerder een dreumes i.p.v. een baby). Hij zit nu al in maatje 74/80! Alle meiden van mijn ZS-gym hebben een mutsy en hun kindjes kunnen er nog heel lang in! Ik vind de mutsy wel een fijne wagen, hij rijd heerlijk soepel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:25

Wij hebben ook de Bugaboo Cameleon en het is idd een ruime wagenbak. S. heeft er tot 7 maanden ingelegen en nu zit hij in de wandelwageninzet die bijna helemaal plat staat. Wij hebben hem ook tweedehands gekocht van m'n schoonzus. Wij hebben er 500 euro voor gegeven. De wagen was compleet met opzetstukken van de maxicose en er zat nog een muggennet, regenscherm en paraplu bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Pien vr 18 maa 2011 - 2:27

Zomersproetjes schreef:@ Pien: Wij hebben wel een heel groot kindje gekregen (eerder een dreumes i.p.v. een baby). Hij zit nu al in maatje 74/80! Alle meiden van mijn ZS-gym hebben een mutsy en hun kindjes kunnen er nog heel lang in! Ik vind de mutsy wel een fijne wagen, hij rijd heerlijk soepel!
oh ja, dat is idd groot!! mijn neefje van 13 maanden draagt 68/74!!

ik zou graag de mutsy 4-rider light weight willen, al vanaf het begin twijfel ik tussen deze en de transporter, toen vanwege het geld maar gekozen voor de goedkopere maar achteraf spijt van..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  pantuf vr 18 maa 2011 - 2:32

@ Pien: Hier ook een mutsy en daar paste ze tot 6/7 maanden in de bak. De wagen kan redelijk plat, maar ik was wel blij dat we een uitvoering hadden waarbij ze naar ons toe kon zitten (toen ze nog zo mini was vond ik het wel prettig dat ik haar goed kon zien en zij vond het ook fijn ons te kunnen zien).
pantuf
pantuf
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 2:37

Pien schreef:
Zomersproetjes schreef:@ Pien: Wij hebben wel een heel groot kindje gekregen (eerder een dreumes i.p.v. een baby). Hij zit nu al in maatje 74/80! Alle meiden van mijn ZS-gym hebben een mutsy en hun kindjes kunnen er nog heel lang in! Ik vind de mutsy wel een fijne wagen, hij rijd heerlijk soepel!
oh ja, dat is idd groot!! mijn neefje van 13 maanden draagt 68/74!!

ik zou graag de mutsy 4-rider light weight willen, al vanaf het begin twijfel ik tussen deze en de transporter, toen vanwege het geld maar gekozen voor de goedkopere maar achteraf spijt van..

Het zorgt regelmatig voor verwarring! Bij het CB laats kwam een moeder naar me toe. Wat een leuk kindje... die is wel wat ouder als die van mij! Ik vroeg hoe oud haar kindje was. Was haar kindje al 2 maanden ouder. T.onnie was toen net 3 maanden. Hij heeft de groote en het uiterlijk van een kindje van 6/8 maanden. Hmmm het zal toch wel een keer stoppen of langzamer gaan? Afijn, qua broekjes blijft hij aardig achter. Daar heeft hij maatje 62/68. Het is net hoe de broekjes vallen. Sommige zijn heel breed en andere weer smal.

He... jammer zeg van je wagen. Ik heb mijn transporter via MP gekocht. Heb er een mooie prijs voor betaald en hij zat nog nieuw in de doos. Aangezien hij weinig is gebruikt... hoop ik hem ook weer voor een mooie prijs te verkopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  loesje vr 18 maa 2011 - 2:46

Mijn zoontje wil niet meer in de wandel wagenbak. ik heb 2 dagen geleden de buggy inzet erop gezet en hij vind het geweldig!
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 5:54

@Zomersproetjes: Waarom raadde het CB het af om hem in de buggyzit te doen? Kan hij niet plat, die buggyzit?

Hier past ze nog wel in de wagenbak (Quinny, ook niet zo'n grote bak), maar ik denk wel dat ze eruit gegroeid zal zijn voordat ze zelf zal kunnen zitten, tenzij ze er vroeg bij is.
Ik was gewoon van plan haar in de wandelwageninzet te doen, want die kan plat.
Maar als het CB dat afraadt ben ik wel benieuwd naar de reden, voordat ik dalijk iets verkeerd doe Wink
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 6:25

Mijn buggyzit kan heel ver liggen. Maar niet helemaal plat. Afijn... ga de buggyzit vanavond toch eens van zolder halen.... en kijken hoe hij er nou precies inzit alvorens ik een hoop geld ga uitgeven aan een bugaboo. Het CB rade het af i.v.m. heupjes. Zo lang mogelijk liggen is het beste voor een baby raadde het CB aan. Ik kan me er wel in vinden... al vraag ik me af en toe af of T. nog wel heel lang zal liggen. Hij trekt zich al af en toe op aan de spijltjes van zijn bedje.





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  PapillonRose vr 18 maa 2011 - 7:33

Ok, dat klinkt wel logisch inderdaad. Hopelijk past ze er hier nog lang genoeg in dan!
En jij succes met het vinden van een andere wagen, als je dat besluit na het uitproberen van de buggyzit.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gast vr 18 maa 2011 - 8:43

Zomersproetjes schreef:@ Pien: Wij hebben wel een heel groot kindje gekregen (eerder een dreumes i.p.v. een baby). Hij zit nu al in maatje 74/80! Alle meiden van mijn ZS-gym hebben een mutsy en hun kindjes kunnen er nog heel lang in! Ik vind de mutsy wel een fijne wagen, hij rijd heerlijk soepel!

Woej, das wel een flinke ?knul? (kan even niet je onderschrift / ticker lezen als ik dit typ haha)

X. is ook wel lang, maar ik heb hem zo lang mogelijk in de wagenbak gepropt. tot hij dubbel moest, toen zijn we naar de wandelwagen overgestapt. Platte stand en ging prima. Nu zelfde inzet, maar dan iets rechterop

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  M@niek vr 18 maa 2011 - 9:17

Als jouw wandelwageninzet redelijk plat kan dan mag hij daar wel in hoor. Ik heb een quinny buzz en die staan er ook bekend om dat de reiswiegen erg klein zijn. Die van mij ging ook snel in de wandelwagen (wel plat)
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bugaboo cameleon Empty Re: bugaboo cameleon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum