Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

4 plaatsers

Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 11:13

Misschien dat jullie mijn vorige topic (maanden geleden) nog kunnen herinneren. T. is een grote baby en hij groeide heel erg snel uit zijn kinderwagenbak (mutsy transporter). De wandelwageninzet was geen optie, omdat bij mijn versie geen voetensteuntje hadde, waardoor zijn beentjes zouden bungelen. Ik heb toen een Mutsy 4rider single spoke gekocht omdat de wandelwagen inzet nagenoeg van plat kan. Nu is T. ondertussen 8 maanden en een behoorlijk kereltje. Mijn wandelwagen mutsy 4 rider bevalt absoluut niet. Voor mijn gevoelt zit T er niet lekker in en de voorzetbeugel die voorop zit is van stof die je niet uit kan wassen alleen met een sopje schoon kan maken. Hij zit dat nu onder te kwijlen (wat ik niet fris vind).

Ik ben dus weer op zoek naar een nieuwe kinderwagen, en ben nu uitgekomen bij de quinny buzz 4 of de bugaboo cameleon. Wat voor ervaring hebben jullie met deze kinderwagens en welke zouden jullie mij aanraden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Susan di 2 aug 2011 - 11:36

Wij hadden in eerste instantie een Quinny Buzz en die hebben we geruild voor een Bugaboo Cameleon omdat de bak te krap was voor Ezra, maar goed, ik heb dus geen ervaring met de wandelwageninzet van de Quinny. Die van de Bugaboo bevalt op zich wel goed.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  ekjir@M di 2 aug 2011 - 18:33

Bij de quinny buzz heb je een grote en een kleinere wandelwageninzet. De kinderwagenbak vond ik ook vrij klein. J. lag met 4 maanden klem in die bak. Toen zijn we overgegaan op de wandelwageninzet tot 8 maanden ongeveer toen zijn we overgegaan op de grotere inzet.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat we de quinny alleen nog op het dorp gebruiken en verder overal een goedkope buggy mee naar toe nemen omdat deze makkelijker in de auto past. Dus zo vaak gebruiken we hem niet.

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 18:47

Wij hebben een bugaboo en ik gebruik deze nog bijna dagelijks... gebruik deze liever dan de buggy :-)
ik ben heel blij dat wij des tijds de bugaboo gekocht hebben en nu zal hij voor de 3e keer mee gaan (dus ik ben heel positief haha)

liefs

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Parisienne di 2 aug 2011 - 20:35

Ik ben ook heel tevreden over de Bugaboo! Ik vind persoonlijk de wandelwageninzet vrij groot, volgens mij kunnen kindjes daar ook een lange tijd in zitten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Sjonno di 2 aug 2011 - 20:38

Wij hebben een bugaboo en ik roep altijd dat het de beste aankoop is die we ooit gedaan hebben. We gebruiken hem bijna niet meer omdat Lisa veel zelf wil lopen maar de bugaboo staat met pijn in m'n hart op marktplaats...
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Gast di 2 aug 2011 - 21:09

Jullie hebben me overtuigd, het gaat een bugaboo cameleon worden.

@ Sjonno: woon jij toevallig bij mij in de buurt ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Sjonno di 2 aug 2011 - 21:26

Zomersproetjes schreef:Jullie hebben me overtuigd, het gaat een bugaboo cameleon worden.

@ Sjonno: woon jij toevallig bij mij in de buurt ;-)

Ik woon in B.est.
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon Empty Re: Quinny Buzz vs Bugaboo Cameleon

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum