Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
is met de trein toch prima te doen anousch? kom net uit utrecht (met de auto) en was met n halfuur thuis
Gast- Gast
Zo, die kennismaking was toch wel eng. Moest ook wat zingen. Maar het ging gelukkig goed zei ze haha! Nu even erover nadenken, maar denk wel dat ik ermee doorga! Ik word er gewoon helemaal blij en ontspannen van
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Sannie89 schreef:is met de trein toch prima te doen anousch? kom net uit utrecht (met de auto) en was met n halfuur thuis
Haha ja het is ook zeker te doen! (ben dan een uur onderweg)
Maar met de trein ben je 17,20 kwijt he
Gast- Gast
Haha ja ik ben geweest!Sannie89 schreef:Je bent gegaan CC? voor t zingen? GAAAAAAAAAAAF!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Alex167 schreef:Welke film ben je geweest, Marin?
Naar Rango! Die animatiefilm met de stem van Johnny Depp. Was wel een leuke film. Niet super, maar wel leuk.
En ik ben blij, want ik heb net even al de kattenbak verschoond, de afwasmachine ingeruimd en aangezet en het aanrecht gesopt.
Nou hoef ik morgen alleen nog maar de keukenvloer te stofzuigen en te dweilen.
Ik krijg morgen bezoek. Van een jongen. Met wie ik al 2 x naar bed ben geweest, paar jaar geleden. We gaan Wie is de Mol kijken. Ik hoop niet dat ie iets van plan is, want ik ben dat absoluut niet Oh help, moet misschien even duidelijk maken dat dat niet te bedoeling is
Gast- Gast
@ Anousch.. ja das zeker prijzig... maar als je lekker verdient
@ Marin.. Hmm.. misschien is dat wel handig? hahahaha maar wel leuk toch?
Gast- Gast
Wat vervelend Guatarri.. Het is zo irritant soms als je 'onmisbaar' bent.. Ik weet hoe het is helaas.
Maar wees niet te hard voor jezelf he?!
@ ik weet niet meer wie. Die vriend van mij heeft gewoon een uurloon, dus ik weet niet hoe dat zit met poststukken.. Een vriendin van mij brengt ook post, maar niet via de TNT, maar via zo`n ander bedrijf, die krijgt wel per poststuk betaald..
Maar wees niet te hard voor jezelf he?!
@ ik weet niet meer wie. Die vriend van mij heeft gewoon een uurloon, dus ik weet niet hoe dat zit met poststukken.. Een vriendin van mij brengt ook post, maar niet via de TNT, maar via zo`n ander bedrijf, die krijgt wel per poststuk betaald..
Gast- Gast
En ik wil mijn nieuwe schemerlampjes even showen!
Alleen dan roze en maar €4 per stuk.. Heb er 2 gehaald, alvast voor in m`n huisje!
Alleen dan roze en maar €4 per stuk.. Heb er 2 gehaald, alvast voor in m`n huisje!
Gast- Gast
zo dames ik ben er weer volledig heb een beetje vooruit gewerkt en dan doe ik morgen weer een deel
@ Marin, misschien toch maar ff iets duidelijk maken en de film was dus niet super hmmm, dan wacht ik wel tot ie te downloaden is.
Iemand wel andere aanraders qua film, we hebben nog bioscoopkaartjes liggen. (moet ik m`n vriend wel nog meeslepen mja)
@ Marin, misschien toch maar ff iets duidelijk maken en de film was dus niet super hmmm, dan wacht ik wel tot ie te downloaden is.
Iemand wel andere aanraders qua film, we hebben nog bioscoopkaartjes liggen. (moet ik m`n vriend wel nog meeslepen mja)
Gast- Gast
Ik zie je lampjes niet!
Edit: nu wel ! Nice!
Edit: nu wel ! Nice!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Oeh leuk lampje ^^
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Sannie89 schreef:
Haha ja hoor ik vind het sowieso heel gezellig. We zijn altijd vrienden gebleven, al hebben we elkaar al heel lang niet meer gezien. Gewoon niet te veel wijn drinken en dan komt 't wel goed
Haha heel lullig hoor, maar seks met hem valt altijd zo tegen, dus doe ik 't liever niet meer Haha slecht van mij he.
Donnaa super gave lampjes!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Ze stonden bij de kassa, kon ze echt niet laten staan..
Ze zijn echt super cute!
Marin, tsja.... Dan moet je het voor al niet doen. Misschien heeft hij wel een zwak voor je? haha
Gast- Gast
Haha ja het is altijd wel leuk hoor, we flirten al jaren met elkaar en zijn dus twee keer het bed in gedoken.. En het is een schat van een jongen, als gewoon vriend zijnde. Maar nee, ik denk dat ik deze keer de eer maar aan mezelf ga houden.
Gast- Gast
Ik ga even hard huiswerk maken, dan mag ik vanmiddag tas gaan haken:) heb weer spulletjes binnen:D
Gast- Gast
Marin schreef:Lekker, waar ga je heen fietsen Isabella? Markt?
Ja, moet even naar de HEMA en dan even langs de markt, ik heb zin in peer
Gast- Gast
Trouwens het forum heeft nu dezelfde kleuren als de tasjes van de H&M
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Trouwens het forum heeft nu dezelfde kleuren als de tasjes van de H&M
Dan heeft de H&M ook nieuwe tasjes. Want tot zover ik weet waren die wit met rode letters.
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: