Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Zeker niet als je zwanger wordt van een tweeling, dan pas je na 10 weken al niet meer in je kleren...Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Gast- Gast
's middags dus hier de eerste optocht gelopen. Daarna gewerkt van 4 tot 7 (het was méga druk) daarna heeft m'n baas me naar een ander dorp gehad waar de tweede optoch was. Dat was een verlichte optocht.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Had je hem nou al opgehaald? Ik ben er zo benieuwd naar! Zijn jullie het wel weer aan het proberen (of is dat te persoonlijk)?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Zeker niet als je zwanger wordt van een tweeling, dan pas je na 10 weken al niet meer in je kleren...Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Precies. En volgens mijn man wordt de volgende een tweeling
Gast- Gast
'S avonds nog wezen stappen, rond een uurtje of twee eieren gebakken bij een vriendin en daar blijven slapen.
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:'s middags dus hier de eerste optocht gelopen. Daarna gewerkt van 4 tot 7 (het was méga druk) daarna heeft m'n baas me naar een ander dorp gehad waar de tweede optoch was. Dat was een verlichte optocht.
Pff wat had jij een druk programma, ik heb alleen maar bier gedronken en de andere drankjes waren dan de afwisseling
Merai- Ratel
Dan zou ik de jurk niet doen...Alex167 schreef:ProudMama schreef:Zeker niet als je zwanger wordt van een tweeling, dan pas je na 10 weken al niet meer in je kleren...Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Precies. En volgens mijn man wordt de volgende een tweeling
Gast- Gast
ProudMama schreef:Niet opt forum?PrinsesBo schreef:PM, Merai: Zo'n verrekte kut
Joawel!
Gast- Gast
Mijn dijbeen kon niet eens in de taille van die jurk. Nou zou dat ook heel gek staan, maar daar gaat t niet om.
Gast- Gast
Merai schreef:Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Had je hem nou al opgehaald? Ik ben er zo benieuwd naar! Zijn jullie het wel weer aan het proberen (of is dat te persoonlijk)?
Euhhhm nou ik zou de pil slikken en tijdens de eerste stopweek kijken hoe hij er nu in staat ... maar ik geloof dat ik al een paar dagen vergeten ben de pil te slikken
Gast- Gast
Reva schreef:Mijn dijbeen kon niet eens in de taille van die jurk. Nou zou dat ook heel gek staan, maar daar gaat t niet om.
Haha
Merai- Ratel
Reva schreef:Mijn dijbeen kon niet eens in de taille van die jurk. Nou zou dat ook heel gek staan, maar daar gaat t niet om.
Whahahaha jij maakt me altijd weer aan het lachen
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:ProudMama schreef:Niet opt forum?PrinsesBo schreef:PM, Merai: Zo'n verrekte kut
Joawel!
Vertel vertel
Merai- Ratel
Wie dan? Mag ook via PM...PrinsesBo schreef:ProudMama schreef:Niet opt forum?PrinsesBo schreef:PM, Merai: Zo'n verrekte kut
Joawel!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wie dan? Mag ook via PM...PrinsesBo schreef:ProudMama schreef:Niet opt forum?PrinsesBo schreef:PM, Merai: Zo'n verrekte kut
Joawel!
Of via Merai
Merai- Ratel
Als je 2 jurkjes doet, voor ieder been 1...Reva schreef:Mijn dijbeen kon niet eens in de taille van die jurk. Nou zou dat ook heel gek staan, maar daar gaat t niet om.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Merai schreef:Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Euhhhm nou ik zou de pil slikken en tijdens de eerste stopweek kijken hoe hij er nu in staat ... maar ik geloof dat ik al een paar dagen vergeten ben de pil te slikken
Hmm ja dat is zeker oops
Merai- Ratel
Vergeten of vergeten?!Merai schreef:Alex167 schreef:Merai schreef:Alex167 schreef:Ik wil ook zwanger zijn, maar als dat te snel gebeurt pas ik de jurk van PM niet meer in juni.
Hmm ja dat is zeker oops
Gast- Gast
Reva schreef:Oh whoops vergeten *trekt plee door*
Merai- Ratel
Toet- Lady Post-a-lot