Dagcafé
+15
Serena
Jeanette
VeryCherry
May
Suus
Burn
Tullow
Toet
Mida4you
Lejow
Qiara
Merai
Snoes
Chocolate Cookie
Jordana
19 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Jullie zijn verder niet jaloers?
Nou ik zou dat niet durven ontkennen Mijn biologische klok is flink aan het tikken Maar verstandelijk gezien kunnen we beter nog wat jaartjes wachten.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Hahahaha, weet je dat ik dat nou nét in dat topic wilde typen?Reva schreef:Als je nou vraagt 'hoe vallen crocs' en ik zeg 'naar beneden' en dan krijg IK de vraag of ik wel nuchter ben, dan ben je toch zelf niet helemaal nuchter
Gast- Gast
Reva schreef:Als je nou vraagt 'hoe vallen crocs' en ik zeg 'naar beneden' en dan krijg IK de vraag of ik wel nuchter ben, dan ben je toch zelf niet helemaal nuchter
Merai- Ratel
Overwegen om crocs te kopen geeft al aan dat je niet helemaal 100 bent.Reva schreef:Als je nou vraagt 'hoe vallen crocs' en ik zeg 'naar beneden' en dan krijg IK de vraag of ik wel nuchter ben, dan ben je toch zelf niet helemaal nuchter
Gast- Gast
Hmmm er is weer iemand verdwenen van het forum..
Die heeft zondag nog in mijn topic gereageerd voor de MP zegels, in vraag en aanbod, en is nu gast
En ik weet niet meer wie t was.. grrrr
Die heeft zondag nog in mijn topic gereageerd voor de MP zegels, in vraag en aanbod, en is nu gast
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hahahahahahahahahahaha, die is geweldig!!Reva schreef:Als je nou vraagt 'hoe vallen crocs' en ik zeg 'naar beneden' en dan krijg IK de vraag of ik wel nuchter ben, dan ben je toch zelf niet helemaal nuchter
Gast- Gast
Lejow schreef:Hmmm er is weer iemand verdwenen van het forum..
Ik weet dat wolletjes weg is?
Gast- Gast
Wolletjes?Lejow schreef:Hmmm er is weer iemand verdwenen van het forum..
Gast- Gast
Maple schreef:Lejow schreef:Hmmm er is weer iemand verdwenen van het forum..
Seriously? Why?
Lejow- Lady Post-a-lot
Die is leuk!!Merai schreef:ProudMama schreef:Anders doe ik gewoon mee met de trend van tegenwoordig en verander ik mijn naam in GastMerai schreef:ProudMama schreef:Haha, ik kan er wel tegen hoor!!Merai schreef:Arme ProudMama , maar gelukkig is ze heel erg blij met haar twee kleintjes dus het zal haar een rotzorg zijn wat wij daarvan zeggen (toch?)
Pfview *opgeluchte smiley*
Ja of in ProudMamaStar, dan kunnen we je pms noemen Haha sorry ik ben echt heel flauw bezig, niks persoonlijks, ben gewoon melig
Gast- Gast
Even geen zin meer in het forum...Lejow schreef:Maple schreef:Lejow schreef:Hmmm er is weer iemand verdwenen van het forum..
Seriously? Why?
Gast- Gast
Euw.. ok!
Lejow- Lady Post-a-lot
Mijn man denkt dat ik niet spoor, ligt hier iedere keer dubbel van het lachen achter mijn laptopje...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Overwegen om crocs te kopen geeft al aan dat je niet helemaal 100 bent.Reva schreef:Als je nou vraagt 'hoe vallen crocs' en ik zeg 'naar beneden' en dan krijg IK de vraag of ik wel nuchter ben, dan ben je toch zelf niet helemaal nuchter
Ik moet ze aan op mijn werk gelukkig heeft de baas ze betaald en lever ik ze meteen weer in als ik daar wegga!
Oh trouwens, ik heb wel crocs slippers (vrijwillig:P) en die zitten echt wel heel fijn! Deze maar dan helemaal zwart (dus ook dat crocs is niet leesbaar van veraf.. )
Merai- Ratel
PrinsesBo schreef:Haaai!
WAAAAAAR???
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ben der bijna
Lejow- Lady Post-a-lot
ProudMama schreef:Zo, ik ben ratel!!
Woehoe!
Merai- Ratel
PrinsesBo schreef:Haaai!
Haaai!
Merai- Ratel
Merai schreef:ProudMama schreef:Zo, ik ben ratel!!
Woehoe!
Gast- Gast
Tja, als ik mijn kinderen moet verdedigen tegen het gespuis hier...Smikkell schreef:Dat ging snel..ProudMama schreef:Zo, ik ben ratel!!
Gast- Gast
Ik moet echt weer wat activer worden, eerst stond ik op 6 en nu ben ik bijna uit de top 20
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: