wat voor tuinset hebben jullie? (geen lounge)
+12
JD
VeryCherry
Dikkie_Dik
Plien84
minoessepoes
Angela_1986
Snoes
Tsjip
Sarah1985
yellow
Dennenappel
Pien
16 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
wat voor tuinset hebben jullie? (geen lounge)
wij hebben toen we samen gingen wonen een tuinset gekocht bij de kwantum, mooi voor weinig zeg maar. inmiddels is er 1 stoel helemaal kapot en de tafel is krom. nu willen we een nieuwe tuinset kopen, dus echt van die relax stoelen met standen. geen lounge idee!
wij hebben 2 zitjes, een lounge stuk bij het huis:
en dan nog achteraan een terras waar ook een partytent van 3 bij 3 komt te staan. het is de bedoeling dat daar de tuinset onder komt.
ik ben benieuwd welke tuinset jullie hebben? ik heb al een beetje rond zitten kijken en de sets die ik mooi vind zitten al snel op de 900 euro! vind dat toch wel veel geld...
wij hebben 2 zitjes, een lounge stuk bij het huis:
en dan nog achteraan een terras waar ook een partytent van 3 bij 3 komt te staan. het is de bedoeling dat daar de tuinset onder komt.
ik ben benieuwd welke tuinset jullie hebben? ik heb al een beetje rond zitten kijken en de sets die ik mooi vind zitten al snel op de 900 euro! vind dat toch wel veel geld...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: wat voor tuinset hebben jullie? (geen lounge)
Zelf loop ik ook rond te kijken.
Zit te denken aan een goedkope aanbieding of om op marktplaats te kijken. Het huis en de tuin kosten momenteel even veel geld.
In de folder van Karwei en Jysk zag ik een paar leuke sets staan!
Helaas allemaal van hout, mijn schoonouders waarschuwde ons hiervoor omdat het wespen aan trekt. Hebben jullie hier last van of niet? Ze hadden afgelopen zomer drie wespennesten..
Zit te denken aan een goedkope aanbieding of om op marktplaats te kijken. Het huis en de tuin kosten momenteel even veel geld.
In de folder van Karwei en Jysk zag ik een paar leuke sets staan!
Helaas allemaal van hout, mijn schoonouders waarschuwde ons hiervoor omdat het wespen aan trekt. Hebben jullie hier last van of niet? Ze hadden afgelopen zomer drie wespennesten..
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
onze set is van wicker, kunststof. dus ik weet niet of het waar is dat hout aantrekt.
sowieso zou ik zelf nooit voor hout kiezen omdat je dan het hout moet behandelen enz. daar ben ik te lui voor!
ik wil dit keer juist wel wat meer geld uitgeven aan kwaliteit, in ieder geval niet via marktplaats en geen kunststof meer. maar goed, wij hebben het huis en de tuin dan verder ook al helemaal klaar. (op wat kleine dingen en de babykamer na dan, al hebben we daar alle uitgaves al voor gedaan.)
sowieso zou ik zelf nooit voor hout kiezen omdat je dan het hout moet behandelen enz. daar ben ik te lui voor!
ik wil dit keer juist wel wat meer geld uitgeven aan kwaliteit, in ieder geval niet via marktplaats en geen kunststof meer. maar goed, wij hebben het huis en de tuin dan verder ook al helemaal klaar. (op wat kleine dingen en de babykamer na dan, al hebben we daar alle uitgaves al voor gedaan.)
Pien- Ratel
Wij hebben een teakhouten set.
Is veel onderhoud, maar bij ons staat ie onder een verande. Dus het valt mee.
Is veel onderhoud, maar bij ons staat ie onder een verande. Dus het valt mee.
Gast- Gast
Vorige week was ik bij de ikea en ik vond dat ze daar ook heel leuke houten tuinsites hadden. Voor helemaal niet zo heel duur. Deze staan ook op de site.
yellow- Fluisteraar
- Aantal berichten : 76
Punten : 101
Registratiedatum : 22-11-10
deze hebben wij en een loungeset
eerder hadden wij een ronde tafel
deze en dan 4 stoelen erbij,erg mooi set, alleen jammer dat het niet in de tuin paste
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
yellow schreef:Vorige week was ik bij de ikea en ik vond dat ze daar ook heel leuke houten tuinsites hadden. Voor helemaal niet zo heel duur. Deze staan ook op de site.
Maar ze wilde toch juist geen hout? Ik wilde mijn tuinset namelijk ook plaatsen maar de helft van onze tuinset is van hout. (tafelblad en de zittingen) Het frame is van aluminium. Hij heeft ons toen zo'n 400 euro gekost en ik ben er nog altijd heel blij mee. Maar goed je wilde geen hout
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10
Wij hebben een loungeset (ongeveer hetzelfde als wat jij op de foto hebt staan Pien) en wij hebben een tuinset van aluminium denk ik?
Zo'n stoelen iig:
Zo'n stoelen iig:
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Deze set hebben wij een paar jaar geleden bij de Boerenbond gekocht.
Wij hebben er toen ongeveer € 500 voor betaald, inclusief kussens.
Gast- Gast
Ik heb 4 'normale' stoelen van wicker, 1 verstelbare stoel en 'n voetenbankje, beide ook van wicker. Daarbij 'n zelfgemaakte houten tafel.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wij hebben trouwens ook nog 2 van deze bedden
Ligt zo lekker in de tuin :-)
Ligt zo lekker in de tuin :-)
Gast- Gast
Vorig jaar ben ik met mijn moeder opzoek geweest naar een tuinset. En uiteindelijk heeft mijn moeder een tuinset gekocht bij de Gamma, ook de Praxis had leuke aanbiedingen en ook nog eens voordelig. Maar die hebben ze niet het hele jaar in hun assortiment dus ik zou wat dat betreft nog wat langer wachten tot het echt meer tuinmeubel tijd is.
Mijn ouders hebben al jaren een houten tuinset, nog nooit last van wespen gehad, daar heb ik overigens ook nog nooit van gehoord! Verder zetten zij de tuinset in de winter binnen en daardoor hebben ze er eigenlijk heel weinig onderhoud aan. Ik geloof dat mijn moeder hem 1 keer in het jaar in de olie zet en dat is voordat de set voor de winter de garage in gaat. Dat is in een uurtje gedaan.
Zelf vind ik hout wel het mooist, aluminium ook wel, maar plastic, zoals de onderstaande stoel vind ik zo lelijk!
Mijn ouders hebben al jaren een houten tuinset, nog nooit last van wespen gehad, daar heb ik overigens ook nog nooit van gehoord! Verder zetten zij de tuinset in de winter binnen en daardoor hebben ze er eigenlijk heel weinig onderhoud aan. Ik geloof dat mijn moeder hem 1 keer in het jaar in de olie zet en dat is voordat de set voor de winter de garage in gaat. Dat is in een uurtje gedaan.
Zelf vind ik hout wel het mooist, aluminium ook wel, maar plastic, zoals de onderstaande stoel vind ik zo lelijk!
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Deze is van karwei, de tafel is 119 euro en de stoelen nu 2 voor 70 euro. In totaal dus 260 euro. Ik ga voor deze sparen!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
Plien84 schreef:
Deze is van karwei, de tafel is 119 euro en de stoelen nu 2 voor 70 euro. In totaal dus 260 euro. Ik ga voor deze sparen!
Wij hebben dezelfde set. En we hebben de tafel nogmaals en dan met deze stoelen
http://www.karwei.nl/assortiment/tuin/tuinmeubels/tuinstoelen/dinerstoel-plaza/
Dikkie_Dik- Fluisteraar
- Aantal berichten : 65
Punten : 65
Registratiedatum : 06-12-10
deze is leuk! en ook mooi aantrekkelijk qua prijs... kussens hoeven we niet, die hebben we zomer 2009 nieuw gekocht dus dat is zonde...Plien84 schreef:
Pien- Ratel
&
Ik heb deze set van de Gamma. Heb nu 2 stoelen maar ga er binnenkort nog een stoel bij kopen. Ben er erg blij mee, vooral ook omdat hij op mn balkon past.. Het loungebed is mn grote vriend
Laatst aangepast door Reeza op wo 16 maa 2011 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Geen Ik heb een houten bankje op het balkon staan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Birgit schreef:
Deze set hebben wij een paar jaar geleden bij de Boerenbond gekocht.
Wij hebben er toen ongeveer € 500 voor betaald, inclusief kussens.
Deze hebben wij ook. Zonder kussens en met grote parasol waren we 300 euro kwijt bij de Leenbakker
Edit: zo te zien heb jij geen glazen blad of wel?
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Geen Ik heb een houten bankje op het balkon staan.
+1
Gast- Gast
ik heb hem nog niet, maar heb deze tafel alvast gevraagd voor mijn verjaardag... zonder de banken want dat zit voor geen meter denk ik. wil er dan van die rieten stoelen bij, daar heb ik zo snel even geen plaatje van
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Die is leuk Marietje!
Ik heb echt een pieeepklein plaatsje, dus ik denk dat ik alleen een bankje en tafeltje neer zet ofzo.
Ik vind dit bankje van Ikea wel leuk, maar heb liever een houten. (dit is staal)
Deze van de Gamma is ook wel leuk
En zie net een super leuke op Marktplaats, maar tegen de tijd dat ik die wil kopen, is die natuurlijk allang weg..
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/431597302/1
Ik heb echt een pieeepklein plaatsje, dus ik denk dat ik alleen een bankje en tafeltje neer zet ofzo.
Ik vind dit bankje van Ikea wel leuk, maar heb liever een houten. (dit is staal)
Deze van de Gamma is ook wel leuk
En zie net een super leuke op Marktplaats, maar tegen de tijd dat ik die wil kopen, is die natuurlijk allang weg..
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/431597302/1
Gast- Gast
Een simpele. Grote donkerblauwe ovale tafel, 4 bijpassende verstelbare stoelen met 4 truttige stoelkussens en nog 4 extra witte verstelbare stoelen via via voor als we met meer mensen buiten zittten. De donkerblauwe set is denk ik al wel negen jaar oud maar voldoet prima
Ik vind zo'n loungeset trouwens best leuk en hip maar niet nodig voor ons en we kunnen t ook niet betalen.
Ik vind zo'n loungeset trouwens best leuk en hip maar niet nodig voor ons en we kunnen t ook niet betalen.
Gast- Gast
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
*Marietje* schreef:ik heb hem nog niet, maar heb deze tafel alvast gevraagd voor mijn verjaardag... zonder de banken want dat zit voor geen meter denk ik. wil er dan van die rieten stoelen bij, daar heb ik zo snel even geen plaatje van
Oei ik zou wel opletten als je rieten stoelen koopt! Die kraken heel snel als ze tijdje gebruikt zijn en ze worden snel lelijk! Ik vind de tafel wel superleuk!
Gast- Gast
Wij gaan vanavond voor deze set kijken:
Daarnaast hebben wij nog andere stoelen die je kunt verstellen e.d. voor als je meer wilt zonnen (Action, niet zo duur wel goed!).
Daarnaast hebben wij nog andere stoelen die je kunt verstellen e.d. voor als je meer wilt zonnen (Action, niet zo duur wel goed!).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat voor matras hebben jullie?
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» Wat voor koffer hebben jullie?
» Wie hebben jullie voor de voogdij als jullie iets overkomt?
» Wat voor matras hebben jullie?
» Wat voor dekbed hebben jullie?
» Wat voor koffer hebben jullie?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: