Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

2 plaatsers

Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  blondje1313 do 2 dec 2010 - 21:35

Hallo,
Omdat de mentor er vandaag niet is mag ik één van mijn brugklassen vanmiddag twee uur bezighouden met Sinterklaas.
Ze hebben allemaal een lootje getrokken en een cadeautje voor iemand gekocht, maar zonder surprise of gedicht. Alleen het uitpakken is dus vlug gedaan.
Heeft er iemand leuke ideeën hoe we de rest van de tijd door kunnen brengen?

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  Lotus do 2 dec 2010 - 21:42

Misschien met de hele klas een sinterklaasgedicht maken voor de mentor? Geen idee of dat haalbaar is hoor, ik noem maar wat.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 21:54

Het zijn alleen kadootjes dus wellicht kun je een spel verzinnen waarmee je de kadootjes uitpakt? Je zou bv pictonary kunnnen doen op het bord en degene die het raad mag zijn/ haar kadootje uitpakken. Als het kadootje uitgepakt is mag die persoon iets tekenen. Zo gaat het uitpakken iets langzamer Very Happy.

Wat had de persoon zelf bedacht die nu uitvalt? Dit moet toch worden doorgespeeld neem ik aan of niet?

Veel plezier!

Oh en ik hoop dat je mijn idee leuk vindt Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  blondje1313 do 2 dec 2010 - 21:57

Ja, beide ideeën zijn leuk!
Daar kan ik zeker mee vooruit, bedankt!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 6:58

En hoe is het uiteindelijk gegaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  blondje1313 vr 3 dec 2010 - 23:00

Mijn stagiaire had opdrachten voor hints en pictionary verzonnen, diegene die de opdracht goed had mocht een cadeautje voor iemand pakken.
Ze waren allemaal razendenthousiast bounce (en wij waren uitgeput na twee uur), dus zeker voor herhaling vatbaar!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas Empty Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum