ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas
Hallo,
Omdat de mentor er vandaag niet is mag ik één van mijn brugklassen vanmiddag twee uur bezighouden met Sinterklaas.
Ze hebben allemaal een lootje getrokken en een cadeautje voor iemand gekocht, maar zonder surprise of gedicht. Alleen het uitpakken is dus vlug gedaan.
Heeft er iemand leuke ideeën hoe we de rest van de tijd door kunnen brengen?
Omdat de mentor er vandaag niet is mag ik één van mijn brugklassen vanmiddag twee uur bezighouden met Sinterklaas.
Ze hebben allemaal een lootje getrokken en een cadeautje voor iemand gekocht, maar zonder surprise of gedicht. Alleen het uitpakken is dus vlug gedaan.
Heeft er iemand leuke ideeën hoe we de rest van de tijd door kunnen brengen?
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Re: ideeen voor Sinterklaasmiddag brugklas
Misschien met de hele klas een sinterklaasgedicht maken voor de mentor? Geen idee of dat haalbaar is hoor, ik noem maar wat.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Het zijn alleen kadootjes dus wellicht kun je een spel verzinnen waarmee je de kadootjes uitpakt? Je zou bv pictonary kunnnen doen op het bord en degene die het raad mag zijn/ haar kadootje uitpakken. Als het kadootje uitgepakt is mag die persoon iets tekenen. Zo gaat het uitpakken iets langzamer .
Wat had de persoon zelf bedacht die nu uitvalt? Dit moet toch worden doorgespeeld neem ik aan of niet?
Veel plezier!
Oh en ik hoop dat je mijn idee leuk vindt .
Wat had de persoon zelf bedacht die nu uitvalt? Dit moet toch worden doorgespeeld neem ik aan of niet?
Veel plezier!
Oh en ik hoop dat je mijn idee leuk vindt .
Gast- Gast
Ja, beide ideeën zijn leuk!
Daar kan ik zeker mee vooruit, bedankt!
Daar kan ik zeker mee vooruit, bedankt!
blondje1313- Kletskop
Mijn stagiaire had opdrachten voor hints en pictionary verzonnen, diegene die de opdracht goed had mocht een cadeautje voor iemand pakken.
Ze waren allemaal razendenthousiast (en wij waren uitgeput na twee uur), dus zeker voor herhaling vatbaar!
Ze waren allemaal razendenthousiast (en wij waren uitgeput na twee uur), dus zeker voor herhaling vatbaar!
blondje1313- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» ideeen voor ....
» ideeën voor kado?
» ideeen voor een partijtje
» Ideeën voor een familiedag?
» Als je nog geen ideeën had voor je bruidsreportage
» ideeën voor kado?
» ideeen voor een partijtje