Verlof vanaf +- half augustus, ook nog vakantie?
+6
blondje1313
sheila123
Flip Fluitketel
Liadan
Happydobby
M@niek
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Verlof vanaf +- half augustus, ook nog vakantie?
Zoals ik nu uitreken ga ik rond 22 augustus met verlof. Ik vind het eigenlijk onzin om dan in juni of juli nog vakantie te hebben. Maar straks krijg ik het heel zwaar en zou ik het wel fijn gevonden hebben. Of ik pak in mei nog een week of 2. Aangezien dit mijn eerste zwangerschap is weet ik niet wat ik kan verwachten, dus vraagje aan de moeders, wat zouden jullie doen? Ik doe redelijk zwaar werk (schoonmaak en thuiszorg)
Gast- Gast
Re: Verlof vanaf +- half augustus, ook nog vakantie?
ik heb na mijn verlof 3 weken vakantie aangeplakt
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik zou de vakantie achter je verlof plakken als dat mogelijk is. Ik heb dat ook gedaan bij de oudste, en dat was echt heerlijk, paar weken extra nog thuis.
Gast- Gast
Ik heb in vanaf juni verlof en ik heb volgende week 3 weken vakantie.
Dit omdat wij nog met z'n tweeen wegwilde.
Na mijn verlof heb ik nog een maand onbetaald verlof en nog een week vakantie.
Jij zou dus je vakantie erachter aan kunnen plakken zodat je langer met bij je kindje kan blijven.
Dit omdat wij nog met z'n tweeen wegwilde.
Na mijn verlof heb ik nog een maand onbetaald verlof en nog een week vakantie.
Jij zou dus je vakantie erachter aan kunnen plakken zodat je langer met bij je kindje kan blijven.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Ik zou in mei een week vakantie nemen en dan de rest achter je verlof aan plakken.
Als het werken eerder niet meer gaat, dan kom je in de ziektewet en kost je dat geen verlofuren.
Ik neem 4 weken vakantie op na mijn verlof, heerlijk, ik vind het veel te snel om 10 weken na mijn bevalling alweer te moeten gaan werken.
Als het werken eerder niet meer gaat, dan kom je in de ziektewet en kost je dat geen verlofuren.
Ik neem 4 weken vakantie op na mijn verlof, heerlijk, ik vind het veel te snel om 10 weken na mijn bevalling alweer te moeten gaan werken.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Mijn verlof ging verleden jaar 25augustus in. Ik heb de zomerperiode nog gewoon doorgewerkt, al was het vanaf de 27e week wel 50% ivm vrmoeidheid en last van rug. Ik heb in mei/juni 3,5 wk vakantie gehad en na mijn verlof nog 3weken eraan geplakt.
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik heb bij mijn dochter 3 weken vakantie/snipperdagen na mijn verlof vastgeplakt,vond het heerlijk! Ook omdat ik bv gaf vond ik het wel lekker om wat langer thuis te zijn. Gelukkig ging het kolven op mijn werk wel heel goed. Ik moet nu weer starten begin juli ongeveer en wil er dan ook weer 3 weken achter plakken.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik kan me indenken dat je juist ook van tevoren nog met je vriend/man een weekje van elkaar wilt genieten, nu dat nog kan!
Wij gaan volgende week een weekendje weg, in juni ook nog met schoonfamilie, maar ik wil eigenlijk van de zomer ook gewoon nog een (mid)weekje er tussenuit.
Wel low-budget, want geld kunnen we wel ergens anders voor gebruiken!
Wij gaan volgende week een weekendje weg, in juni ook nog met schoonfamilie, maar ik wil eigenlijk van de zomer ook gewoon nog een (mid)weekje er tussenuit.
Wel low-budget, want geld kunnen we wel ergens anders voor gebruiken!
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Ik heb mijn vakantie ook na mijn verlof er bij aangeplakt. Heerlijk vond ik die extra weken. Maar anders neem je nog een weekje in juni ofzo?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Bij de eerste heb ik er 3 weken achteraan geplakt. Ben toen in mei bevallen.
Vond dat echt heerlijk.
Nu begin ik weer begin juni met werken en plak ik er 1 weekje achteraan en dan eind juli begin augustus nog 3 weken.
Vond dat echt heerlijk.
Nu begin ik weer begin juni met werken en plak ik er 1 weekje achteraan en dan eind juli begin augustus nog 3 weken.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
We gaan ook nog een weekje weg, dus ik heb gevraagd of mijn vriend dat eind mei begin juni wil dan. Dan plak ik er na mijn verlof nog een paar weken aan vast. Heb ik de eerste echt warme dagen (hopelijk) een weekje vrij, en dan na mijn verlof nog even. Ik wil ook borstvoeding geven, dus dat is inderdaad wel een goeie van (ik weet ff niet meer wie :$)
Gast- Gast
Ik neem 3 of 4 weken na mijn verlof vakantie!
Gast- Gast
Ik heb toen in week 25 en 26 van mijn zwangerschap 2 weken vakantie gehad (in aug.) omdat we eigenlijk nog op vakantie wilden met zn 2e maar helaas hebben we niks meer kunnen vinden wat we de moeite waard vonden. We zaten in het hoogseizoen en alles was dus ontzettend duur. We wilden last minute boeken omdat we geen idee hadden hoe ik eraan toe zou zijn en wat ik nog zou kunnen. Helaas waren er alleen nog betaalbare all-in lastminutes en aangezien je geen warmbuffet "mag" eten als je zwanger bent...(vooral in het buitenland moet je hiermee oppassen).
Ik heb 1 week vakantie na mijn verlof eraan geplakt maar ik ben ook tevroeg bevallen dus het waren toch dik 12w na de geboorte.
Ik heb 1 week vakantie na mijn verlof eraan geplakt maar ik ben ook tevroeg bevallen dus het waren toch dik 12w na de geboorte.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
ik werk in een winkel,veel lopen en tillen(al mocht ik dat niet meer van me leidinggevende)en in de zomer erg warm,ik heb eind september verlof gehad,maar heb 3 weken vakantie ervoor gedaan,en gelukkig maar want ik trok het echt niet meer om nog langer te werken,heb ook niks aan mijn vakantie en verlof gehad omdat ik weinig tot niks meer kon.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Teddyaapje schreef: Helaas waren er alleen nog betaalbare all-in lastminutes en aangezien je geen warmbuffet "mag" eten als je zwanger bent...(vooral in het buitenland moet je hiermee oppassen).
Dit mag wel hoor. Ik heb in oktober een all in vakantie gedaan en dat eten was prima te doen (Gran Canaria). Van het reisbureau zeiden ze alleen dat je in Turkije wat beter moet opassen en dan vooral met voor geschild fruit en sla ed, omdat dat vaak of niet gewassen wordt of met hun kraanwater wat niet heel gezond voor ons is.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Soortgelijke onderwerpen
» Barbie's baby, vanaf augustus op tv
» Nog een half uur...
» Is het glas bij jou half vol of half leeg?
» Wie is er 4 augustus vrij!
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
» Nog een half uur...
» Is het glas bij jou half vol of half leeg?
» Wie is er 4 augustus vrij!
» Vakantie from hell, n.a.v. Red mijn Vakantie
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: