Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Iphone bezitters, wat moesten jullie bijbetalen en bij welke

+8
ExpressoB
SoezieQ
Beachgirl
_Femme
Nathalie
Tyrael
Lady4
Pien
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Iphone bezitters, wat moesten jullie bijbetalen en bij welke - Pagina 2 Empty Re: Iphone bezitters, wat moesten jullie bijbetalen en bij welke

Bericht  _Femme wo 30 maa 2011 - 3:42

ExpressoB schreef:
_Femme schreef:Welke Iphone hebben jullie? iPhone 3G (zomer 2009)
Wat moesten jullie bij betalen? 50 euro
Welke provider hebben jullie? T-Mobile, was toen nog de enige aanbieder
Welk abbonnement hebben jullie? eh 300 sms en 300 min geloof ik? in ieder geval betaal ik 29,95 per maand

Ben heel blij met dat gekke ding Very Happy M'n contract is bijna verlopen, laat ik hem simlockvrij maken, steek ik er een goedkoop kaartje in en dan hou ik hem lekker smile

is die niet al simlock vrij?!

bij de iphone 4 kan het niet want zit een heel klein sim-kaartje in, die breek je uit de 'normale' simkaart.

Is dat zo? Ik heb laatst geprobeerd om er een andere simkaart in te doen maar toen deed hij het niet.. Of ligt dat dan aan die simkaart? Moet ik trouwens gewoon naar een telefoonwinkel om het simlockvrij te maken, weet iemand dat?

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Iphone bezitters, wat moesten jullie bijbetalen en bij welke - Pagina 2 Empty Re: Iphone bezitters, wat moesten jullie bijbetalen en bij welke

Bericht  Sweety wo 30 maa 2011 - 3:59

Welke Iphone hebben jullie? 3 GS
Wat moesten jullie bij betalen? Ik heb niks bij betaald want heb hem via MP gekocht
Welke provider hebben jullie? Vodafone
Welk abbonnement hebben jullie? Sims only 350 min/sms en onbeperkt internet
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 wo 30 maa 2011 - 4:02

Ik geloof dat Vodafone nu weer een aanbieding heeft waarbij de
iPhone 4 99 euro kost. Zag in iedere geval wat reclame daarvoor in de bushokjes hangen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:04

Mimpie schreef:Het ligt ook aan je klantenstatus hoeveel je bij moet betalen.

Ik moest vorig jaar voor mijn nieuwe telefoon (geen Iphone) via internet bij verlenging van mijn abbo 75 euro bijbetalen.

Toen ben ik naar de winkel gegaan en daar bleek ik status D te hebben, en was diezelfde telefoon voor mij gratis.

Je status wordt bepaald door hoe lang je al klant bent bij je provider en of je vaak meer betaald/vaak over je bundel zit e.d. Ik zit áltijd over mijn bundel heen en ben al 8 jaar klant bij HI dus daarom was die telefoon toen gratis. Als je via internet verlengd wordt je status niet nagekeken.

hoe kan je zien welke status je hebt? Ik zit namelijk op de site van KPN maar kan het niet vinden.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 30 maa 2011 - 4:18

Iphone 4
180 euro bijbetalen
Telfort

Eerste zes maanden: 20 euro abonnementskosten
De daarop volgende 18 maanden: 35 euro abonnementskosten

200 belminuten plus 100 smsjes en onbeperkt internet

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:41

Lily schreef:
hoe kan je zien welke status je hebt? Ik zit namelijk op de site van KPN maar kan het niet vinden.
Dat kan je zelf ook niet zien Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 30 maa 2011 - 4:45

aha oke, nah ik heb denk ik ook hoog, zit heeel vaak boven m`n bundel haha

Gast
Gast

Bericht  Melis_je wo 30 maa 2011 - 4:45

_Femme schreef:

Is dat zo? Ik heb laatst geprobeerd om er een andere simkaart in te doen maar toen deed hij het niet.. Of ligt dat dan aan die simkaart? Moet ik trouwens gewoon naar een telefoonwinkel om het simlockvrij te maken, weet iemand dat?

Na een jaar moet de provider hem simlock-vrij maken als je daar om vraagt. Ik weet niet waar je dan heen moet.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: