Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleine cadeautjes van onder de 3 euro

5 plaatsers

Ga naar beneden

Kleine cadeautjes van onder de 3 euro Empty Kleine cadeautjes van onder de 3 euro

Bericht  Monte do 2 dec 2010 - 8:55

Met sinterklaas ga ik dit jaar spelletjes doen. En daarbij krijgt iedereen een aantal kleine cadeautjes van onder de 3 euro. Ze mogen echt niet duurder zijn. En daarbij moet iedereen(man,vrouw, oud, jong) ze kunnen gebruiken of leuk vinden, dus niet echt typische mannen of vrouwen dingen.

Ik heb echt zo weinig ideeën hiervoor. Jullie nog ideeën?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleine cadeautjes van onder de 3 euro Empty Re: Kleine cadeautjes van onder de 3 euro

Bericht  Zininzon do 2 dec 2010 - 8:59

Ga eens naar de Action of Xenos. Ik weet zeker dat je daar slaagt!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Kleine cadeautjes van onder de 3 euro Empty Re: Kleine cadeautjes van onder de 3 euro

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 9:06

Precies en bij de Hema en Zeeman kun je ook nog kijken. Ik moest precies hetzelfde doen voor op mijn werk en ik heb daar echt leuke cadeautjes gescoord.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte do 2 dec 2010 - 9:14

Jeanette schreef:Precies en bij de Hema en Zeeman kun je ook nog kijken. Ik moest precies hetzelfde doen voor op mijn werk en ik heb daar echt leuke cadeautjes gescoord.

Wat voor soort dingen had jij allemaal dan?
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Jeanette do 2 dec 2010 - 9:16

Nou, het was voor verstandelijke gehandicapten, dus dat zijn ook wel andere interesses natuurlijk. Maar je hebt er leuke dingetjes voor in huis, lekkere bad spulletjes, kalenders, leuke handdoeken, spelletjes enzo. Gewoon even rondneuzen, je vindt er vast wel wat!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Inge do 2 dec 2010 - 10:39

bij blokker heb je voor 1,50 een hanger waar je riemen aan kan hangen.
Verder idd kijken bij Action en Xenos...
Leuke kaarsjes, badschuim, douchgel, chocola, kraslot, 1/5e staatslot,
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 12:01

- Wierook + wierook houder (Xenos)
- Waxinelichtjes houder (Xenos)
- Waxinelichtjes (Overal wel)
- Theedoosje met thee
- Gezichts scrub (HEMA)
- Lufa met zeep (Drogisterij)
- Shotglazen (Xenos)
- Likeurtjes (Slijterij)
- Handzalf (Die van Dove is fijn!)
- Chocoladeletter
- Maskertjes
- Puzzelboekjes
- Tijdschrift

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 22:50

Vorig jaar had je ook in heel veel winkels van die onderzetters waar je zelf foto`s in kan doen. Ook erg leuk. Geloof dat ze 2.49 waren. Verder is hetgeen wat ik wou noemen hierboven al genoemd.

Gast
Gast

Bericht  minoessepoes do 2 dec 2010 - 23:12

Bij de Blokker hebben ze een 1 euro bak, daar heb ik zo'n nep waxinelichtje in de vorm van een sneeuwpop die rood licht geeft uit gevist en zo'n ding wat je kan "breken"en daarna je handen aan kan warmen. Verder heeft mijn vriend goedkope kerstverlichting gekocht en bij de Hema voor 2 euro fietslampjes, want die kan ook bijna iedereen wel gebruiken. Bij de Xenos hebben we van die zuurstokjes gekocht in rood en wit die je in de kerstboom kan hangen en een hello kitty aftelkalender tot kerst met van die chocolaatjes.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:13

Inderdaad gewoon naar eerder genoemde winkels gaan, daar vind je altijd wel wat Very Happy.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 23:17

Ik heb een kerst DVD (€2,99 Wibra) - fondue-set (€2,99 Wibra) - 2011 Kalender (€1,99 Kruidvat) & keukenschort (€2,75 Zeeman) gekocht voor het dobbelen met Sinterklaas. Gewoon naar zulk soort winkels gaan en dan slaag je echt wel voor wat leuks. Dit is ook voor mannen én vrouwen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: