Flikken Maastricht
+3
smurfin22
BJA
Angela_1986
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Flikken Maastricht
Wie volgt dit ook? Ik kijk het zelf al vanaf seizoen 1.. Als ik het gemist heb baal ik echt Iemand een idee wanneer het volgende seizoen weer gaat beginnen? Ik hoop wel echt dat Wolfs in de serie blijft, was wel een onverwacht einde gisteren!
Gast- Gast
Re: Flikken Maastricht
Ik volg het ook al vanaf seizoen 1 en als ik 't niet kan kijken op vrijdagavond dan kijk ik 't altijd terug
Geen idee wanneer het volgende seizoen begint, heb ook nog niet op de site gekeken... Hoop dat 't niet te lang duurt!
Het einde was inderdaad onverwachts! Ondanks dat ik al wel zo'n idee had dat er iets niet klopte met dat geld en dat Wolfs er iets mee te maken had. Hij reageerde steeds zo vaag/ongeinteresseerd als Eva daar mee bezig was.
Geen idee wanneer het volgende seizoen begint, heb ook nog niet op de site gekeken... Hoop dat 't niet te lang duurt!
Het einde was inderdaad onverwachts! Ondanks dat ik al wel zo'n idee had dat er iets niet klopte met dat geld en dat Wolfs er iets mee te maken had. Hij reageerde steeds zo vaag/ongeinteresseerd als Eva daar mee bezig was.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Wat een einde he!
In 2011 staan er opnames gepland voor de telefilm en ook voor seizoen 6, weer 10 afleveringen.
De telefilm is voor 2012. Wanneer seizoen 6 op de planning staat voor uitzending is nu nog niet bekend.
In 2011 staan er opnames gepland voor de telefilm en ook voor seizoen 6, weer 10 afleveringen.
De telefilm is voor 2012. Wanneer seizoen 6 op de planning staat voor uitzending is nu nog niet bekend.
Gast- Gast
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien!
Vond het een goede serie en ga het vaker kijken.
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
BJA schreef:Ik heb het gisteren voor het eerst gezien!
Of begin gewoon nu bij seizoen 1 De komende maanden komt het niet..
Gast- Gast
Oeee, was spannend gisteren!
Erg goede serie.
Balen dat het weer voorbij is..
Erg goede serie.
Balen dat het weer voorbij is..
Gast- Gast
ik volg het ook vanaf seizoen 1 en vind het echt geweldig, als ik het niet kan zien kijk ik het altijd de volgende dag terug.
Vanaf volgende week komt er flikken gent. Ook erg leuk
Vanaf volgende week komt er flikken gent. Ook erg leuk
smurfin22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 89
Punten : 161
Registratiedatum : 13-01-11
Ik baal er ook van dat het zo lang duurt voordat de volgende aflevering komt! Ik volg het altijd met veel plezier.
Nu benieuwd naar hoe Flikken Gent is.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Dennenappel schreef:
Heb je dat in die tien seizoenen nog nooit gezien?
Gast- Gast
Wij volgen het ook! We denken zelf dat Wolfs er misschien ingeluisd is, omdat ze het geld wel heel snel vonden...
Gast- Gast
Nee ik heb Flikken Gent nog nooit gezien! Maar het is dus erg leuk?
@ Jip; dachten wij ook. Of dat zijn dochter er wat mee te maken heeft en hij die wilt beschermen.
@ Jip; dachten wij ook. Of dat zijn dochter er wat mee te maken heeft en hij die wilt beschermen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Flikken Gent vond ik persoonlijker leuker; meer humor, meer personages, spannendere verhaallijnen. Kortom ook wat geloofwaardiger. Dus zou zeker een keer een aflevering kijken als ik jou was.
Baby- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 75
Registratiedatum : 13-03-11
wij keken het ook altijd...vaste prik! Jammer dat het afgelopen is en wat een eind!
Maar het vorige seizoen was het ook zo'n raar eind, wat toch weer anders afliep.Want ja wat is flikken maastricht zonder Wolfs
De film ben ik ook wel benieuwd na!
Maar het vorige seizoen was het ook zo'n raar eind, wat toch weer anders afliep.Want ja wat is flikken maastricht zonder Wolfs
De film ben ik ook wel benieuwd na!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Flikken rules!
Wat vinden jullie er zo leuk aan?
Ik vooral de verhaallijn tussen Wolfs & Eva eigenlijk. En daaromheen dan 'misdaden' en het oplossen ervan.
Wat vinden jullie er zo leuk aan?
Ik vooral de verhaallijn tussen Wolfs & Eva eigenlijk. En daaromheen dan 'misdaden' en het oplossen ervan.
Ringling- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 646
Registratiedatum : 28-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: