Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Antwerpen/Maastricht

+5
Jerry
Raindrop
Shy
SparklingEyes
ExpressoB
9 plaatsers

Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Antwerpen/Maastricht

Bericht  ExpressoB di 24 jul 2012 - 4:18

Wat is leuk om te winkelen, een paar dagen met mijn moeder weg. Waarheen?! Jullie tips/ideetjes etc. Wij dachten (of eigenlijk moeders:P) aan die steden.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  SparklingEyes di 24 jul 2012 - 9:03

ExpressoB schreef:Wat is leuk om te winkelen, een paar dagen met mijn moeder weg. Waarheen?! Jullie tips/ideetjes etc. Wij dachten (of eigenlijk moeders:P) aan die steden.

Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest, dus daar kan ik je niets over vertellen.. Maastricht? Ja das echt één van mijn favo steden! Je kunt er gezellig winkelen, cultuur opsnuiven, lekker eten .. Onwijs leuk gewoon. Ik heb twee keer een hotel gehad bij station Randwijck in de buurt, de laatste keer was ik in een ander hotel (kom ff niet op de naam)... Beide hotels lagen op fijne afstand van het centrum van Maastricht..

Sja, als ik aan Maastricht denk, krijg ik gelijk een grote smile op mijn gezicht en wil ik er zo snel mogelijk weer heen!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Shy di 24 jul 2012 - 18:13

Ik vindt allebei heel erg leuk dus aan mij heb je niks! Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Raindrop wo 25 jul 2012 - 3:46

Ik zou voor Antwerpen gaan maar ik ben denk ik al te vaak in Maastricht geweest haha.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Jerry wo 25 jul 2012 - 6:12

Aan mij heb je ook niks: nog nooit in Maastricht gewinkeld, maar Antwerpen vond ik echt heel erg leuk! Dan zou ik meteen een overnachting erbij nemen en 's avonds lekker naar de bios (= Heule Grote, maar de films worden er niet anders van natuurlijk :P )!
Er zit ook een heel groot winkelcentrum iets buiten het centrum (moet je met 'n bus naartoe), ook erg leuk om naartoe te gaan!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Atelier Madame wo 25 jul 2012 - 6:31

Ik vind Antwerpen echt heel erg leuk! Je kunt er zo fijn shoppen! En het is gewoon een hele mooie stad waar je veel kunt zien. Helemaal in de haven heb je nu ook een vet museum.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Erin wo 25 jul 2012 - 6:35

Volgens mij is het ook Solden in Antwerpen dus nog leuker met shoppen! Maastricht ben ik nog nooit geweest..
Erin
Erin
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Woonplaats : Underneath the mango tree

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Arwyn wo 25 jul 2012 - 6:44

Over Antwerpen hoor ik altijd heel goede verhalen!
Maastricht vind ik dan toch alweer wat normaler zeg maar, haha. Voor een paar dagen weg zou ik dan toch voor Antwerpen kiezen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  NoName88 wo 25 jul 2012 - 8:55

SparklingEyes schreef:
ExpressoB schreef:Wat is leuk om te winkelen, een paar dagen met mijn moeder weg. Waarheen?! Jullie tips/ideetjes etc. Wij dachten (of eigenlijk moeders:P) aan die steden.

Ik ben nog nooit in Antwerpen geweest, dus daar kan ik je niets over vertellen.. Maastricht? Ja das echt één van mijn favo steden! Je kunt er gezellig winkelen, cultuur opsnuiven, lekker eten .. Onwijs leuk gewoon. Ik heb twee keer een hotel gehad bij station Randwijck in de buurt, de laatste keer was ik in een ander hotel (kom ff niet op de naam)... Beide hotels lagen op fijne afstand van het centrum van Maastricht..

Sja, als ik aan Maastricht denk, krijg ik gelijk een grote smile op mijn gezicht en wil ik er zo snel mogelijk weer heen!

Goed om te lezen, ik ga morgen met mijn zusje smile Was dat soms het NH Hotel?

En on topic: ik ben ook een keer 3 dagen in Antwerpen geweest (met vriendinnen) maar wij vonden het erg tegenvallen... Was misschien ook wel een klein beetje omdat er eentje niet zo goed in d'r vel zat. 1e dag gewinkeld in Antwerpen, (bijna) niks gekocht. Tweede dag zijn we teruggereden naar Breda om te winkelen. Dat ging stukken beter!!
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  ExpressoB vr 27 jul 2012 - 7:38

Bedankt voor de reacties. Meningen wisselen;)
Ze zei vd week nog; "of wil je naar barcelona?"
Uh geen idee haha, is wel heel wat anders en kostenplaatje ook maar iemand er al is geweest?!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Arwyn vr 27 jul 2012 - 7:44

Barcelona is leuk!
Daar ben ik twee jaar geleden geweest met mijn moeder. Hadden een hotel vlakbij de Ramblas, konden zo naar de zee lopen, heerlijk! Het leven is ook gewoon heel relaxt. Het is bijvoorbeeld heel normaal als je om half11/11uur 's avonds nog eens een restaurantje in loopt om te eten. Ik had soms ook helemaal niet door hoe laat het al was, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Antwerpen/Maastricht Empty Re: Antwerpen/Maastricht

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum