Decoratieletters slaapkamer
+13
Annie24
Tazz
Tsjip
Meeko
Lynn_
holaagirl
PapillonRose
kletskousje
Coccinelle
Pien
Mel
Mida4you
yes1984
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Decoratieletters slaapkamer
Ik ook eigenlijk welLejow schreef:Tsjip schreef:yes1984 schreef:Tsjip schreef:Lynn_ schreef:Iemand van het forum hier maakt ze ook zelf! Weet even de naam niet meer maar misschien reageert ze nog :-).
Hier ben ik! Mijn vriend en ik maken ze inderdaad zelf. Erg leuk om te doen en iedereen is tot nu toe erg enthousiast! Voor vragen mag je altijd pm'en.
Pfoeh dat is nog een heel gedoe om vanaf mijn IPhone in de auto een bericht te typen...
Heb je misschien een site waar ik kan kijken? Ben erg benieuwd.
Je hebt een PM!
Oeh oeh, ik zou ook wel een PM willen!!!
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Wij hebben de letters vanuit Metaal, gemaakt met het lettertype dat Indy op haar geboortekaartje had
Deze heeft mijn oom gemaakt die een eigen zaak heeft
Deze heeft mijn oom gemaakt die een eigen zaak heeft
Gast- Gast
Ik wil ook wel een PM van jou!!Tsjip schreef:yes1984 schreef:Tsjip schreef:Lynn_ schreef:Iemand van het forum hier maakt ze ook zelf! Weet even de naam niet meer maar misschien reageert ze nog :-).
Hier ben ik! Mijn vriend en ik maken ze inderdaad zelf. Erg leuk om te doen en iedereen is tot nu toe erg enthousiast! Voor vragen mag je altijd pm'en.
Pfoeh dat is nog een heel gedoe om vanaf mijn IPhone in de auto een bericht te typen...
Heb je misschien een site waar ik kan kijken? Ben erg benieuwd.
Je hebt een PM!
Vond die van Mijntz heel erg leuk maar als er klachten zijn is dat natuurlijk weer minder.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Zo wat een interesse ineens! Leuk! Als het goed is hebben jullie allemaal een PM van mij met de website.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Tsjip: zou je mij de link ook willen sturen?
Bij mijntjez zou ik ook niet bestellen.
Geloof dat er op radar ofzo ook een heel topic over te vinden is!
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Tsjip: zou je mij de link ook willen sturen?
PM!
Tsjip- Prater
Annie24 schreef:PapillonRose schreef:Ik heb leuke houten letters op de slaapkamerdeur. Die zijn er ook nog groter volgens mij, en in allerlei varianten.
Blank, met een kleurtje, met een stofje.. En een extra optie is pimpen, ik heb gekleurde letters met die optie genomen en ben er heel blij mee. Dit is de site:
www.mijntjez.nl
Hier niet bestellen hoor!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn zoveel klachten te vinden over de vrouw die achter die site zit (google maar eens op 'mijntjez' en 'klacht')
Natuurlijk kan het ook goed gaan zoals bij PapillonRose het geval is geweest Maar omdat er zoveel sites zijn zou ik als ik jou was maar een andere site uitzoeken
Oeps! Dat wist ik dus niet. Bij mij is het dus prima gegaan, leuke letters en hele snelle service. Maar als er zoveel klachten zijn dan zou ik inderdaad nog maar even verder kijken. En ik ga het zelf ook onthouden voor de toekomst, want één keer mazzel wil nog niet zeggen dat het de volgende keer weer goed gaat.
Ik wist het echt niet, anders had ik de tip natuurlijk niet gegeven.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
PapillonRose schreef:Annie24 schreef:PapillonRose schreef:Ik heb leuke houten letters op de slaapkamerdeur. Die zijn er ook nog groter volgens mij, en in allerlei varianten.
Blank, met een kleurtje, met een stofje.. En een extra optie is pimpen, ik heb gekleurde letters met die optie genomen en ben er heel blij mee. Dit is de site:
www.mijntjez.nl
Hier niet bestellen hoor!!!!!!!!!!!!!!
Er zijn zoveel klachten te vinden over de vrouw die achter die site zit (google maar eens op 'mijntjez' en 'klacht')
Natuurlijk kan het ook goed gaan zoals bij PapillonRose het geval is geweest Maar omdat er zoveel sites zijn zou ik als ik jou was maar een andere site uitzoeken
Oeps! Dat wist ik dus niet. Bij mij is het dus prima gegaan, leuke letters en hele snelle service. Maar als er zoveel klachten zijn dan zou ik inderdaad nog maar even verder kijken. En ik ga het zelf ook onthouden voor de toekomst, want één keer mazzel wil nog niet zeggen dat het de volgende keer weer goed gaat.
Ik wist het echt niet, anders had ik de tip natuurlijk niet gegeven.
Als het bij jou goed is gegaan, is het logisch dat je dat niet weet
Toevallig had ik het op een ander forum gelezen en was het me bijgebleven
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Ook ik zou wel een PM willenTsjip schreef:Zo wat een interesse ineens! Leuk! Als het goed is hebben jullie allemaal een PM van mij met de website.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
-Ieniemienie- schreef:Ook ik zou wel een PM willenTsjip schreef:Zo wat een interesse ineens! Leuk! Als het goed is hebben jullie allemaal een PM van mij met de website.
PM!
Tsjip- Prater
Ook ik wil wel graag een PM Heb dan wel al letters van mijntjez.nl , maar ben binnenkort van plan om nog meer te gaan doen in huis en wie weet wil ik dan nog wel meer letters.Tsjip schreef:-Ieniemienie- schreef:Ook ik zou wel een PM willenTsjip schreef:Zo wat een interesse ineens! Leuk! Als het goed is hebben jullie allemaal een PM van mij met de website.
PM!
PapillonRose- Ratel
PapillonRose schreef:Ook ik wil wel graag een PM Heb dan wel al letters van mijntjez.nl , maar ben binnenkort van plan om nog meer te gaan doen in huis en wie weet wil ik dan nog wel meer letters.Tsjip schreef:-Ieniemienie- schreef:Ook ik zou wel een PM willenTsjip schreef:Zo wat een interesse ineens! Leuk! Als het goed is hebben jullie allemaal een PM van mij met de website.
PM!
Ook jij een PM!
Best handig zo'n knippen/plakken functie!
Tsjip- Prater
Tsjip: Wat een leuke site! Heb 'm gelijk opgeslagen bij favorieten
PapillonRose- Ratel
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen