Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele fijne zaterdagmorgen!

+10
Lejow
Sarah1985
Chocolate Cookie
Arwyn
Caramba
Shisha
Suus
silly-one
GeKKiE
Roze Roos
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Een hele fijne zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele fijne zaterdagmorgen!

Bericht  Chocolate Cookie vr 11 maa 2011 - 22:13

Goeiemorgen!

Ik ga vandaag met iig mijn vader naar een nieuwe auto kijken, voor pap en mam dan. En vanavond rond 5 uur naar een wedstrijd van mijn volleybalteam kijken smile
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele fijne zaterdagmorgen! - Pagina 2 Empty Re: Een hele fijne zaterdagmorgen!

Bericht  Sarah1985 vr 11 maa 2011 - 22:25

silly one jeetje wat onwijs balen zeg.

Goedemorgen ikhad me verslapen en dan op zaterdag. Ik zou namelijk om 9uur naar de karwei toe. En wer d 5 voor 9 wakker, snel aangekleed en er heen gegaan, moest 160 violen en 6potgrond halen. Nu wacht ik op mijn man dan kunnen we de nieuwe tv kast in elkaar zetten. De oude word zo opgehaald. En dan vanmiddag even de tuin schoon spuiten alles is groen. en de violen planten

fijne dag allemaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow vr 11 maa 2011 - 22:36

Goede morgen allemaal!!
Ik heb een druk program voor de boeg. Ik wil vandaag alle bovenkantjes voor mijn bumba cupcakes afmaken, wasjes draaien en ophangen, boodschappen doen, kattenbak schoonmaken en het hele huis stofzuigen! Heb er pas 8 af.. dus nog 42 te gaan, maar dan heb ik ze maar vast af!

Leuk hoor Paris, dat jullie in de tuin gaan werken! Het is lekker weer!

Chocolat Cookie, voor wat voor auto willen ze gaan? Kan niet wachten tot wij onze nieuwe auto kunnen gaan kopen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 22:38

Wat vreselijk Silly! Ik hoop zo voor je dat je motor weer opduikt.

Ik ga zo een paar uurtjes werken en daarna naar mijn schoonmoeder om haar verjaardag te vieren.

Gast
Gast

Bericht  _DoI vr 11 maa 2011 - 22:39

Goedemorgen,

Ik heb heerlijk geslapen, alleen veel te kort. Lag er om 3.30 in en werd om 08.00 wakker. We hadden gisteren wat vrienden uitgenodigd en dat was erg gezellig! Het is alleen een rotzooi in de keuken, dus ik denk dat ik zo maar eens ga opruimen/schoonmaken. Vanmiddag met mijn vriend een film kijken en vanavond moet ik werken.

Fijne dag all!
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435

Bericht  Snoes vr 11 maa 2011 - 22:40

Goedemorgen!

Ik heb heerlijk geslapen. Ik ga nu snel wat eten en daarna rijd ik naar Lily, rijden we samen door naar Eindhoven.
Vanavond nog geen plannen denk ik.

Fijne dag allemaal!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 23:02

Goedemorgen!

Ik heb vrij kort geslapen, want ging pas om half 4 slapen en ben nu 'alweer' wakker.

Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Straks eens even in bad. En vanavond moet ik op m'n stiefzusje passen, dus gaan we samen pizza bakken en de Pixar film Up kijken smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 23:07

Gooooodmorning!

Ik heb met name veel geslapen. Zal het wel nodig hebben gehad na 3 weekenden achtereenvolgens overgewerkt te hebben en dat dit wknd ook weer moeten doen. Zat gisteren achter de laptop en ik zag gewoon vlekken. Kon de 8 niet meer van de 0 onderscheiden en er kwam opeens een hoofdpijn op waar ik bijna misselijk van werd, dus ben toen ook al gaan rusten en nu weer 10 uur slaap gehad. Heerlijk!

Vandaag beetje opruimen, paar uurtjes werken en verder relaxen. Boekje lezen, lui voor de tv hangen en wat teksten zoeken die ik nodig heb voor een cursus die eind maart begint. Fijne dag iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 23:12

Goedmorgen nog!
Ik was om half 9 wakker en heb toen het hele huis gepoetst.
Nu even pc-en en wat foto's bewerken.

Gast
Gast

Bericht  Puk vr 11 maa 2011 - 23:31

Marin schreef:Goedemorgen!

Ik heb vrij kort geslapen, want ging pas om half 4 slapen en ben nu 'alweer' wakker.

Vandaag ga ik lekker rustig aan doen. Straks eens even in bad. En vanavond moet ik op m'n stiefzusje passen, dus gaan we samen pizza bakken en de Pixar film Up kijken smile

De film UP is echt geweldig!! Ik heb hem laatst met de kinderen op school gekeken, het was een doorslaand succes:) Veel kijkplezier:)
Puk
Puk
Prater
Prater

Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Lady4 vr 11 maa 2011 - 23:37

Goodmorning!

Siily-one, wat ontzetten klote dat je motor is gestolen! Ik hoop echt dat je hem terugkrijgt. Het kan toch ook best een 'echte' inbreker zijn geweest? Die weten over het algemeen wel raad met sloten etc..

Marin, wat een gezellig avondje met je zusje heb je voor de boeg. Geniet ervan, lijkt me echt heerlijk zo'n klein zusje!

Guat, beetje rustig aan jij..

Jade, veel sccues met je rol als gastvrouw vandaag. Probeer er ook een beetje van te genieten hoor. Ik houd zelf ook helemaal niet van troep in mijn huis, maar houd altijd in gedachten dat ik het de volgende dag weer piekfijn in orde kan maken.

Ik heb zelf heerlijk geslapen. De hoofdpijn na mijn val op het ijs begint steeds minder te worden. Ik ga vandaag even mijn huis door, boodschappen doen en misschien nog even langs mijn oma. Vanavond ga ik met mijn zusje en twee vriendinnen naar Gooische Vrouwen en daarna gaan we met nog wat andere vriendinnen erbij een drankje doen in de stad.

Fijne dag all!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 23:39

Zal ik doen, Lady4.:-) Jeetje, ben je gevallen op het ijs? Oeh, wat pijnlijk! Geen hersenschudding eraan overgehouden? Klinkt iig niet heel fijn. Jij dus ook rustig aan doen hè. Ik ben btw erg benieuwd hoe de film Gooische Vrouwen is. Enjoy!

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 11 maa 2011 - 23:56

Guattari schreef:Zal ik doen, Lady4.:-) Jeetje, ben je gevallen op het ijs? Oeh, wat pijnlijk! Geen hersenschudding eraan overgehouden? Klinkt iig niet heel fijn. Jij dus ook rustig aan doen hè. Ik ben btw erg benieuwd hoe de film Gooische Vrouwen is. Enjoy!
Ja, tot twee keer toe zelfs.. Beide keren op mijn achterhoofd. Vooral de eerste val was een flinke klap, omstanders schrokken zich kapot.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 0:06

Pff, dat kan ik me voorstellen. Als je hoofd de klap als eerste opving, mag je bijna blij zijn dat je nu geen hersenschudding hebt. Wat rot zeg! Jij dus ook goed op jezelf passen hè!

Gast
Gast

Bericht  Gast za 12 maa 2011 - 1:07

Lady4 schreef:
Marin, wat een gezellig avondje met je zusje heb je voor de boeg. Geniet ervan, lijkt me echt heerlijk zo'n klein zusje!

Dank je wel! Dat is ook heel erg leuk. Dit is overigens niet m'n halfzusje van 5, voor 't geval je dat dacht, maar m'n stiefzusje van 13. Maar dat is ook heel leuk, en ook al is ze niet echt m'n zusje, we hebben zeker wel een band samen. Doen al jaren leuke dingen samen (cakejes bakken enzo). Het is een heel erg pienter meisje en we hebben dezelfde middelbare school gedaan en kunnen altijd heel erg leuk kletsen dus. Wordt zeker gezellig!

En jeetje joh, ik las iets van een val op het ijs en je hoofd? Wat heftig! Sterkte er mee, hopelijk hou je er niet lang last van!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: