Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een hele fijne zaterdagmorgen!

+10
Lejow
Sarah1985
Chocolate Cookie
Arwyn
Caramba
Shisha
Suus
silly-one
GeKKiE
Roze Roos
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Een hele fijne zaterdagmorgen! Empty Een hele fijne zaterdagmorgen!

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 19:06

Ik heb heerlijk geslapen, alleen veel te vroeg wakker Sad Maar goed ik lig nog lekker in bed met laptop aan.
Voor dat ik vanmiddag de meeting heb ga ik denk ik nog wat in huis doen. Boodschappen hoeft niet meer, daar ben ik zo blij om Very Happy

Ik wil iedereen een hele fijne dag toe wensen smile

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Een hele fijne zaterdagmorgen! Empty Re: Een hele fijne zaterdagmorgen!

Bericht  Roze Roos vr 11 maa 2011 - 19:21

Goedemorgen!

Ik heb niet zo lekker geslapen, maar dat mag de pret niet drukken! Voor een onderzoek ga ik vandaag een dag in een rolstoel rondrijden, ben zo benieuwd! Vanmiddag ff mn huishouden en een dutje en vanavond gezellig de stad in!

Fijne dag allemaal!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 19:26

RR> ik las het net in ander topic over rolstoel. Ik ben benieuwd hoe het gaat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE vr 11 maa 2011 - 19:56

Goeiemorgen allemaal!

Ik was ook vroeg wakker.
Ga zo maar vast wat schoonmaken en opruimen.
Vanmorgen sporten en dan vanmiddag naar Amsterdam.
We gaan naar Urinetown de musical vanavond.

Fijne dag allemaal!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:10

Gekkie heel veel plezier bij Urinetown!

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 11 maa 2011 - 20:25

Goedemorgen allemaal,

Ik heb heel K*T met hoofdletters geslapen. Gisteren kwam ik er achter dat een of andere idioot mijn motor uit de gemeenschappelijke fietsenkelder heeft gejat, waar je alleen in kan als je een sleutel hebt. Gisterenavond dus allerlei instanties kunnen bellen en maandag kan ik pas aangifte doen. Er is al wel melding gemaakt. Maar waar ik gewoon niet bij kan is dat het iemand moet zijn geweest die via via binnen is gekomen, aangezien bij ons de tussendeuren altijd dicht zijn.

Vandaag maar wat vroeger naar mijn ouders, want ik zit hier toch doelloos.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Suus vr 11 maa 2011 - 20:26

Goedemorgen!
Ik ga zo een verjaardagscadeautje shoppen en dan op verjaardagsvisite smile Vanmiddag gaan we naar Den Haag toe, want morgen is de CPC-loop smile
Fijne dag iedereen!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Suus vr 11 maa 2011 - 20:27

Wat ontzettend balen, Silly-One!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:30

silly-one schreef:Goedemorgen allemaal,

Ik heb heel K*T met hoofdletters geslapen. Gisteren kwam ik er achter dat een of andere idioot mijn motor uit de gemeenschappelijke fietsenkelder heeft gejat, waar je alleen in kan als je een sleutel hebt. Gisterenavond dus allerlei instanties kunnen bellen en maandag kan ik pas aangifte doen. Er is al wel melding gemaakt. Maar waar ik gewoon niet bij kan is dat het iemand moet zijn geweest die via via binnen is gekomen, aangezien bij ons de tussendeuren altijd dicht zijn.

Vandaag maar wat vroeger naar mijn ouders, want ik zit hier toch doelloos.

Wat kut zeg Sad Ik snap dat je daardoor niet goed hebt kunnen slapen. Ik hoop dat hij toch nog ergens gevonden wordt. En dat je maandag pas aangifte kan doen lijkt mij ook frustrerend. Wel fijn dat je wel een melding hebt kunnen maken.

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 11 maa 2011 - 20:35

[/quote="suus"]
Wat ontzettend balen, Silly-One!
[/quote]

Theedoosje schreef:

Wat kut zeg Sad Ik snap dat je daardoor niet goed hebt kunnen slapen. Ik hoop dat hij toch nog ergens gevonden wordt. En dat je maandag pas aangifte kan doen lijkt mij ook frustrerend. Wel fijn dat je wel een melding hebt kunnen maken.

Ik kan er vooral niet bij dat hij verdwenen is uit een afgesloten ruimte. Ik ga na mijn aangifte ook briefjes hier ophangen die ik samen met de politie wil gaan maken. Plus de huiseigenaar wordt ingelicht. Dat heb ik gisteren al gedaan, maar dan op het calamiteiten nummer. Meest rare van alles is dat je alles belt ( politie, verzekering en meldingspunt omdat het om een voertuig met kentekenbewijs gaat, moet je apart melding van maken, los van de aangifte) en ze wensen je allemaal nog een fijne avond. Kan er wel om lachen en ik ben ook super geholpen door iedereen en vooral het feit dat hij uit een afgesloten ruimte is verdwenen snappen ze helemaal niet.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:37

Dat is ook raar uit een afgesloten ruimte.
Vraagje he, die afgesloten ruimte komen daar wel meer mensen die daar wonen dan?

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 11 maa 2011 - 20:42

Theedoosje schreef:Dat is ook raar uit een afgesloten ruimte.
Vraagje he, die afgesloten ruimte komen daar wel meer mensen die daar wonen dan?
Alle bewoners van de flat hebben een sleutel ( ongeveer 60). Het vermoeden van de politie is al dat er een meeloper is geweest, wat betekend dat iemand iets gezien moet hebben.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:43

silly-one schreef:
Theedoosje schreef:Dat is ook raar uit een afgesloten ruimte.
Alle bewoners van de flat hebben een sleutel ( ongeveer 60). Het vermoeden van de politie is al dat er een meeloper is geweest, wat betekend dat iemand iets gezien moet hebben.

Woow 60 man die daar een sleutel van hebben :shock: Ik hoop echt dat iemand wat gezien heeft. Dat moet opvallen als iemand met een motor naar buiten gaat.

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 11 maa 2011 - 20:47

Theedoosje schreef:

Woow 60 man die daar een sleutel van hebben :shock: Ik hoop echt dat iemand wat gezien heeft. Dat moet opvallen als iemand met een motor naar buiten gaat.

Daarom wil ik ook briefjes gaan ophangen of op de deuren gaan hangen van de bewoners en ik weet zeker dat de stichting daarbij wilt helpen. Plus dat je hem echt naar buiten moet rollen ( 200 kilo) dus dat doe je niet zo 123. Ik wacht maandag af wat ze gaan doen. In elk geval op het motorforum waar ik zit ( in mijn woonplaats) heb ik al een melding gemaakt inclusief frame nummer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:48

silly-one schreef:
Theedoosje schreef:

Daarom wil ik ook briefjes gaan ophangen of op de deuren gaan hangen van de bewoners en ik weet zeker dat de stichting daarbij wilt helpen. Plus dat je hem echt naar buiten moet rollen ( 200 kilo) dus dat doe je niet zo 123. Ik wacht maandag af wat ze gaan doen. In elk geval op het motorforum waar ik zit ( in mijn woonplaats) heb ik al een melding gemaakt inclusief frame nummer.

Heel slim ja. Ik duim iig voor je.

Gast
Gast

Bericht  Suus vr 11 maa 2011 - 20:49

Succes silly-one! Ik hoop dat je je motor terugkrijgt!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 20:54

Goedemorgen allemaal!!

Ik heb wel redelijk geslapen.

Ik ben best zenuwachtig voor vandaag, krijg enorm veel visite. Ik ben een slechte gastvrouw Embarassed.. Ik hou van ritme, regelmaat EN een schoon huis.. Het gaat dus een ramp worden. Maar ik ga in ieder geval heel hard mn best doen!

Ik begin nu maar eens met schoonmaken. Wil voor 12 uur nog een paar dingen doen!

@Silly-one! Kloten zeg :shock: Ik hoop dat ie snel boven water komt..

Gast
Gast

Bericht  GeKKiE vr 11 maa 2011 - 21:11

Theedoosje schreef:Gekkie heel veel plezier bij Urinetown!
Dank je!
GeKKiE
GeKKiE
Prater
Prater

Aantal berichten : 801
Punten : 840

Bericht  Shisha vr 11 maa 2011 - 21:32

Wow dat is echt balen silly-one! Ik hoop dat ie weer terecht komt!

Ik heb wel lekker geslapen! Mijn vriend was vorige week jarig en ik volgende week dus we vieren het dit weekend. Gister al alle boodschappen gedaan en wat bezoek gehad.
Vanmiddag komen mijn ouders en schoonouders en vanavond wat vrienden.

Dus ik ga zo eerst even wat schoonmaken en opruimen hier en dan hapjes maken!

Fijne dag allemaal!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 21:44

Shisha fijne verjaardag en gefeliciteerd alvast Wink

Jade> de visite komen zij omdat je jarig bent/geweest/bjna bent?

Gast
Gast

Bericht  Caramba vr 11 maa 2011 - 21:53

Goedemorgen,

Heb erg lekker geslapen. Vandaag lekker rustig dagje, niets moet alles kan dagje. Vanavond werken.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 21:53

Spetter> ik hou van zo'n dagjes Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 11 maa 2011 - 21:53

Goedemorgen!

wat balen zeg Silly!! Hoop dat je hem toch nog terug krijgt op de een of andere manier!

Ik heb prima geslapen, schrok echt toen mijn wekker ging!
Nu aan het werk tot 1uur, niet zo hel lang dus. Vanmiddag even bij een vriend van mijn vriend langs en boodschappen doen, verder eigenlijk niks in de planning.

Fijne dag allemaal!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gast vr 11 maa 2011 - 22:00

Wat vervelend Silly maar mocht hij daar wel staan? Ik zet soms ook mijn fiets voor mijn huisdeur in het portiek maar dat mag natuurlijk helemaal niet. Soms zet de huismeester hem dan buiten neer haha, stomme vent :P. Kan het niet zijn dat ze hem verwijderd hebben? Gejat kan natuurlijk ook hoor. Vroeger weet ik nog, hadden we een open portiek en dat werd gerenoveerd naar een gesloten portiek. Er was dus een deur extra gekomen, dan had je nog een deur naar de kelders met slot en de kelder zelf met slot en vlak nadat we de gesloten portieken kregen is onze kelder leeggejat... Apart...

Ik heb wel ok geslapen, was vroeg wakker maar dat is op zich niet erg. Nog wat liggen kletsen met mijn vriend en lekker een tosti gemaakt. Straks even naar het dorp, kijken of ik 'oud goud' in kan leveren en dan met Vruchtenhagel naar de Haagse Markt om Antilliaanse lekkernijen te snoepen en fruit te kopen. Vanmiddag naar het ziekenhuis en voor vanavond hoop ik dat er wat vriendinnen op Skype zijn die ik wil spreken.

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  silly-one vr 11 maa 2011 - 22:08

Zusje van Bert schreef:Wat vervelend Silly maar mocht hij daar wel staan? Ik zet soms ook mijn fiets voor mijn huisdeur in het portiek maar dat mag natuurlijk helemaal niet. Soms zet de huismeester hem dan buiten neer haha, stomme vent :P. Kan het niet zijn dat ze hem verwijderd hebben? Gejat kan natuurlijk ook hoor. Vroeger weet ik nog, hadden we een open portiek en dat werd gerenoveerd naar een gesloten portiek. Er was dus een deur extra gekomen, dan had je nog een deur naar de kelders met slot en de kelder zelf met slot en vlak nadat we de gesloten portieken kregen is onze kelder leeggejat... Apart...

Hij stond daar al vanaf juli en ik heb nooit eerder er iets over gehoord dat hij er niet mocht staan. Iemand anders die in een ander blok woont heeft hem daar ook al jaren staan. Daarnaast heb ik gisteren de calamiteitenlijn gebeld of hij mij kon vertellen of hij verplaats was of iets dergelijks. Hij gaf aan dat hij de hele week op ons complex was geweest en niks heeft verplaats. Kon mij het ook niet voorstellen omdat ze anderhalf jaar geleden oude fietsen hebben geruimd en toen kregen we een maand van te voren een brief over deze actie plus hoe wij konden voorkomen dat je 'goede' fiets werd geruimd.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: