Welke telefoon heb je?
+33
Tiana
Flip Fluitketel
Caroow
Muppetje
ekiaam87
Sterre
Sjonno
Ploen
Lion87
smooch
Dolphinne
Remco
Lies
pitbullgup
Sugarfall
Tazz
VeryCherry
Sweety
Catootje
Beachgirl
Mint
NerdChic
Lady4
Mamsie
Zwerver
Jeanette
Arwyn
Fayebella
pinky
Daya25
Lavendel
Middleme
Oasis
37 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Welke telefoon heb je?
Volgende week komt mijn iPhone 4!!!
Kan niet wachten...
Kan niet wachten...
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb hem sinds deze week. En het is echt zo een fijn toestel!GeKKiE schreef:Volgende week komt mijn iPhone 4!!!
Kan niet wachten...
Wat een uitvinding!
NerdChic- Fluisteraar
- Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10
ik heb een samsung galaxy x.bevalt me prima!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Wat ik me alleen afvraag he, en wat misschien een domme vraag is... Maar als je een telefoon met touchscreen en qwerty-toetsenbord hebt, is het dan ook mogelijk om via dat qwerty-toetsenbord een telefoonnummer in te voeren en dat dan te bellen? En als je doorkiesnummers hebt (kies 1 voor blablabla, kies 2 voor huppeldepup), kan dat doorkiezen dan ook via 't qwerty-toetsenbord?
Mijn man gebruikt mijn telefoon namelijk ook geregeld om even snel te bellen (ik heb abbo, hij prepaid), en hij kan niet zo goed overweg met touchscreen, vandaar
Mijn man gebruikt mijn telefoon namelijk ook geregeld om even snel te bellen (ik heb abbo, hij prepaid), en hij kan niet zo goed overweg met touchscreen, vandaar
Gast- Gast
Ja dat kan gewoon.Maple schreef:Wat ik me alleen afvraag he, en wat misschien een domme vraag is... Maar als je een telefoon met touchscreen en qwerty-toetsenbord hebt, is het dan ook mogelijk om via dat qwerty-toetsenbord een telefoonnummer in te voeren en dat dan te bellen? En als je doorkiesnummers hebt (kies 1 voor blablabla, kies 2 voor huppeldepup), kan dat doorkiezen dan ook via 't qwerty-toetsenbord?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb de Nokia N97Mini.. Ik ben erg tevreden over het gebruik, maar soms loopt hij vast en dat vind ik wel supervervelend.
Puk- Prater
- Aantal berichten : 572
Punten : 765
Registratiedatum : 21-11-10
Puk schreef:Ik heb de Nokia N97Mini.. Ik ben erg tevreden over het gebruik, maar soms loopt hij vast en dat vind ik wel supervervelend.
Software update nodig
Gast- Gast
Caroow schreef:
Deze, en hij is echt zo vervelend. Hij loopt continue vast, gaat uit als ik mijn mail wil lezen en het touchscreen werkt niet goed met dit weer. Ik moet straks toch naar de stad, misschien moet ik even naar de winkel, want ik moet er nog een jaar mee en dat houdt hij vast niet vol..
Dit schreef ik vanochtend, inmiddels heeft hij helaas het loodje gelegd Dus nu heb ik dit prachtexamplaar
Alleen met heeeel veel gebruikssporen.
Ach, t is een leentoestel, dus niet voor lang.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb de Samsung Monte (met een grote, diepe kras op het scherm sinds gisteren )
Nova- Fluisteraar
- Aantal berichten : 30
Punten : 32
Registratiedatum : 22-11-10
*weg*
Laatst aangepast door Tesita op zo 5 jun 2011 - 3:21; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Yeaaaah hier nog een fan hahaTesita schreef:bolus26 schreef:ik heb een samsung galaxy x.bevalt me prima!
me 2 !
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Welke telefoon heb jij?
» Welke telefoon heb jij
» Welke telefoon?
» Welke telefoon?
» Welke ringtone heb jij op je telefoon?
» Welke telefoon heb jij
» Welke telefoon?
» Welke telefoon?
» Welke ringtone heb jij op je telefoon?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: