Even een snelle BlackBerry vraag!
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Even een snelle BlackBerry vraag!
Hoii..
Mijn blackberry is 4 weken weggeweest voor reparatie; alle afbeeldingen/foto's waren in negatief en ik kon hem vandaag weer ophalen alléén krijg ik hem niet aan?!?! Ik heb hem al de hele middag aan de lader liggen dus daar kan het niet aan liggen.. maar het rode lampje knippert ook steeds 2x snel achter elkaar met een kleine 'tussenpauze'..
Iemand die mij kan helpen?
Mijn blackberry is 4 weken weggeweest voor reparatie; alle afbeeldingen/foto's waren in negatief en ik kon hem vandaag weer ophalen alléén krijg ik hem niet aan?!?! Ik heb hem al de hele middag aan de lader liggen dus daar kan het niet aan liggen.. maar het rode lampje knippert ook steeds 2x snel achter elkaar met een kleine 'tussenpauze'..
Iemand die mij kan helpen?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Even een snelle BlackBerry vraag!
heb je al wel even je accu eruit gehaald? en sowieso wachten tot het rode lampje uit is, zodra die uit is kun je 'm opstarten
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Reboot lukt dus ook niet.... Zou de accu er even uithalen en dan weer proberen... En anders weer terugsturen?
Wel balen zeg!
Wel balen zeg!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Euhm..nu vraag ik misschien iets heel doms maar opladen zónder accu bedoelen jullie? Het lampje blijft knipperen.. wat ik ook doe
Pannetoet- Kletskop
Even accu eruit halen, dan eventjes wachten en accu er weer in doen. Het is wel raar dat hij rood knippert.
Accu eruit halen, accu erin doen, wacht tot het rode lampje uit is, dan pas aan doen!
Accu eruit halen, accu erin doen, wacht tot het rode lampje uit is, dan pas aan doen!
Zwerver- Ratel
Oké ga ik even proberen..! Mét of zonder simkaartje?
Pannetoet- Kletskop
Gewoon met sim...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Hmm ik heb de accu er tig keer uit gehaald en er weer in gedaan maar het lampje blijft branden.. zou de accu niet gewoon leeg zijn?
EDIT: Ik ga er morgenmiddag wel mee terug!
EDIT: Ik ga er morgenmiddag wel mee terug!
Pannetoet- Kletskop
Probeer hem anders even op te laden door 'm ana de pc te leggen. Al denk ik niet dat je accu leeg is!
Ik zou inderdaad maar even terug gaan. Ik heb het ook wel eens gehad, dat het rode lampje maar bleef branden. Na een tijdje deed die het gewoon weer
Ik zou inderdaad maar even terug gaan. Ik heb het ook wel eens gehad, dat het rode lampje maar bleef branden. Na een tijdje deed die het gewoon weer
Zwerver- Ratel
Zwerver- Ratel
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: