Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

blackberry vraag

5 plaatsers

Ga naar beneden

blackberry vraag Empty blackberry vraag

Bericht  Dribbel wo 13 jul 2011 - 9:17

Sinds vorig jaar heb ik een blackberry bold 9700.
Gisteren kreeg ik een bericht van blackberry.com
Het volgende stond erin:

U moet uiterlijk op 15 Juli het wachtwoord van *emailadres* op uw blackberry bevestigen om emailberichten te kunnen blijven verzenden of ontvangen met deze accounts.

Uw account opnieuw valideren:
1.Klik op het pictogram E-mailinstellingen in de map Instellingen of op het beginscherm van het BlackBerry®-toestel.
2.Meld u, wanneer u hierom wordt gevraagd, aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de BlackBerry®.
3.Selecteer, afhankelijk van uw toestel, in de lijst met e-mailaccounts onder *emailadres* de optie Bewerken of klik op de account en selecteer de optie Bewerken.
4.Typ het wachtwoord voor *emailadres* in het wachtwoordveld en verzend de gegevens.

Ga voor meer informatie naar http://www.blackberry.com/btsc/kb13137 Microsoft® Corporation vereist dat gebruikers van Windows Live(TM)-e-mailaccounts met mobiele toestellen hun account elke 360 dagen valideren. Dit geldt niet voor andere e-mailaccounts op uw BlackBerry®.


Ik heb dit geprobeerd, maar ik kan nergens het wachtwoord veranderen of bewerken. Wie heeft dit ook gehad en kan mij uitleggen hoe ik dit moet doen?
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  M@niek wo 13 jul 2011 - 9:27

Dribbel schreef:Sinds vorig jaar heb ik een blackberry bold 9700.
Gisteren kreeg ik een bericht van blackberry.com
Het volgende stond erin:

U moet uiterlijk op 15 Juli het wachtwoord van *emailadres* op uw blackberry bevestigen om emailberichten te kunnen blijven verzenden of ontvangen met deze accounts.

Uw account opnieuw valideren:
1.Klik op het pictogram E-mailinstellingen in de map Instellingen of op het beginscherm van het BlackBerry®-toestel.
2.Meld u, wanneer u hierom wordt gevraagd, aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord voor de BlackBerry®.
3.Selecteer, afhankelijk van uw toestel, in de lijst met e-mailaccounts onder *emailadres* de optie Bewerken of klik op de account en selecteer de optie Bewerken.
4.Typ het wachtwoord voor *emailadres* in het wachtwoordveld en verzend de gegevens.

Ga voor meer informatie naar http://www.blackberry.com/btsc/kb13137 Microsoft® Corporation vereist dat gebruikers van Windows Live(TM)-e-mailaccounts met mobiele toestellen hun account elke 360 dagen valideren. Dit geldt niet voor andere e-mailaccounts op uw BlackBerry®.


Ik heb dit geprobeerd, maar ik kan nergens het wachtwoord veranderen of bewerken. Wie heeft dit ook gehad en kan mij uitleggen hoe ik dit moet doen?

Toevallig heb ik dat mailtje ook een tijd geleden gehad. Had van alles geprobeerd, uiteindelijk ben ik maar even naar een Hi winkel gegaan en die meneer had het binnen 10sec voor elkaar! Kreeg gelijk 20 mailtjes binnnen.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  Inge wo 13 jul 2011 - 9:55

Ik heb dit wel voor elkaar gekregen, even denken hoe ook alweer

Even zoeken in mijn BB want ben er best een tijd mee bezig geweest voor ik het juiste had
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  Inge wo 13 jul 2011 - 9:56

Naar het mapje instalatie
Daar staat emailinstellingen daar klik je op
Dan druk je op je emailadres, bewerken en dan kan je je email aanpassen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  Minx wo 13 jul 2011 - 10:49

Zo heb ik het toen volgens mij ook gedaan. Als je het goede mapje hebt gevonden zie je het in ieder geval meteen. Dan vraagt hij gelijk om wachtwoord vernieuwen
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  MiKa do 14 jul 2011 - 0:02

HEb je toevallig het wachtwoord van je email op de computer gewijzigd? Dan moet je dat nml ook doen op je BB, via deze methode. Gewoon je goede wachtwoord intypen, dan doet ie het weer. Af en toe moet je dat updaten ook, snap ook niet waarom.
MiKa
MiKa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  Dribbel do 14 jul 2011 - 4:53

Vanmorgen even geprobeerd, en het is gelukt.
Bedankt voor jullie hulp!
Dribbel
Dribbel
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 99
Punten : 137
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

blackberry vraag Empty Re: blackberry vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum